AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Alle menn her har sikkert hørt om at etter å ha vært erigert over en lengre periode uten å få utløsning til slutt hender det man får noe som kalles for "ballespreng" eller "blåballer". Det beskrives som en ganske intens smerte i testiklene som varer langt utpå dagen derpå, forutsatt at sex-akten fant sted i løpet av natten. Noen som har opplevd dette for jeg har ALDRI gjort det, men det høres jo ut som at det nesten er noe alle menn har opplevd. Synes det er litt rart, enten så er det jo rett og slett løgn, ellers må jeg ha baller av står som er immune mot det. Anonymkode: f808f...a42
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 M45 her. Jeg har opplevd det flere ganger. De gangene jeg har fått det har det vært i tilfeller der jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har kunnet få utløsning på 2-3-4 uker. Man blir først gradvis mer og mer kåt, ballene blir mer og mer ømme på en måte og om det går lang nok tid kan man til og med få noe som heter våte drømmer dvs at man kan få utløsning i søvne. Anonymkode: 7b93a...922 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De gangene jeg har fått det har det vært i tilfeller der jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har kunnet få utløsning på 2-3-4 uker Hvis jeg går over 1 uke uten å nappe litt i løken så har jeg faktisk ikke noen trang til å gjøre det i det hele tatt, merkelig det der... Anonymkode: f808f...a42 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Har opplevd noen ganger. Det er ikke tidsaspektet som spiller inn for min del her, men heller at en har vært mye kåt og kanskje nær å komme, men ikke fått utløsning. På sett og vis samler altså trykket seg opp. Kan være ganske smertefullt, og en oppsøker nesten fosterstilling på sofaen. Anonymkode: c4ec6...588 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): M45 her. Jeg har opplevd det flere ganger. De gangene jeg har fått det har det vært i tilfeller der jeg har vært i situasjoner der jeg ikke har kunnet få utløsning på 2-3-4 uker. Man blir først gradvis mer og mer kåt, ballene blir mer og mer ømme på en måte og om det går lang nok tid kan man til og med få noe som heter våte drømmer dvs at man kan få utløsning i søvne. Anonymkode: 7b93a...922 Hva slags situasjoner har du vært i hvor du ikke har kunnet tømme deg på 4 uker? Høres ut som tortur!! Jeg må ha orgasme hver dag, og er jeg tett på folk f.eks familieferie og sånn så fingrer jeg i dusjen eller hiver meg nedpå i et kvarter mens de andre er ute. Anonymkode: 4966e...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 3. dagen uten tømming begynner det å verke. Da vekkes en og med konstant ereksjon. Heldigvis reiser en hjem til dama ettermiddagen den 4. dagen. Den 7. dagen er en igjen helt, helt tom, og klar for ny arbeidsuke, jobbe, trene, spise, gjenta, før en går over i knulle, trene, spise, gjenta når en er hjemme. Livet er herlig. M52. Anonymkode: 5ee7f...645
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 Heldigvis ikke. Jeg har vett nok til å runke før det går så langt. Anonymkode: 1265d...1ab 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 "Ballespreng" eller blå-baller er en fiktiv eller innbilt tilstand menn har fremskaffet for å sikre seg sex. "Se, pungen min er helt stram, jeg må få tømt meg ellers får jeg vondt", og tidligere tiders damer lot seg lure. Nå er det bare en "sånn er det", og alle menn påstår at de har det, hvem vil vel være den "testosteron-løse dusten" som ikke opplever det? Hvis du får så vondt at du må ligge i fosterstilling i sofaen av å ikke få tømt deg, (kroppen tømmer seg selv ved behov, slapp av) så bør du oppsøke en urolog. Anonymkode: fad7f...ff5 8
AnonymBruker 42 Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes det er litt rart, enten så er det jo rett og slett løgn, ellers må jeg ha baller av står som er immune mot det. Du er garantert ikke "immun" mot dette... Man må jo sette ting i kontekst, og ha littt perspektiv også.. "Beskrivelsen, og/eller definisjonen/forståelsen din av såkalte blå-ballÆr tror jeg er litt misforstått også ... Nå kan jeg bare snakke for meg selv (og noen andre), men du kan få mitt "hot-take"... "Blåegg" oppstår når du har vær veldig seksuelt opphisset, uten å ha fått gjennomført en (eller flere) utblÆsning(er)... Jeg kan oppleve ballespreng etter bare noen timer med noen jeg er skikkelig "betatt" av, feks. men jeg kan fint klare meg uten utløsning i flere måneder om jeg ikke er i kontakt med "snygge brudar" som er av interesse, feks... Håper det ga mening...
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #11 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Ballespreng" eller blå-baller er en fiktiv eller innbilt tilstand menn har fremskaffet for å sikre seg sex. "Se, pungen min er helt stram, jeg må få tømt meg ellers får jeg vondt", og tidligere tiders damer lot seg lure. Nå er det bare en "sånn er det", og alle menn påstår at de har det, hvem vil vel være den "testosteron-løse dusten" som ikke opplever det? Hvis du får så vondt at du må ligge i fosterstilling i sofaen av å ikke få tømt deg, (kroppen tømmer seg selv ved behov, slapp av) så bør du oppsøke en urolog. Anonymkode: fad7f...ff5 Nei, det er noe reelt. Bare fordi noen tullinger har brukt tilstanden til å presse andre til sex, så betyr det ikke at tilstanden ikke finnes. Den kan oppstå ved opphisselse over lang tid uten utløsning, ved at det blir en midlertidig væskeopphopning i testiklene. Tilstanden løser seg selv i løpet av 1-2 dager eller ved utløsning, og det gjør ikke så vondt at man må ligge i fosterstilling, men kan være ubehagelig eller mildt til moderat smertefullt i visse tilfeller. Anonymkode: ee9a4...eac 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #12 Skrevet 16. november 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: "Ballespreng" eller blå-baller er en fiktiv eller innbilt tilstand menn har fremskaffet for å sikre seg sex. "Se, pungen min er helt stram, jeg må få tømt meg ellers får jeg vondt", og tidligere tiders damer lot seg lure. Nå er det bare en "sånn er det", og alle menn påstår at de har det, hvem vil vel være den "testosteron-løse dusten" som ikke opplever det? Hvis du får så vondt at du må ligge i fosterstilling i sofaen av å ikke få tømt deg, (kroppen tømmer seg selv ved behov, slapp av) så bør du oppsøke en urolog. Anonymkode: fad7f...ff5 Altså. Så når jeg har vært kåt i flere dager, hvor dama teaser frem til hun bestemmer seg for å knulle meg, så mener du at den smerten jeg har i ballene, frem til dem er tømt, er fiktivt? Det at det er så ømt at jeg ikke klarer å ta a bakfra, er fiktivt? Det at smerten minimeres ved bruk av ibux, er fiktivt? Jøss. Kan mere om dette enn fastlegen og psykologen min du gitt.. Tørr jeg gjette på at du er en kvinne, som har opplevd å bli utnyttet? Anonymkode: dda0c...169 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #13 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det er noe reelt. Bare fordi noen tullinger har brukt tilstanden til å presse andre til sex, så betyr det ikke at tilstanden ikke finnes. Den kan oppstå ved opphisselse over lang tid uten utløsning, ved at det blir en midlertidig væskeopphopning i testiklene. Tilstanden løser seg selv i løpet av 1-2 dager eller ved utløsning, og det gjør ikke så vondt at man må ligge i fosterstilling, men kan være ubehagelig eller mildt til moderat smertefullt i visse tilfeller. Anonymkode: ee9a4...eac Jeg er veldig imponert over dette svaret, siden væsken i sæden ikke tilsettes før i prostata, som er et helt annet sted enn pungen. Anonymkode: fad7f...ff5 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #14 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Altså. Så når jeg har vært kåt i flere dager, hvor dama teaser frem til hun bestemmer seg for å knulle meg, så mener du at den smerten jeg har i ballene, frem til dem er tømt, er fiktivt? Det at det er så ømt at jeg ikke klarer å ta a bakfra, er fiktivt? Det at smerten minimeres ved bruk av ibux, er fiktivt? Jøss. Kan mere om dette enn fastlegen og psykologen min du gitt.. Tørr jeg gjette på at du er en kvinne, som har opplevd å bli utnyttet? Anonymkode: dda0c...169 Ja, psykologer er jo kjent for å ha høy grad av kunnskap om urologien. Er smerten koblet til psyken din så kan det forklare dem, men de kan ikke forklares med "spreng i ballene". Du bør utredes av en urolog, i så fall. Anonymkode: fad7f...ff5 1
Snok1 Skrevet 16. november 2022 #15 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har opplevd noen ganger. Det er ikke tidsaspektet som spiller inn for min del her, men heller at en har vært mye kåt og kanskje nær å komme, men ikke fått utløsning. På sett og vis samler altså trykket seg opp. Kan være ganske smertefullt, og en oppsøker nesten fosterstilling på sofaen. Anonymkode: c4ec6...588 Min erfaring også, selv om det ikke er så ille som fosterstilling. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #16 Skrevet 16. november 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Har opplevd noen ganger. Det er ikke tidsaspektet som spiller inn for min del her, men heller at en har vært mye kåt og kanskje nær å komme, men ikke fått utløsning. På sett og vis samler altså trykket seg opp. Kan være ganske smertefullt, og en oppsøker nesten fosterstilling på sofaen. Anonymkode: c4ec6...588 Det er dette noen av oss har erfart, hva den fysiologiske forklaringen enn er. Har selv bare opplevd det virkelig ille noen veldig få ganger i løpet av livet. Men jeg har som regel ca en utløsning pr døgn på den ene eller andre måten og da skal det mye til at dette skjer. De gangene jeg husker har nok vært tilfeller av uflaks hvor jeg har blitt avbrutt av noe like før det går og så bare har måttet vente en stund før ny anledning. Men reelt og fysisk ubehagelig, det er det. Anonymkode: c4d03...149 1
Eddie Skrevet 16. november 2022 #17 Skrevet 16. november 2022 Ja, det har skjedd flere ganger. Er en...ømhet... i pungen vil jeg si. Hos meg kommer det av opphisselse, men uten "utløp". Tenk på det som en kløe på ryggen du ikke når. Særdeles ubehagelig. 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #18 Skrevet 16. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, psykologer er jo kjent for å ha høy grad av kunnskap om urologien. Er smerten koblet til psyken din så kan det forklare dem, men de kan ikke forklares med "spreng i ballene". Du bør utredes av en urolog, i så fall. Anonymkode: fad7f...ff5 Merkelig. Var nemlig hos urolog for noen uker siden, bare for å se at alt er på stell. Ingen feil funnet. Så igjen, så påstår jeg at du tar feil. Men kom med noen kilder som dokumenterer påstanden din. Anonymkode: dda0c...169
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #19 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merkelig. Var nemlig hos urolog for noen uker siden, bare for å se at alt er på stell. Ingen feil funnet. Så igjen, så påstår jeg at du tar feil. Men kom med noen kilder som dokumenterer påstanden din. Anonymkode: dda0c...169 Du mener bedre enn dine anektdotiske og selvbeskrevne legebesøk? Vi kan starte med å skildre dannelsen av "sæd", som i den klebrige substansen som kommer ut, og ville gitt dette "sprenget". Hvor dannes denne klebrige væsken? Anonymkode: fad7f...ff5 1
Enmanelskeråhate Skrevet 16. november 2022 #20 Skrevet 16. november 2022 Høyst reelt, prøv å ikke tømme på noen uker og få så noe som frister deg skikkelig i et par dager så tror jeg de fleste vil kjenne på det;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå