AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Har hatt kontakt med en mann i 5-6 månder noe hvor vi har møttes og datet. Når jeg spør han om han er klar for et forhold svarer han at han vil bruke tid og at han ikke vet om han er klar for et forhold etter noen stygge brudd. Hadde du fortsatt? Anonymkode: e8a4c...7d1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Nei. I min verden så begynner man ikke å date før man er klar for forhold. Det er jo liksom grunnen til hvorfor man dater (i mitt hode i hvert fall). Og erfaringen sier at gutter som sier sånn aldri blir klare for forhold (med den personen vel og merke). Anonymkode: 1b584...0df 13 3
seriousgirl Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Min første tanke når en mann sier at han ikke er klar for et forhold er at han rett og slett er usikker på hva han vil. Jeg hadde tenkt at han ikke var interessert nok i meg, og vurdert hvor lenge det var verdt å vente på fyren i håp om at han ble sikker. Bare lov meg å ikke tillat deg å være en han har på vent etter noe "bedre". Du er mye mer verdt enn det. Masse lykke til ts. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Nei. Jeg orker ikke vinglete mennesker. Ikke på noe sånt. Ha også i bakhodet at en del folk sier at de ikke vet om de er klar for forhold når de mener at de vil vente og se om noe bedre dukker opp. Det kan de ikke akkurat si rett ut, så du aner faktisk ikke om det er det som er greia. Anonymkode: 555a3...eb3 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Da er han ikke klar for forhold med deg, for ingen mann vakler angående en kvinne de virkelig vil ha. Ikke gå videre med ham. Gå videre uten ham. Anonymkode: 740dd...369 12 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 seriousgirl skrev (4 minutter siden): Min første tanke når en mann sier at han ikke er klar for et forhold er at han rett og slett er usikker på hva han vil. Jeg hadde tenkt at han ikke var interessert nok i meg, og vurdert hvor lenge det var verdt å vente på fyren i håp om at han ble sikker. Bare lov meg å ikke tillat deg å være en han har på vent etter noe "bedre". Du er mye mer verdt enn det. Masse lykke til ts. Av erfaring, så er jeg enig her. Menn som sier de ikke er klar til forhold mener i virkelighet at dem kanskje ikke er klar til å være i forhold til deg, men så snart det dukker opp noe bedre, så er klar som bare det. Anonymkode: fb4ce...bfc 11
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 Nei, når en mann sier at han ikke er klar for et forhold så tro han og ta han på ordet. Ellers blir du bare holdt på gress og brukt og såret etter enda mer bortkastet tid. Det han egentlig prøver å pakke inn er at han ikke vil i noe forhold med DEG. Anonymkode: 705b6...19c 9 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. I min verden så begynner man ikke å date før man er klar for forhold. Det er jo liksom grunnen til hvorfor man dater (i mitt hode i hvert fall). Og erfaringen sier at gutter som sier sånn aldri blir klare for forhold (med den personen vel og merke). Anonymkode: 1b584...0df Dette. Er idiotisk å date når man ikke er klar for forhold, da dater man ikke men man treffer en sexvenn Anonymkode: 663dd...efe 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 Gitt falske forhåpninger. Ingenting er mere usexy enn en mann som ikke vet hva han vil.... datet en mann i 2 mnd, han ga uttrykk for at han søkte forhold og likte meg.... på tinder stod: søker noe seriøst.... etter flere dater innrømmet han at han var usikker.... under hele datingperioden, selvom vi ikke hadde liggi sammen, selvom jeg spurte under datingen om alt gikk fint, sa han alltid gikk bra. Han ville aldri kommunisere. Og maste også om sex.... sånne menn kaster man bort. Jeg ble såklart oppgitt på han.... tok pause. Men ja han har vel jugd rett oppi trynet mitt.... istedet for å være ærlig. Blir såret ja likte jo han så ekstremt mye Anonymkode: cc17b...21a 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 Han mente at man ble kjent gjennom sex.... nei stemmer ikke. Anonymkode: cc17b...21a 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 Tok samtalen i kvel om hva jeg syntes om det. Fortalte at jeg ikke ønsket å fortsette med noen som ikke viste hva han ville. Fikk til svar « ja, skjønne skjønne». Tydlivis ikke noe godt tegn deet da … 😔 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Skrevet 15. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tok samtalen i kvel om hva jeg syntes om det. Fortalte at jeg ikke ønsket å fortsette med noen som ikke viste hva han ville. Fikk til svar « ja, skjønne skjønne». Tydlivis ikke noe godt tegn deet da … 😔 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 Veldig bra ts. Vondt her og nå, men der ser man hvor viktig kommunikasjon er, hadde du ikke sagt noe men ventet i håpet hadde dette endt verre. Når han sier skjønner skjønner er han ikke interessert, thank you next 👍🏻 Anonymkode: 663dd...efe 1 6
Romilo Skrevet 15. november 2022 #13 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok samtalen i kvel om hva jeg syntes om det. Fortalte at jeg ikke ønsket å fortsette med noen som ikke viste hva han ville. Fikk til svar « ja, skjønne skjønne». Tydlivis ikke noe godt tegn deet da … 😔 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 Bra for deg at du tok samtalen og satt en grense for deg selv. Bruk tiden på noen som er sikker og vil de samme tingene som deg. 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #14 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok samtalen i kvel om hva jeg syntes om det. Fortalte at jeg ikke ønsket å fortsette med noen som ikke viste hva han ville. Fikk til svar « ja, skjønne skjønne». Tydlivis ikke noe godt tegn deet da … 😔 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 Det høres jo ikke ut som en avslutning. Du skriver 'Tydlivis ikke noe godt tegn deet da '. Hva tenker du er konklusjonen på den samtalen?? Har du sagt farvel, eller avventer du og forventer at han kommer med et klart svar? Anonymkode: f4d8e...471
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #15 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres jo ikke ut som en avslutning. Du skriver 'Tydlivis ikke noe godt tegn deet da '. Hva tenker du er konklusjonen på den samtalen?? Har du sagt farvel, eller avventer du og forventer at han kommer med et klart svar? Anonymkode: f4d8e...471 Nei ikke svare på sånt. Ikke noe å svare på. Han kunne skrevet noe mere.... hun må vise at hu ikke bryr seg.... Anonymkode: cc17b...21a 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #16 Skrevet 15. november 2022 Ga han litt tid jeg, svarte ikke noe mere på meldingen han svarte med. Trur han trengte litt tid for å skjønne hva jeg mente. Ente med at jeg fikk mange spørsmål om hva jeg egentlig mente og hvor han til slutt fortalte at han godt kunne tenkt seg et forhold og ikke ville miste meg ☺️🥰 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ga han litt tid jeg, svarte ikke noe mere på meldingen han svarte med. Trur han trengte litt tid for å skjønne hva jeg mente. Ente med at jeg fikk mange spørsmål om hva jeg egentlig mente og hvor han til slutt fortalte at han godt kunne tenkt seg et forhold og ikke ville miste meg ☺️🥰 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 Sykt heldig❤️glad på dine vegne. Satse på det beste. Hadde håpet på at min gamle flamme også kunne tatt meg tilbake, han var og usikker....🥹 som regel når de har vært usikre, så har de ikke hatt lyst på noe mere. Men jeg bare bruker tiden til hjelp jeg og, kanskje vi finner tilbake til hverandre etter flere mnd.😮💨 Anonymkode: cc17b...21a 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #18 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sykt heldig❤️glad på dine vegne. Satse på det beste. Hadde håpet på at min gamle flamme også kunne tatt meg tilbake, han var og usikker....🥹 som regel når de har vært usikre, så har de ikke hatt lyst på noe mere. Men jeg bare bruker tiden til hjelp jeg og, kanskje vi finner tilbake til hverandre etter flere mnd.😮💨 Anonymkode: cc17b...21a Taakk 💗💗 Åh, hva skjedde? Kan være han jeg snakker om Faktisk bare trengte tid for å bli kjent før han kunne ta stilling til noe. Anonymkode: e8a4c...7d1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #19 Skrevet 16. november 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Dette. Er idiotisk å date når man ikke er klar for forhold, da dater man ikke men man treffer en sexvenn Anonymkode: 663dd...efe For noen kan det bety det samme Anonymkode: 5661a...12d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #20 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tok samtalen i kvel om hva jeg syntes om det. Fortalte at jeg ikke ønsket å fortsette med noen som ikke viste hva han ville. Fikk til svar « ja, skjønne skjønne». Tydlivis ikke noe godt tegn deet da … 😔 TS Anonymkode: e8a4c...7d1 Er han norsk ? Anonymkode: f85f5...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå