Gå til innhold

Blir folk mer rasistiske i fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker sjelden, men har aldri sagt noe rasistisk i fylla. Ingen av kompisene mine heller. Er min gjeng normal?

Anonymkode: 1b769...958

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er helt vanlige.

At enkelte kan virke mer rasistiske i fylla kommer nok av at de mister noen av sperrene sine, og plutselig begynner å si ting de vanligvis holder inni seg. Ikke at de blir mer rasistiske, de bare viser det fram mer.

Anonymkode: 70802...258

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, de bare sier det høyere og blir tøffere. Disse folka har ALLTID de holdningene. 

• Liker 1
Skrevet

Man får dårligere dømmekraft og færre sperrer i fylla. Man endrer ikke personlighet, meninger og personlige preferanser.

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at sannheten kommer til overflaten når folk blir fulle. Sannheten, som i hva de tenker og føler inni seg.

• Liker 2
Skrevet

Ja, ropte jævla neger til noen som trakk kniv mot oss en gang. Da hadde jeg drukket litt.

Anonymkode: b32f9...1e6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, ropte jævla neger til noen som trakk kniv mot oss en gang. Da hadde jeg drukket litt.

Hva skjedde da?

Anonymkode: 4a936...0ed

Skrevet

Nei, men noen kan kanskje feilvurdere hva som er morsomt og ikke, ref. Atle-saken. 

Anonymkode: 5204c...c1d

• Liker 1
Skrevet

Sannheten kommer jo som kjent fra barn og fulle folk.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde da?

Anonymkode: 4a936...0ed

Politiet kom og lurte på om vi ville anmelde de, vi sa nei. Og så fikk politiet de til å dra hjem. Så de ikke noe mer ihvertfall. Helt uoppfordret dro de kniv mot oss.

• Hjerte 1
Skrevet
Nevian skrev (2 minutter siden):

Jepp.

Skrevet

Alle blir tøffere når en er full nok. Fulle folk er lette å provosere, og der er selvsagt noen som vet å utnytte dette til sin fordel. 

Anonymkode: 98983...9b8

Skrevet
Nevian skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke enig i det uttrykket. Mange barn lyver ganske så masse. Og flere jeg kjenner dikter opp de villeste historier når de er fulle😁

• Liker 7
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det hvis det ikke finnes noen tegn på at de kan virke rasistiske ellers. Alle voksne som har vært ute en vinternatt, burde vite at det ikke alltid er så enkelt som at sannheten kommer frem i fylla. Det kan ofte være sånn, men noen er rett og slett bare ute etter bråk ,mens andre egentlig ønsker oppmerksomhet og går for langt.

Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke enig i det uttrykket. Mange barn lyver ganske så masse. Og flere jeg kjenner dikter opp de villeste historier når de er fulle😁

Ja , noen lyver også når de drikker.

Skrevet
Callisto83 skrev (6 minutter siden):

Min erfaring er at sannheten kommer til overflaten når folk blir fulle. Sannheten, som i hva de tenker og føler inni seg.

Sannheten om hva du føler og tenker kommer ofte fram med alkoholpåvirkning. Det er derfor nordmenn ofte blir veldig annerledes i fylla. Noen mener det er fordi vi ikke kan å drikke, ikke har kontinentale alkoholvaner. Jeg tror det er to grunner. Den ene er alkoholrestriksjoner på bedehusnivå, det andre er offentlig sensur av meninger. Når vi drikker blir ofte resultatet at vi forteller hva vi virkelig mener. Ikke hva alle forventer at vi mener. Vi har mindre frykt for den ekskluderingen og mobbingen vi blir utsatt for.

Anonymkode: 521b8...c21

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere er helt vanlige.

At enkelte kan virke mer rasistiske i fylla kommer nok av at de mister noen av sperrene sine, og plutselig begynner å si ting de vanligvis holder inni seg. Ikke at de blir mer rasistiske, de bare viser det fram mer.

Anonymkode: 70802...258

uenig, tror tvert i mot mange sier ting de IKKE mener, når de er beruset.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men noen kan kanskje feilvurdere hva som er morsomt og ikke, ref. Atle-saken. 

Anonymkode: 5204c...c1d

nettopp.

Hannah80 skrev (56 minutter siden):

og dette.

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis de er rasistiske fra før. Filteret forsvinner. 

Anonymkode: 845a2...407

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg drikker sjelden, men har aldri sagt noe rasistisk i fylla. Ingen av kompisene mine heller. Er min gjeng normal?

Anonymkode: 1b769...958

Nei

Anonymkode: 6b261...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...