Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Hvor langt har en person gått for å få din oppmerksomhet? Da mener jeg på det romantiske planet! Virket det? eller ble dere bare redde? Tell meeee!
Gjest GreenSky Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det kanskje veldig fort, eller det kan ta litt tid.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Han laget en sang til meg og brukte enhver anledning til å fortelle hvor mye han likte meg... Vi klina litt og så spleiset jeg han med en venninne Jeg liker å måtte jobbe litt jeg
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Hun ringte til meg, kom hjem til meg og fortalte hun var forelsket i meg og fortalte igjen og igjen om hvor forelsket hun var:-) Modigt gjort.
Gjest Pet Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Stått utenfor vinduet mitt og spilt romantiske melodier på munnspill. Jeg hadde allerede bestemt meg for at jeg ikke ville ha ham, så det hjalp ikke.
Ramy Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 (endret) Han reiste 6 timer hver vei for å være sammen med meg en kveld og natt..måtte reise igjen 5 om natten.. vi hadde hatt et seksuelt forhold en stund da, men han visste det ikke ble noe på ham denne helgen... da skjønte jeg hvor godt han faktisk likte meg, og uken etter ble vi sammen....nå har vi vært i lag i to år, og samboere i ett... Endret 7. desember 2005 av Ramy
Gjest lilletroll Skrevet 8. desember 2005 #8 Skrevet 8. desember 2005 Han reiste 6 timer hver vei for å være sammen med meg en kveld og natt..måtte reise igjen 5 om natten.. vi hadde hatt et seksuelt forhold en stund da, men han visste det ikke ble noe på ham denne helgen... da skjønte jeg hvor godt han faktisk likte meg, og uken etter ble vi sammen....nå har vi vært i lag i to år, og samboere i ett... ← Samme her, bortsett fra at det var "bare" 4 timer hver veg for å være sammen med meg i sånn 4-5 timer eller noe. (Vi hadde ikke noe seksuelt forhold på den tiden) Vi er nå gift og har ett barn
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. desember 2005 #9 Skrevet 8. desember 2005 Den verste beundreren min (som jeg aldri gav noe inntrykk av at jeg var interessert) var enormt opptatt av meg i en periode av 2 år eller deromkring. De mest oppsiktsvekkende episodene handler om at han roper navnet mitt og jeg elsker deg flere ganger på et fullstappet utested - med samboeren min til stede. En annen gang satt han på kne foran meg på et nachspiel og ropte at han elsket meg. Hadde også en eks som stod og hylte utenfor vinduet mitt om natten fordi han ville ha meg tilbake, i tillegg til at han kom med drapstrusler og selvmordstrusler.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 Sparke meg bak (da var jeg 12 tror jeg, og han gikk i klassen min). Det hjalp ikke.
Gjest Embla s Skrevet 8. desember 2005 #11 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Mange års nattlige fylle-telefoner (kunne bli vekt opp 3-4 ganger i løpet av en natt..) fra en fyr jeg hadde hatt et veldig kort forhold til. Ubehagelig og skremmende. Endret 8. desember 2005 av Embla s
Gjest Sesselja Skrevet 8. desember 2005 #12 Skrevet 8. desember 2005 Jeg fant blomster og dikt utenfor døra en gang - ikke levert med bud, bare lagt der - fra en vilt fremmed kar, "Krepsen". Han mente vi hadde så mye til felles etter han hadde sett meg ute på byen. Det var bare creepy, og funket ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå