AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Om du er i mål eller underveis - hva tenker du tilbake på som noen ekstra gode øyeblikk? For min del: - Når jeg første gang var i bursdag og oppdaga at jeg kunne spise kake uten å gå på akkord med nedgangen den uka. Bare fordi jeg klarte å tilpasse resten av uka. Og da spiste jeg 3 kakestykker av moderat størrelse (ikke sånne mini-stykker som du kan se tallerkenen gjennom 😂) - Første gang jeg prøvde en bukse på butikken og måtte gå for å finne en mindre størrelse enn jeg trodde. - Når jeg på et skjema i forkant av en operasjon måtte skrive på vekt, og jeg kunne gjøre det uten å skjems. Var fortsatt langt fra mål (så vidt blitt kun overvektig) men det var likevel ok. (Er i mål, gått fra BMI 34 til 20) Anonymkode: 949f8...4a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg hadde et veldig godt øyeblikk i dag morges, var under 110 kg for første gang på mange år. Riktignok 109,9, men dog! Jeg har et håp om å komme under 100 til sommeren, klarer jeg det blir jeg ekstatisk ... Anonymkode: dc9e3...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg har gått ned 30 kg, og det beste er følelsen av å leve i en normalvektig kropp. Klart det er kjekt med klær nå, og klart jeg ser bedre ut, men ingenting kommer opp mot den fysiske følelsen av å kunne smyge rundt, hoppe opp fra stoler, løpe og gå fjelltopper uten å puste og pese, å slippe å måtte dra på så mye unødvendig ekstra. Anonymkode: 90e6f...89a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har gått ned 30 kg, og det beste er følelsen av å leve i en normalvektig kropp. Klart det er kjekt med klær nå, og klart jeg ser bedre ut, men ingenting kommer opp mot den fysiske følelsen av å kunne smyge rundt, hoppe opp fra stoler, løpe og gå fjelltopper uten å puste og pese, å slippe å måtte dra på så mye unødvendig ekstra. Anonymkode: 90e6f...89a Åh, gleder meg til jeg kommer dit! Anonymkode: 8c05e...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 17. november 2022 #5 Del Skrevet 17. november 2022 Da jeg kom inn i favorittbuksa mi som ikke har passet på to år! Har gått ned ca 6 kg siden sommerferien og gått opp en del i muskelmasse. Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. november 2022 #6 Del Skrevet 17. november 2022 - Passe de gamle klærne mine igjen - Mye lettere å løpe - Mer energi og overskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå