Gå til innhold

chasing er bare I filmer, i virkeligheten blir det stygt

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler det å chase ender trist for begge parter.

den som chaser bruker mye tid og energi og den som blir chasa gjør narr og synes motparten er en klov

etter en tid så tror personen på en genuin kjærlighet, men da har den andre personen gitt opp chasinga.

begge parter har fått hjertene knust.

er dere ikke enig i denne beskrivelsen?.

Anonymkode: 12e94...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja føler den! Husker jeg gjorde narr en fyr som ville bli kjent meg. Fikk selvfølgelig følelser senere.

skjønte da at det var ingenting å le av 

Anonymkode: 14e8a...0f9

Skrevet

Nei jeg er ikke enig. Helt ok å chase når det er gjensidig interesse,  vanlig for en part å holde igjen litt for å være sikker på at den andre virkelig virkelig liker en. 

Men å chase noen som ikke viser noe interesse er bare dumt ja

Anonymkode: 1e71f...d59

Skrevet

Jeg måtte bli jaktet på ellers ble jeg ikke interessert. (K)

Anonymkode: dff14...561

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg måtte bli jaktet på ellers ble jeg ikke interessert. (K)

Anonymkode: dff14...561

Jeg er også sånn. Mange menn vil ha meg for sex , noen vil ha meg for forhold, jeg må sile ut ved å ikke la meg sjarmere av alle som prøver og bare en mann som virkelig beviser hvor godt han liker meg er den jeg føler meg trygg på å åpne følelsene mine for 

Anonymkode: 1e71f...d59

• Liker 2
Skrevet

Det beste er en gjensidig jakt/dans. 

Anonymkode: 091bb...cfe

• Liker 1
Skrevet

Playing eller playing hard to get er ikke det samme som chasing.

Anonymkode: fa2e3...ecd

Skrevet

Vet ikke hva du mener med chasing, men jeg får umiddelbart assosiasjoner til pågåenhet og masing.

Noen ganger når jeg ser "romantiske" filmer så tenker jeg at jeg selv hadde vært på grensen til å anmelde fyren. Det er ikke søtt, det er noen ganger trakasserende, andre ganger bare tragisk.

Nei betyr nei, get the fuck out of my way. 

• Liker 1
Skrevet

I virkeligheten er det slik at kvinner jager etter menn de ikke kan få, og menn jager etter kvinner som mister tenningen av å bli jaget på fordi de er opptatt av å jage etter andre menn.

Anonymkode: 18273...cf7

Skrevet

Regner med at du tenker på jaktteori og darling. Det at den som jakter egentligen er tiltrukket av selve jakten og ikke målet.

Vil vel ofte slutte med mageplask... Men hvordan kan den som bli jaktet på at det er slikt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...