AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg har et seksuelt forhold til en mann, som er utstasjonært med jobb, her jeg bor. Han har kjæreste der han bor. Mens vi har sex, sier han alltid, "jeg vil kun at du har meg, vil ikke at du skal ligge med andre menn". Han sier også at om jeg får meg kjæreste, så trekker han seg vekk for å ikke ødelegge, men at han virkelig ikke håper jeg får en kjæreste. I helgen spurte han om jeg hadde funnet en ny, siden jeg gav så lite lyd fra meg. Jeg sa, nei, da hadde jeg stoppet det med oss, i respekt for den nye personen. Da svarte han, ok, da bør jeg stoppe å treffe deg siden jeg har kjæreste, vil du det? Det vil jeg jo ikke. Blir veldig forvirret av det han sier her. Hva tenker dere? (Vet at dette opplegget med han ikke er helt bra, men jeg nyter å være sammen med han. Relasjonen til dama har han selv ansvar for.) Anonymkode: fe5b0...336
Rosakatt Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Ikke la han påvirke deg til å ikke møte andre, det har han ingenting med Han respekter menn, men ikke damer virker det som 20 12
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Herregud.. Selv om det er hans ansvar, vet du om dette forholdet, og du fortsetter. Dette syntes jeg er respektløst av deg. Finn deg en singel en istedenfor å rote deg borti folk som er i forhold. Anonymkode: ec328...d3c 28 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 1 minutt siden, Rosakatt said: Ikke la han påvirke deg til å ikke møte andre, det har han ingenting med Han respekter menn, men ikke damer virker det som Takk Jeg sier ikke nei til å date andre, det har jeg sagt til han. Men om det blir så seriøst med noen at jeg vil ligge med dem, så må jeg stoppe det med han. Er sant det, kan virke som om han ikke respekterer damer på samme måte som menn. Anonymkode: fe5b0...336 3
Enmanelskeråhate Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk Jeg sier ikke nei til å date andre, det har jeg sagt til han. Men om det blir så seriøst med noen at jeg vil ligge med dem, så må jeg stoppe det med han. Er sant det, kan virke som om han ikke respekterer damer på samme måte som menn. Anonymkode: fe5b0...336 Ja herregud, får være nok at han har sex med flere av gangen, skulle tatt seg ut hvis du hadde det også liksom 18
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 9 minutter siden, Enmanelskeråhate said: Ja herregud, får være nok at han har sex med flere av gangen, skulle tatt seg ut hvis du hadde det også liksom Hehe. Mulig han hadde godtatt det, men ikke aktuelt for min del Anonymkode: fe5b0...336
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 Han prøver å manipulere deg. Han vil ha trofasthet av deg uten å kreve det av seg selv. Anonymkode: 284be...f7b 21 2
Ænema Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 hei jeg vil ha i pose og sekk.. men det får ikke du lov til selv om jeg har dame. assa at noen gidder 15 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Han prøver å manipulere deg. Han vil ha trofasthet av deg uten å kreve det av seg selv. Anonymkode: 284be...f7b Han ønsker nok det, ja. Men han sa jo også, at om jeg stoppet å se han fordi jeg finner en annen, så burde han gjøre det selv nå. Og om jeg ville det. Liksom for å "true", om du forstår. Anonymkode: fe5b0...336
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 19 minutter siden, Ænema said: hei jeg vil ha i pose og sekk.. men det får ikke du lov til selv om jeg har dame. assa at noen gidder Jeg er singel, og han er den beste sexpartneren jeg har hatt. Hvorfor ikke... inntil jeg møter en jeg vil noe mer med Anonymkode: fe5b0...336 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ønsker nok det, ja. Men han sa jo også, at om jeg stoppet å se han fordi jeg finner en annen, så burde han gjøre det selv nå. Og om jeg ville det. Liksom for å "true", om du forstår. Anonymkode: fe5b0...336 For en fæl fyr. Anonymkode: 284be...f7b 6 7
Ænema Skrevet 15. november 2022 #12 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er singel, og han er den beste sexpartneren jeg har hatt. Hvorfor ikke... inntil jeg møter en jeg vil noe mer med Anonymkode: fe5b0...336 javel. men du MÅÅ ikke kun ha sex med han. 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #13 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er singel, og han er den beste sexpartneren jeg har hatt. Hvorfor ikke... inntil jeg møter en jeg vil noe mer med Anonymkode: fe5b0...336 Du møter ikke en du vil noe mer med, denne fyren cockblocker energien din så du ikke skal møte andre. Anonymkode: 284be...f7b 5 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #14 Skrevet 15. november 2022 2 minutter siden, Ænema said: javel. men du MÅÅ ikke kun ha sex med han. Det er sant 🙂 men tror ikke en potensiell kjæreste vil like at jeg har flere, ikke jeg heller Anonymkode: fe5b0...336
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #15 Skrevet 15. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du møter ikke en du vil noe mer med, denne fyren cockblocker energien din så du ikke skal møte andre. Anonymkode: 284be...f7b Et poeng det ja... har ikke helt det samme drivet, nei, etter jeg har møtt han Anonymkode: fe5b0...336
Rhodiola Skrevet 15. november 2022 #16 Skrevet 15. november 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Skrevet 15. november 2022 Han tenner på å være utro, så han vil konstant minne deg på at han egentlig er opptatt så han kan smøre sitt eget ego. Mulig han ønsker at du skal gjøre deg litt kostbar, ser for meg at om det ikke er noe spennende med deg mer så ryker du ut (evt at han finner nr 3). Søppelmann. Anonymkode: eb10d...e39 8 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #18 Skrevet 15. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Han tenner på å være utro, så han vil konstant minne deg på at han egentlig er opptatt så han kan smøre sitt eget ego. Mulig han ønsker at du skal gjøre deg litt kostbar, ser for meg at om det ikke er noe spennende med deg mer så ryker du ut (evt at han finner nr 3). Søppelmann. Anonymkode: eb10d...e39 Jeg tenker også at han kan forkaste meg til fordel for noen andre. Men tror ikke han tenner på utroskap, mer at han behov for sex og ikke har moral. Kjæresten bor langt vekke og de ses kun to perioder i året. Han sier han vil ha meg som fast partner her vi bor, og at han foretrekker det fremfor ONS og ei ny hver helg. Anonymkode: fe5b0...336
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #19 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker også at han kan forkaste meg til fordel for noen andre. Men tror ikke han tenner på utroskap, mer at han behov for sex og ikke har moral. Kjæresten bor langt vekke og de ses kun to perioder i året. Han sier han vil ha meg som fast partner her vi bor, og at han foretrekker det fremfor ONS og ei ny hver helg. Anonymkode: fe5b0...336 Så han er kalkulert både i forhold til deg og dama. Hun må finne seg i utroskap, uansett metode, og du må være tilgjengelig for ham, ingen av dere skal ha andre men han gir seg selv full frihet. Virker ikke som han bryr seg om andre enn seg selv. Anonymkode: 284be...f7b 9 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #20 Skrevet 15. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så han er kalkulert både i forhold til deg og dama. Hun må finne seg i utroskap, uansett metode, og du må være tilgjengelig for ham, ingen av dere skal ha andre men han gir seg selv full frihet. Virker ikke som han bryr seg om andre enn seg selv. Anonymkode: 284be...f7b Bra oppsummert. Jeg skjønner ikke hvorfor han må minne meg på at han er i forhold, og at om jeg trekker meg pga en annen fyr, så burde han sannelig ikke «gi» meg sex heller, for han er selv i et forhold. Vet ikke om jeg fikk forklart bra nok. Anonymkode: fe5b0...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå