Gå til innhold

Kontakt mellom eksen til kjæresten og hans familie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig at  ekskjæresten til kjæresten min har kontakt med barnet til kjæresten min, 10 år etter det ble slutt. jeg er sammen med en mann, som har et barn. Jeg har ingen problem med at han har kontakt med moren til barnet. Men dette er en eks han hadde noen år etter barnet ble født. Hun er ikke mor til barnet. Hun har også mye kontakt med familien hans , selv om hun er i ett nytt forhold. Er dette vanlig? Han sier de har vært gode venner og hun har hatt mye kontakt med han.  Er jeg urimelig om jeg ønsker at han ikke skal ha kontakt med henne. Jeg syns det er nok å ha en grei relasjon til moren til barnet om jeg ikke må forholde meg til henne også. Hun tar mye plass i forholdet vårt.  

Anonymkode: 01eb2...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har vært en morsrolle og stemor er det viktig for barnet med kontakt med henne så det er helt normalt. 

Anonymkode: 1d049...a7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De var sammen 2 år og hun bodde ikke sammen med dem. 

Skrevet

Jeg tenker at man skal være forsiktig med å kontrollere hvem kjæresten har som venner. Med mindre kontakten er upassende overfor deg, som at han og hun går ut på restaurant sammen bare de to og ekskluderer deg, eller han overnatter hos henne osv. Hun er jo i et nytt forhold, så hvorfor blir du utrygg da? Viser kjæresten din en uvanlig interesse for henne?

Hva legger du i at hun tar mye plass i forholdet deres? Ringer hun ham ofte? Er innom ofte? Eller handler det om at det blir mye snakk om henne siden du blir usikker?

Anonymkode: 41415...119

• Liker 1
Skrevet

Si klart i fra du ts, men da blir du sannsynligvis også dumpa.

Anonymkode: 3d401...cb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på om det er vanlig at  ekskjæresten til kjæresten min har kontakt med barnet til kjæresten min, 10 år etter det ble slutt. jeg er sammen med en mann, som har et barn. Jeg har ingen problem med at han har kontakt med moren til barnet. Men dette er en eks han hadde noen år etter barnet ble født. Hun er ikke mor til barnet. Hun har også mye kontakt med familien hans , selv om hun er i ett nytt forhold. Er dette vanlig? Han sier de har vært gode venner og hun har hatt mye kontakt med han.  Er jeg urimelig om jeg ønsker at han ikke skal ha kontakt med henne. Jeg syns det er nok å ha en grei relasjon til moren til barnet om jeg ikke må forholde meg til henne også. Hun tar mye plass i forholdet vårt.  

Anonymkode: 01eb2...f3c

Jeg tenker at så lenge hun er bare en eks og ikke moren til barnet så kan du si fra. Noen ekser nekter å gi slipp. 

Anonymkode: c1016...8ee

Skrevet

Uff nei... får holde med moren til barnet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...