Gå til innhold

Swingers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket nettsted egner seg best til å treffe andre par som vil ha det litt gøy? Vi er 24 og syns det er vanskelig å finne par som er aktuelle. Er vi for kresne eller for unge? 

Anonymkode: f84ad...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetlife, nakentid, spicematch…

Skrevet

Prøvd Fetlife? Beste er vel å prøve å komme inn i et miljø, det er noe lukket kan være. Man blir gjerne invitert inn. Mange som holder på innen swingers, som ikke er på de typisk klubbene. 

Anonymkode: 1a1c5...ddc

Skrevet

Mye par (tilsynelatende) på Cupido,  men har ikke sjekket aldersgrupper. Ellers har jeg sett mange yngre bruke Jodel for å finne hverandre. 

Anonymkode: 98487...6e3

Skrevet

Dere er såpass unge at dere bør søke etter andre i sosiale sirkler eller på byen. Forsøke å bare komme i kontakt med andre på normalt vis. Yngre folk er mer open-minded uansett. 

Nettsidene er stort sett fylt opp av gamle folk eller uattraktive par. 

Anonymkode: 7c657...a71

• Hjerte 1
Skrevet

Burde jo fungere utmerket med Tinder, dere er midt i målgruppen alders- og interessemessig. 

Skrevet

Vil anbefale spicymatch.

Skrevet

LystClub

Anonymkode: 4306e...650

• Nyttig 1
Skrevet

Vi bruker spicymatch og lystclub. Foretrekker førstenevnte 😊

Anonymkode: 664d9...9f4

Skrevet

Husk at fetlife ikke er satt opp som dating site, så det er ikke et enkelt ASL søk der. 

Skrevet

Hadde gått for tinder jeg. Mange par der! Nakenprat har bare gamle dvasne pervoer, samme har swingersklubben lystclub selvom de har en kveld i måneden for personer under 35 år så er de ikke noe attraktive. Fetlife er for de som tenner på bdsm og tiltrekker seg desverre hopetall av voldspersoner og sadister som bare vil misbruke og mishandle andre.

Anonymkode: a7ffd...91a

Skrevet

Ville gått for SpicyMatch i deres situasjon.

Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Husk at fetlife ikke er satt opp som dating site, så det er ikke et enkelt ASL søk der. 

Nei, men veldig mange der er faktisk ute sex. Derfor droppet jeg FetLife etterhvert. Min erfaring er at det kryr av folk der som leter etter sexpartnere

Anonymkode: 9d498...d33

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde gått for tinder jeg. Mange par der! Nakenprat har bare gamle dvasne pervoer, samme har swingersklubben lystclub selvom de har en kveld i måneden for personer under 35 år så er de ikke noe attraktive. Fetlife er for de som tenner på bdsm og tiltrekker seg desverre hopetall av voldspersoner og sadister som bare vil misbruke og mishandle andre.

Apropo tinder. Har vært en dtund der nå men får fader meg ikke noe. Tips? Ser jo etter one night stands og ikke fast forhold

Mann som spørr på 30

Anonymkode: da9f8...619

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Apropo tinder. Har vært en dtund der nå men får fader meg ikke noe. Tips? Ser jo etter one night stands og ikke fast forhold

Mann som spørr på 30

Anonymkode: da9f8...619

Det fins hundre tråder om det fra før og denne tråden handler ikke om deg , slutt å forsøke å kapre den og få oppmerksomheten vekk fra ts og over på deg. 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. I deres aldersgruppe er nok Tinder best. Klubber eller spesiell nettsider har ikke attraktive folk og særdeles få under 40.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. I deres aldersgruppe er nok Tinder best. Klubber eller spesiell nettsider har ikke attraktive folk og særdeles få under 40.

Slike høyst subjektive oppfatninger er ikke til hjelp, og dette er en tullete påstand. Sjekk ut Spicymatch, fine folk i alle aldere der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lyst-Club er en nettside, så de har ikke noen "kvelder"... Det hender at de arangerer treff på aktuelle steder, som eks Nonna, Cat og Club-Fantasy. Sistnevnte pleier å ha youngswingers kvelder.

Anonymkode: 69eca...b00

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, Swinger said:

Slike høyst subjektive oppfatninger er ikke til hjelp, og dette er en tullete påstand. Sjekk ut Spicymatch, fine folk i alle aldere der. 

Det er en korrekt påstand. Det er ikke attraktive folk i alle aldre der. Da har du isåfall ekstremt lav terskel for hva du anser som attraktivt. 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 19.34):

Det er en korrekt påstand. Det er ikke attraktive folk i alle aldre der. Da har du isåfall ekstremt lav terskel for hva du anser som attraktivt. 

Du er enten veldig høy på deg selv, eller du har åpenbart vært feil steder. Vi kjenner miljøet, i Norge og utenfor, og det er noen for alle

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...