AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg er 50 år og har funnet meg en jevnaldrende mann. Jeg er sunn og frisk, liker å gå tur i marka. Han har en del slitasjegikt, søvnvansker og liten bevegelighet. Blir fort sliten. Han er i jobb. Jeg er bekymret for samlivet, han vil gifte seg. Er det noen som har erfaring? Hvordan er det å leve med en aldrende, syk mann? Anonymkode: 0e583...a9f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Han er vel ikke aldrende, bare ikke ved topp helse. Hvis en partner med utmerket helse er viktig for deg, får du nok lete videre. Anonymkode: effeb...e1e 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Store helse forskjeller blir mer og mer tydelig for hvert halvår som går i den alderen. Du vil nok ønske deg en friskere mann innen fem år og tenk når dere skal feriere sammen og du vil se byen og kultur og historie og han klager på vondter og bare vil ligge på hotellet Anonymkode: d8b1c...a86 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Er det mulig for han å ta noen grep for å få litt bedre helse? Medisiner for slitasjen og vallergan for søvn og litt mere trim. Anonymkode: d49db...dea 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er 50 år og har funnet meg en jevnaldrende mann. Jeg er sunn og frisk, liker å gå tur i marka. Han har en del slitasjegikt, søvnvansker og liten bevegelighet. Blir fort sliten. Han er i jobb. Jeg er bekymret for samlivet, han vil gifte seg. Er det noen som har erfaring? Hvordan er det å leve med en aldrende, syk mann? Anonymkode: 0e583...a9f Hvis han er aldrende så er jo du det også, siden dere er like gamle😁 Anonymkode: fdec5...73b 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis han er aldrende så er jo du det også, siden dere er like gamle😁 Anonymkode: fdec5...73b I kronologisk alder er jeg det. Jeg kan løpe halvmaraton, løfte vekter og gå Rondane på langs. Han kan gå til bilen sin. Så fysiologisk alder er en annen cup of tea Anonymkode: 0e583...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Trening er beste medisin mot slitasjegikt, sammen med smertestillende ved behov, inntil leddforandringene evt blir store nok til å kreve leddprotese. Hvis han bare kan gå til bilen er han enten for uvillig til å trene, underbehandlet på smertestillende, eller er moden for vurdering av operasjon nå. En 50-åring skal ikke være "aldrende", og skal være ivrig til å trene og gjøre alt han kan for å opprettholde helsa hvis han har muskel-og skjelettplager. Hvis han allerede er type til å gi opp, vil du få et hemmet liv med ham. Anonymkode: e4905...ee7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trening er beste medisin mot slitasjegikt, sammen med smertestillende ved behov, inntil leddforandringene evt blir store nok til å kreve leddprotese. Hvis han bare kan gå til bilen er han enten for uvillig til å trene, underbehandlet på smertestillende, eller er moden for vurdering av operasjon nå. En 50-åring skal ikke være "aldrende", og skal være ivrig til å trene og gjøre alt han kan for å opprettholde helsa hvis han har muskel-og skjelettplager. Hvis han allerede er type til å gi opp, vil du få et hemmet liv med ham. Anonymkode: e4905...ee7 De fleste, også yngre, er vel "aldrende" sammenlignet med fjellgeita som er ts. Anonymkode: effeb...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå