Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god nattkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt tips til en god nattkrem til tør/normal hud- noen som vet? 
☺️

Anonymkode: 8fa4b...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 7e0b0...65f

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Jeg liker godt Dior Capture. 

2912982.jpg

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Differin. 

Skrevet

Lumene arctic

Anonymkode: fd1d5...f13

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 7e0b0...65f

41 år

Skrevet

Trenger du bare ekstra fukt, eller ønsker du en nattkrem med pleiende/"anti-age" ingredienser? Prisnivå?

Skrevet
Roci skrev (7 timer siden):

Trenger du bare ekstra fukt, eller ønsker du en nattkrem med pleiende/"anti-age" ingredienser? Prisnivå?

Tusen takk for alle tips/svar☺️

Behøver trolig en krem med pleiende/anti- age «effekt», merker at huden «krever» mer enn kun en vanlig fuktighetskrem. Er usikker om hvor mye penger enn bør legge i en god krem (er dessverre lite bevandret i kremer og sminke) men er den bra så betaler jeg gjerne 500-1200kr for en krem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tusen takk for alle tips/svar☺️

Behøver trolig en krem med pleiende/anti- age «effekt», merker at huden «krever» mer enn kun en vanlig fuktighetskrem. Er usikker om hvor mye penger enn bør legge i en god krem (er dessverre lite bevandret i kremer og sminke) men er den bra så betaler jeg gjerne 500-1200kr for en krem. 

Anbefaler Paulas Choice barrier repair moisturizer with retinol! :) bestiller på Skincity 

Anonymkode: 1dfb9...c1b

• Liker 1
Skrevet

REN produktene fra apoteket.

Skrevet

Jeg liker best produkter som er parfymefri og ikke testet på dyr og da er Paulas Choice et godt valg som ikke tømmer lommeboka helt.

Min favoritt til min tørre sensitive 44 år gamle hud er Paulas Choice Resist Barrier Repair moisturizer med retinol, den er helt perfekt synes jeg. Om det er helt krise og det er mange kuldegrader hender det jeg kjøper Paulas Choice Intensive repair med Retinol. Men som regel bruker jeg bare litt Omega Complex serum som er helt nydelig for å en fukt bost.

Du kan jo ta en gratis hudtest på Skincity? Da får du rabatt på produktene de anbefaler deg :)

Anonymkode: 2d82e...2a6

Skrevet

På min tørre hud er Korres Castanea Arcadia Night Cream den suverent beste. Kjøper den på Vita.

Anonymkode: 2c238...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...