AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Ps! For sårbare som ikke tåler skryteteåd - styr unna tråden Er så fornøyd av meg selv nå. Har holdt på i over ei uke, og vasket ned hele huset. Har igjen kun bad og vaskerom. Da er huset klart til å pynte til advent. I desember skal jeg bare slappe av og kose meg hjemme. Så blir det en skikkelig helgavask til julaften. Gavene er også ferdig, har igjen en ting til mannen bare. Jeg har en krevende jobb, og det skal bli godt å slippe kjøret hjemme i tillegg. Anonymkode: 7c852...143 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Godt jobbet ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Høres herlig ut🤩👏 Anonymkode: 31843...d77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Godt jobbet ❤️ Her jeg bor er det mildt og vindfullt, så deilig å laste ut alle tepper, sofaputer og fått dratt fram sofan skikkelig. Anonymkode: 7c852...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 Bra jobba, ts! ❤️ Deilig, jeg skal pynte så fort eksamensperioden er over ☺️ Anonymkode: f4764...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. november 2022 #6 Del Skrevet 15. november 2022 Så flink du er. Fortjener skryt, skikkelig klapp på skulderen. Skjønner at du og kjøper julegaver før desember. Ønsker deg en skikkelig fin adventstid 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 15. november 2022 #7 Del Skrevet 15. november 2022 Dette tenker jeg på å gjøre hver helg, men er for lat.. 🥲 Hvordan kom du i gang? Sender du over en arbeidsplan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 kruspersilletaco skrev (1 time siden): Dette tenker jeg på å gjøre hver helg, men er for lat.. 🥲 Hvordan kom du i gang? Sender du over en arbeidsplan?? Jeg kan ikke planlegge slike ting, jeg får det bare kastet på meg. Og når jeg først begynner får jeg ånda over meg. Det er på kveldene jeg har energi. Begynn på et rom, og gjør det skikkelig ferdig, så tar du neste rom en annen dag.. da blir du gira Anonymkode: 7c852...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Del Skrevet 15. november 2022 Helene skrev (1 time siden): Så flink du er. Fortjener skryt, skikkelig klapp på skulderen. Skjønner at du og kjøper julegaver før desember. Ønsker deg en skikkelig fin adventstid 🥰 Var på senteret på lørdag, og det var stappfullt av folk overalt.. enda verre blir det i des. Anonymkode: 7c852...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Del Skrevet 15. november 2022 Wow! Så bra jobba, må si det inspirere meg til å gå igang her. Takk for at du deler 😊 Anonymkode: 44c64...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. november 2022 #11 Del Skrevet 15. november 2022 Å det hørtes deilig ut å være ferdig allerede nå - lurer på om jeg ble bittelitt inspirert akkurat og og legger nye planer for morgendagen 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 Så deilig med en slik skrytetråd, trenger mer av det på kg. Godt jobba ts Anonymkode: 3d017...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 16. november 2022 #13 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Var på senteret på lørdag, og det var stappfullt av folk overalt.. enda verre blir det i des. Anonymkode: 7c852...143 Jeg eeeelsker Desember, stress og folk overalt. Det er den beste tiden å kjøpe julegaver, julemat og forberedelser på 🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå