Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 12.30): Men hva er det du ønsker svar på? De fleste sender ut invitasjoner i posten. Noen referer til en nettside elerfacebookside for mer informasjon (inkludert evnt link til ønskeliste) eller refererer til en butikk man har liste hos i invitasjonen. Noen skriver ingenting i invitasjonen, men deler ønskeliste til de gjestene som etterspør. Selve ønskelisten er ikke vanlig å skrive ut og sende i posten, men det høres ut som det er det du ønsker svar på hvordan gjøre? Anonymkode: 8e825...083 . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #22 Del Skrevet 17. november 2022 13 hours ago, bryllup 2025 said: selv om det har funket for deres familie så igjen så kjenner jeg min familie hva som funker og ikke Så din familie er ikke i stand til å gå inn på Kitchn og oppgi navnet ditt til de i kassen slik at de kan få se ønskelisten? Anonymkode: d7ded...d92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #23 Del Skrevet 17. november 2022 9 minutter siden, bryllup 2025 said: jeg vet det er flere som bruker internet når dem sender ut ønskeliste ønskeliste, men som jeg har sagt flere ganger før funker ikke det. så da vil jeg vite hvordan dem som har sendt ønskeliste i posten gått fram på det må da være noen som har gjort det på den måten jeg ønsker det og sende det i posten ✉️📫 Det er da ikke noe vanskelig - du legger ønskelisten i konvolutten sammen med invitasjonen og sender ut? Anonymkode: d7ded...d92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #24 Del Skrevet 17. november 2022 bryllup 2025 skrev (14 timer siden): hvor mange ganger må jeg si at jeg ønsker og sende i posten er da opp til meg om hvordan jeg vil gjøre det vel jeg vil bare ha forslag på hvodan man sender det i posten og IKKE PÅ NETTE for det funker ikke for oss på gund av flere årsaker som dere ikke har noe med håper jeg får svare på det jeg spørr om nå da kun forslag på ønskelister i posten 📫 Hvordan du sender det i posten? Er det så vanskelig da? Skriv listen og legg o konvolutt. Sett på frimerke og send avgårde. Anonymkode: dca03...461 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 12.49): Så din familie er ikke i stand til å gå inn på Kitchn og oppgi navnet ditt til de i kassen slik at de kan få se ønskelisten? Anonymkode: d7ded...d92 . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 12.53): Hvordan du sender det i posten? Er det så vanskelig da? Skriv listen og legg o konvolutt. Sett på frimerke og send avgårde. Anonymkode: dca03...461 . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 17. november 2022 #28 Del Skrevet 17. november 2022 bryllup 2025 skrev (8 minutter siden): jeg gir opp jeg får hvist ikke svar på det jeg spørr om her trodde ikke det skulle være så vanskelig med det var det hvist Du trenger jo ingen råd, du har selv løsningen på problemet! Legg ved ønskeliste når du sender invitasjoner. For enkelhetens skyld burde dere da holde dere til kun én butikk, ikke «kamare Elkjøp», dilldall her, servise der osv. Hva slags svar forventer du egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #29 Del Skrevet 17. november 2022 16 minutter siden, bryllup 2025 said: jo men som jeg skrev tidliger så er listen våres fra flere sterder enn bare et jeg har så vidt begynt på listen siden vi har god tid med den jeg lurer bare på hvordan jeg skal få sende den ut men så langt er listen våres kamare elkjøp pen glass fra jjshouse bryllups reise penservise Jeg tror ingen konkret forstår hva det er du lurer på, ettersom du tilsynelatende vet hvordan du sender ting i posten. Kan du utdype spørsmålet? Anonymkode: ac6ff...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #30 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 13.17): Jeg tror ingen konkret forstår hva det er du lurer på, ettersom du tilsynelatende vet hvordan du sender ting i posten. Kan du utdype spørsmålet? Anonymkode: ac6ff...f57 . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #31 Del Skrevet 17. november 2022 bryllup 2025 skrev (3 minutter siden): hvordan man går fram når man sender ønskeliste i POSTEN hvor lang tid i forveien man sender ønskelisten men nå vet vel kun dem som sendt ønskelite i posten hvordan dem har gått fram på og er vel også kun dem som kan gi meg svar på det jeg lurer på Hadde jeg fått ønskeliste samtidig med innbydelsen, da hadde jeg ikke kommet i bryllupet. Jeg kjøper det jeg vil eller gir penger. Anonymkode: dca03...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #32 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #33 Del Skrevet 17. november 2022 bryllup 2025 skrev (1 minutt siden): hele vitesen med en ønskeliste er jo at man får jo man faktisk trenger ikke mye annet tull men er jo opp til deg at du vil være så barnselig og ikke vil dra i et bryllup når man sender ut ønskeliste på den måten Antar du svarer meg med dette innlegget. Jeg personlig synes ønskelister er tigging. Vær glad dere idet hele tatt får noe som helst. Anonymkode: dca03...461 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #34 Del Skrevet 17. november 2022 Du får jo bare skrive ut ønskeliste og sende i posten! Skjønner heller ikke helt hva du egentlig spør om. Anonymkode: 2385c...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. november 2022 Forfatter #35 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 13.59): Antar du svarer meg med dette innlegget. Jeg personlig synes ønskelister er tigging. Vær glad dere idet hele tatt får noe som helst. Anonymkode: dca03...461 . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #36 Del Skrevet 17. november 2022 Særskriving, og/å og de/dem! Puh, måtte bare få det ut! Anonymkode: 20ee5...f76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #37 Del Skrevet 4. desember 2022 Rosa Sløyfe skrev (På 16.11.2022 den 22.28): hvor mange ganger må jeg si at jeg ønsker og sende i posten er da opp til meg om hvordan jeg vil gjøre det vel jeg vil bare ha forslag på hvodan man sender det i posten og IKKE PÅ NETTE for det funker ikke for oss på gund av flere årsaker som dere ikke har noe med håper jeg får svare på det jeg spørr om nå da kun forslag på ønskelister i posten 📫 Det er ingen som kan svare på dette, for det er INGEN som gjør det på denne måten!!!! Anonymkode: 4185e...539 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #38 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 12.50): . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå