AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg har drukket en del (sprit) i det siste. Det er et problem i seg selv, men jeg har bare bemerket meg at jeg blir så utrolig kåt dagen derpå? Er det vanlig? Og hvorfor? Jeg onanerer seks-syv ganger dagen derpå... 😕 Anonymkode: e2455...454
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Ja, det er normalt. Jeg er så kåt dagen derpå at jeg omtrent må fingre igjen med en gang etter jeg har fått orgasme. Og orgasmene er sterke. Leste et sted at det har sammenheng med fyllenervene, nervene i hele kroppen er følsomme etter fyllekula og dermed også nervene "der nede" 😋 Kos deg med det! Men håper du ikke har et alkoholproblem siden du sier du drikker mye sprit ❤️ Anonymkode: bb893...477 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er normalt. Jeg er så kåt dagen derpå at jeg omtrent må fingre igjen med en gang etter jeg har fått orgasme. Og orgasmene er sterke. Leste et sted at det har sammenheng med fyllenervene, nervene i hele kroppen er følsomme etter fyllekula og dermed også nervene "der nede" 😋 Kos deg med det! Men håper du ikke har et alkoholproblem siden du sier du drikker mye sprit ❤️ Anonymkode: bb893...477 Jeg er forresten mann. Jeg er alkoholiker. Har stort sett holdt meg edru siden april, men nå har jeg gått på en psykisk smell etter et brudd. Så jeg har allerede booket time med rustjenesten i kommunen og skal inn dit på torsdag. Anonymkode: e2455...454 1
Blåjojo Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Tror det er ganske normalt å være kåt dagen derpå. Her er mannen litt duracell-kanin i alle fall. Og han drikker sjeldent noe annet enn øl.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er forresten mann. Jeg er alkoholiker. Har stort sett holdt meg edru siden april, men nå har jeg gått på en psykisk smell etter et brudd. Så jeg har allerede booket time med rustjenesten i kommunen og skal inn dit på torsdag. Anonymkode: e2455...454 Så bra du oppsøker hjelp tidlig, det får du igjen for. Lykke til! Anonymkode: 32604...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå