Gå til innhold

Bør gutter barbere seg?

simba25

Anbefalte innlegg

Jepp, barberte ballar er best. Likar gjerne at han stussar resten av krattet litt med saks, så det ikkje blir fem cm langt, liksom... Ellers synsest eg det er finare med menn som stussar håret under armane med det legste stillet på barbermaskina enn svett, vått, kleimete, pistrete armhulehår som tyt ut... Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker godt når han er barbert. Jeg barberer vanligvis alltid, og hvis han da er hårete kan sart hud bli ganske oppskrapa ved litt røff sex. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cormack

Det er vel heller uvanlig at man spiser samtidig som man har oralsex, eller?

Jeg syns argumentet til sexysadie er litt snålt... når man først har valgt å la munnen sin berøre kjønnsorganene/urinåpningen til folk, så kan det da ikke være så vanskelig å plukke bort et og annet hår under oralsexen?

Ei jente med langt hår, mye hår, på hodet, som man kjæler med, kliner med, og håret faller litt fram, så får man også hår i munnen... men man kan da ikke kreve at hun skal være glattbarbert oppå hodet for det? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cormack

Til Maiken:

Nå er det vel så godt som ingen hår på selve p*kken heller da.... det er betydelig mer hår oppå og rundt hodet til jenter. Så jeg gjentar bare, at risikoen for å få "hår i maten" er større når en mann kliner/kysser/koser ei jente, enn når ei jente utfører oralsex på en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og forresten - dere kan godt stusse litt under armene og. Gammel svette lukter - og sorry meg - endel gutter mistenker jeg for å ikke være klar over dette da det lukter osm om de har tatt en "kattevask"...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DAVIDOFF

Kunnskapen om hva som påvirker svettelukt, tyder på at fjortisfaktoren her inne begynner å bli rimelig høy nå.... :hoho::hoho:

Kan vi ikke alle ribbe oss for samtlige hårstrå på kroppen da, inklusive oppå hodet? :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moden dame

Hei

Jeg er en moden dame på 47. Jeg er gift med en gutt på 34. Han barberer bort alt kjønns hår og hår under armene. Jeg synes deet er kjempe deilig. Og det føles mye renere og er mye penere og se på. Liker og sole oss nakne og da er det kjempelekkert uten hår. Så gutter gjør det samme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...