Gjest Undrer Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 ...når en kvinne sier at hun ikke er sur?
Shea Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 He he he Alt etter sammenhengen det blir sagt i. Som oftes så er det slik hun sier. HUN ER IKKE SUR Noen ganger virker jeg kvinner sur, men er ikke det. Men kanskje litt irritert eller rett å slett ikke helt fornøyd. Kan jo være det uten å være sur vet du. Kan jo også være litt småsur, men innerst inne vite at det egentlig ikke er noen grunn til å være sur. Sier da neida jeg er ikke sur, for en vet at følesen går over når fornuften tar kontrollen igjen.... om du forstår hva jeg mener. Dette tror jeg ikke egentlig er noe spesielt for kvinner. Gjelder like mye for menn.
Gjest GreenSky Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 At hun er på vei til å bli sur. I alle fall hvis sprøsmålet blir gjentatt flere ganger. Altså; - Er du sur? - Nei, jeg er ikke sur. - Sikker? - Ja. - Du virker litt sur. - NEI, JEG ER IKKE SUR!
Shea Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 At hun er på vei til å bli sur. I alle fall hvis sprøsmålet blir gjentatt flere ganger. Altså; - Er du sur? - Nei, jeg er ikke sur. - Sikker? - Ja. - Du virker litt sur. - NEI, JEG ER IKKE SUR! ← Så rett så rett...... og gjerne videre - hvorfor virker du så sur da....? - osv.ovs
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Hvis jeg sier det betyr det stort sett at jeg ikke er sur. Men det kan nok også bety at jeg er litt irritabel, kanksje litt småsur men innser at det er jeg som er teit eller at jeg rett og slett er sur - men gidder ikke noe diskusjon rundt det. Med andre ord - la meg være i fred en stund og så ordner alt seg Det er igrunn er håpløst spørsmål synes jeg - hvis jeg ikke er sur i utgangspunktet skal det ikke mye til hvis det dette spm kommer et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå