AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men vi har det veldig bra i sammen når vi først er sammen og ingen andre jeg kunne tenke meg en fremtid med, og det har jeg sagt til han. Grunnen til at det ble slutt er fordi han har så mye drømmer og ting han vil oppnå. Og han har en jobb som krever ekstremt mye av han. Vi bor en time unna hverandre, og han jobber hver dag i fra 06-21. Og i helgene jobber han som regel, eller jakter og drikker med kompisene sine. Han sier at han kanskje ikke var klar for et forhold, som han hadde trodd og at han ikke ville legge fra seg den tiden med kompisene sine heller. Han syntes det ble vanskelig ovenfor meg fordi han fikk dårlig samvitighet for at han alltid nedprioritere meg. Han gråt og gråt og var helt fra seg. Han sa han var så usikker, men at han hadde på følelsen at det var det mest riktige. Han sa også at han ikke følte seg ferdig for noen dager siden, og han sa sikkert fem ganger under sexen at han elska meg. Når jeg spurte om han faktisk kunne se for seg en fremtid med meg, så sa han «ja». Men at sånn som ting var nå visste han ikke om jeg var kjærligheten i hans liv. Vi skulle på hytta hans ved sjøen i sommer, noe jeg sa jeg syntes var trist at ikke ble noe av. Da sier han «men det kan jo hende vi er sammen da». Og litt senere at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. I går så lurte han på hvordan dagen min hadde gått og at han hadde tenkt mye på meg i dag og at han var sikkelig kvalm av tanken på det. Også skrev han «vi sees igjen!❤️ingen er bedre enn du». Uansett samme hva skal jeg gå videre, fokusere på meg selv og gjøre hva jeg vil. Men er han ferdig rett og slett? Anonymkode: 31fae...df4
saltyliquorice Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Høres ut som han holder deg på gress, lar deg liksom ikke gå ordentlig videre. Det at han nedprioriterer deg bør vel egentlig si sitt her. 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 saltyliquorice skrev (1 minutt siden): Høres ut som han holder deg på gress, lar deg liksom ikke gå ordentlig videre. Det at han nedprioriterer deg bør vel egentlig si sitt her. Ja, det skjønner jeg at folk mener. Men var i utgangspunktet jeg som ville. Men han gikk inn i et forhold med meg når han uansett visste det, fordi han ville kjempe for meg. Men nå ser han hvor mye det går utover meg og hvor lei meg jeg blir. Jobben kan man ikke noe for og når man jobber omtrent hver dag fra 06-21 så sier det sitt. Han jobber ekstremt mye Anonymkode: 31fae...df4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Fokuser på deg selv og prøv å gå videre! Hvis dere er ment for hverandre finner dere tilbake til hverandre, men jeg hadde prøvd å bare komme meg videre egentlig. Livet er for kort Anonymkode: 4ad81...8f3 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Hvorfor lager du to like tråder med noen timers mellomrom? Anonymkode: 5d786...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): . Jobben kan man ikke noe for og når man jobber omtrent hver dag fra 06-21 så sier det sitt. Han jobber ekstremt mye Anonymkode: 31fae...df4 Det velger han selv. Anonymkode: 1c76c...7ed
Ishavsrøya Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 Nei dette hadde jeg ikke orka. Så rotete. Enten vil han ha deg eller ikke. Skjønner heller ikke at man gidder ha sex etter at noen har slått opp... 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men vi har det veldig bra i sammen når vi først er sammen og ingen andre jeg kunne tenke meg en fremtid med, og det har jeg sagt til han. Grunnen til at det ble slutt er fordi han har så mye drømmer og ting han vil oppnå. Og han har en jobb som krever ekstremt mye av han. Vi bor en time unna hverandre, og han jobber hver dag i fra 06-21. Og i helgene jobber han som regel, eller jakter og drikker med kompisene sine. Han sier at han kanskje ikke var klar for et forhold, som han hadde trodd og at han ikke ville legge fra seg den tiden med kompisene sine heller. Han syntes det ble vanskelig ovenfor meg fordi han fikk dårlig samvitighet for at han alltid nedprioritere meg. Han gråt og gråt og var helt fra seg. Han sa han var så usikker, men at han hadde på følelsen at det var det mest riktige. Han sa også at han ikke følte seg ferdig for noen dager siden, og han sa sikkert fem ganger under sexen at han elska meg. Når jeg spurte om han faktisk kunne se for seg en fremtid med meg, så sa han «ja». Men at sånn som ting var nå visste han ikke om jeg var kjærligheten i hans liv. Vi skulle på hytta hans ved sjøen i sommer, noe jeg sa jeg syntes var trist at ikke ble noe av. Da sier han «men det kan jo hende vi er sammen da». Og litt senere at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. I går så lurte han på hvordan dagen min hadde gått og at han hadde tenkt mye på meg i dag og at han var sikkelig kvalm av tanken på det. Også skrev han «vi sees igjen!❤️ingen er bedre enn du». Uansett samme hva skal jeg gå videre, fokusere på meg selv og gjøre hva jeg vil. Men er han ferdig rett og slett? Anonymkode: 31fae...df4 Han jobber fra 06-21 hver dag? 🤣. Vel, oki.. Hvor gamle er dere? Han høres helt ærlig skikkelig umoden og litt fjortis-usikker ut. Dere er vel ikke kjærester? Høres ut som at dere dater bare, og så kort tid - og han oppfører seg svært ambivalent og merkelig. Anonymkode: 3e409...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det skjønner jeg at folk mener. Men var i utgangspunktet jeg som ville. Men han gikk inn i et forhold med meg når han uansett visste det, fordi han ville kjempe for meg. Men nå ser han hvor mye det går utover meg og hvor lei meg jeg blir. Jobben kan man ikke noe for og når man jobber omtrent hver dag fra 06-21 så sier det sitt. Han jobber ekstremt mye Anonymkode: 31fae...df4 Kjempe for deg? 🤣🤣. Dere tilbringer jo så og si aldri tid sammen? Og det er vel kun han sine behov som blir utfylt? All kommunikasjon går vel på han sine premisser, og det gjelder også når dere skal møtes/ha sex Anonymkode: 3e409...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 Det er ingen jobber som har fast turnus 6-21 hver bidige dag, dette har han tatt på seg selv. Har selv en kjæreste som jobber 100 % langturnusvakter fra 7-21, men da selvsagt ikke hver dag, det ville jo vært ulovlig. Men han kan velge å ta på seg ekstra vakter i friperioder. Han tjener bra på 100 % + ekstra men har lite fritid. Jeg respekterer at han tross alt jobber og betaler ned på bolig, men krever også mitt. Hvis han hadde valgt å bruke fritida si hovedsakelig på kompiser ville han røket rett ut av mitt liv. Anonymkode: 1c76c...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå