AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg har en ungdom som har hatt feber, slapphet, sår hals og milde magesmerter som kommer og går, i 16 dager sammenhengende. Vært innom legevakt pga mistanke om kyssesyken, men mono test (stikk i finger) var negativ på dag 9 med symptomer. Crp negativ, men hovne mandler og lymfeknuter. Fikk prøve antibiotika i tilfelle streptokokker, men ingen bedring. Venter nå på tilbakemelding fra fastlege på om hen skal ta grundigere mono test (som sendes til lab) om noen dager. I mellomtiden (når jeg sitter her og grubler) lurer jeg på om andre har hatt barn med lignende symptomer, og det viste seg til slutt å være kyssesyken... Kan dag 9 med kyssesyken gi negativ test? Anonymkode: 1fcb4...341
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Hei. Hvordan gikk det? Desperat etter svar, minner om min ungdom😔 Anonymkode: 0913d...fd4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Regner med at dere begge har ratt koronatest? En annen ting er at kyssesyken og antibiotika kræsjer. Kombinasjonen gir ofte utslett. Anonymkode: 03418...9b6
Lonehill Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Her er en artikkel fra 2021, skrevet av to canadiske leger, som forteller om hvordan de behandler kyssesyke hos sine pasienter: https://austinpublishinggroup.com/nutritional-disorders/fulltext/andt-v8-id1068.php Artikkelen forteller om tre ungdommer med kyssesyke som ble friske etter et par ukers behandling. Behandlingen er rask, reseptfri, uten bivirkninger og koster et par hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå