AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Kan man bruke zovirax 200 mg under graviditeten? I 5 dager?. Legen ga meg ikke noe svar på om det var trygt eller ei, han sa bare «det spørs hvem du spør» så det var ikke akkurat beroligende.. han mente også jeg skulle ha en zovirax krem 5% (liten blå tube) men den er jo for munnsår å ikke herpes i underlivet, eller kan man bruke den nedentil? Kan man egentlig bruke alt dette under graviditeten uten at baby tar skade? Er i uke 20 om det har noe å si. Anonymkode: 78e02...431
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan man bruke zovirax 200 mg under graviditeten? I 5 dager?. Legen ga meg ikke noe svar på om det var trygt eller ei, han sa bare «det spørs hvem du spør» så det var ikke akkurat beroligende.. han mente også jeg skulle ha en zovirax krem 5% (liten blå tube) men den er jo for munnsår å ikke herpes i underlivet, eller kan man bruke den nedentil? Kan man egentlig bruke alt dette under graviditeten uten at baby tar skade? Er i uke 20 om det har noe å si. Anonymkode: 78e02...431 Jeg vet man får medisiner forebyggende før fødsel feks hvis man har herpes, men det varierer litt hva man får tror jeg. Sjekk relis og tryggmammamedisin😊 Anonymkode: 5da54...45a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man bruke zovirax 200 mg under graviditeten? I 5 dager?. Legen ga meg ikke noe svar på om det var trygt eller ei, han sa bare «det spørs hvem du spør» så det var ikke akkurat beroligende.. han mente også jeg skulle ha en zovirax krem 5% (liten blå tube) men den er jo for munnsår å ikke herpes i underlivet, eller kan man bruke den nedentil? Kan man egentlig bruke alt dette under graviditeten uten at baby tar skade? Er i uke 20 om det har noe å si. Anonymkode: 78e02...431 Ja. Fikk det forebyggende i 2 uker før fødsel. Brukte også Valtrex ved utbrudd gjennom graviditeten. Salven kan du bruke nedentil også. Samme virus. Anonymkode: cf925...ae1
origin Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Kan man bruke zovirax 200 mg under graviditeten? I 5 dager?. Legen ga meg ikke noe svar på om det var trygt eller ei, han sa bare «det spørs hvem du spør» så det var ikke akkurat beroligende.. han mente også jeg skulle ha en zovirax krem 5% (liten blå tube) men den er jo for munnsår å ikke herpes i underlivet, eller kan man bruke den nedentil? Kan man egentlig bruke alt dette under graviditeten uten at baby tar skade? Er i uke 20 om det har noe å si. Anonymkode: 78e02...431 Munnsår er gjerne herpesvirus, kan være derfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå