AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg har blitt det siste året. kjenner lite seksuell lyst, jeg dater. Men har aldri sex tidlig.... de maser. Jeg sier jeg venter til jeg er sikker på at de og vil ha meg.... sånn unngår jeg også å bli droppet. Selvom jeg har følelser for personen må jeg være sikker å at den og har det. Jeg har sex på 6-8 date, og før det må jeg være sikker på at de ikke dropper meg men at det blir forhold. Jeg var en person som var mye på alle menn før. Resulterte i veldig negative følelser. Samt rykter ble spredd om at jeg var for horete som lå sånn fort, 3 av de som var folk jeg møtte på fest. Jeg endret meg. Fikk også aldri bra nok sex med menn jeg ikke hadde en greie med, ons osv.... slet med negative følelser, eller at jeg ville ha noe mere. Og ikke de. "Demiseksuell defineres som oftest til en person som kun tenner seksuelt på/blir kåt på personer som den har et følelsesmessig bånd til" jeg er jente 24 som har liggi kun med 5 stk. 1 forhold, 4 ons. Venniner ler av meg når jeg forteller at jeg ikke har hatt sex på lenge, og liggi med så få.... at du klarer. De har hatt over 30 sexpartnere. Liggi med veldig mange. Men tenker det er og mye positivt i det. Så nå har jeg jobber med meg selv, og tenker er en mann intereseert i meg så venter han til jeg er klar med sex Anonymkode: e7c00...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå