AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg hadde en elsker for ca 7 måneder siden som jeg møtte flere ganger. Sexen var bra og vi hadde det veldig hyggelig sammen. Vi ble gode venner og hadde mye kontakt på snapchat og messenger daglig. Jeg har sambo (jeg har mine grunner til å ha en elskere så jeg vil ikke diskutere moralen i det) som jeg ikke vil forlate, og det var han klar over. Det tok slutt med elskeren fordi han møtte noen, men det ble aldri noe med henne. Etter det har vi hatt kontakt daglig på snapchat men han vil ikke møte meg, og hvert fall ikke møte meg for å ha sex. Jeg har spurt flere ganger, men han er veldig laber i tilbakemeldingene når jeg spør om å møtes for mer sex, så regner med at han ikke vil. Jeg skjønner ikke hvorfor han ønsker kontakt i det hele tatt. Hva får han ut av det? Han vil heller ikke sexchatte, bare sende nøytrale meldinger om i min mening ganske kjedelige ting. Bilder på hunden hans eller selfies. Noen som har noen tanker. Han er 34 år, jeg er 36. Han er singel, jeg er sambo med 1 barn. Anonymkode: 79f92...37e
Dominas leketøy Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Han er forelsket i deg… eller forelsket i deg fordi han ikke kan få deg da du har samboer…. Du har vekket et urinstinkt hos en mann: konkurranse instinktet…. enjoy….
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Han bruker deg når han kjeder seg og trenger oppmerksomhet fordi han vet du er på tuppa etter han.. mens han er på tuppa etter en annen og vil ikke være fysisk utro mot henne Anonymkode: 63b96...933
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Han er lei av å ha sex med deg, og har funnet seg et bedre hull å pumpe i. Anonymkode: 5030b...7c0
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Mest sannsynlig hadde/har han følelser for deg og vil beskytte seg selv. Jeg har tidligere gjort akkurat det samme. Syns ikke du bør presse deg på, heller respektere hans grenser dersom du likevel ikke skal gå i fra sin samboer. Anonymkode: 4ca22...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 Kanskje han plutselig har utviklet samvittighet og moral? Anonymkode: e6e5f...cd0
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 Dominas leketøy skrev (27 minutter siden): Han er forelsket i deg… eller forelsket i deg fordi han ikke kan få deg da du har samboer…. Du har vekket et urinstinkt hos en mann: konkurranse instinktet…. enjoy…. Men hva med urinstinktet SEXLYST har han ikke det 😂 Anonymkode: 79f92...37e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mest sannsynlig hadde/har han følelser for deg og vil beskytte seg selv. Jeg har tidligere gjort akkurat det samme. Syns ikke du bør presse deg på, heller respektere hans grenser dersom du likevel ikke skal gå i fra sin samboer. Anonymkode: 4ca22...1dc Men hvorfor fortsette kontakten? Oftest han som sender til meg. Anonymkode: 79f92...37e
Dominas leketøy Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hva med urinstinktet SEXLYST har han ikke det 😂 Anonymkode: 79f92...37e Han har jo fått fitte…. I mål med det målet….
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men hvorfor fortsette kontakten? Oftest han som sender til meg. Anonymkode: 79f92...37e Han vil holde lunk i deg just in case. Billig mye? Anonymkode: fe696...bcc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje han plutselig har utviklet samvittighet og moral? Anonymkode: e6e5f...cd0 Da burde han jo droppe å høre av seg Anonymkode: 79f92...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå