Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planen var å dra på julebord med jobben, men har egentlig ikke lyst kjenner jeg. I jobben har jeg en veldig selvstendig og uavhengig stilling hvor jeg egentlig ikke omgås de fleste av kollegaene. Jeg kjenner at julebordet egentlig ikke ville gitt meg noe, bortsett fra en god middag. Fest og tjo og hei med kollegaer er jeg egentlig ikke intr. i. Og der er heller ingen jevnaldrende, så har egentlig ikke så mye til felles med folk der. 

Det er vel greit å stå over ? 

Tror heller ikke jeg hadde blitt så veldig savnet der :) 

Anonymkode: f2656...0bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, og i 2022 er det også greit å være ærlig på at en bort-prioriterer julebord. 

Anonymkode: d08eb...956

• Liker 2
Skrevet

Er aldri med på julebord og ingen bryr seg. Gjør hva du føler for!

Anonymkode: 61053...bb9

Skrevet

Ja, for å omgås kollegaer en kveld på julebord der jeg egentlig ikke omgås de i hverdagen heller gir meg veldig lite. TS

Anonymkode: f2656...0bb

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal også droppe julebordet på jobben, først og fremst fordi jeg ikke orker eller har så lyst. De andre er hyggelige nok, men jeg er ikke i noe festhumør for tiden. Har hatt en fæl og vanskelig høst, så humøret er deretter. Dessuten vil jeg ikke drikke alkohol nå fordi jeg ikke tåler det når jeg er såpass deppa og jeg driver også å slanker meg så da bare "sklir" jeg ut med både alkohol og mat. Ikke det jeg trenger nå. 

Anonymkode: 78d05...982

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Selvfølgelig er det greit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...