AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg er så lei av at kvinner ikke helt forstår behovet mitt for mus? Jeg er helt gåen etter å ha gått lenge uten fitte og jeg blir provosert av at kvinner ikke forstår behovene mine... Jeg har jo behov! Behov = behov, det er ikke noe å lure på. Synes det er dumt at kvinner gjør seg så vanskelig, det er jo bare å tilby meg musen sin.... Det er også litt vanskelig for jeg vil kun ha behovene mine dekket av de riktige kvinnene, jeg er ikke så lysten på sånn tørr, kjip gammel damemus uten humor.. Hilsen en mann som vil ha mus i hus, men som ikke får mus i hus Anonymkode: f993e...3a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Ikke så rart at du ikke får mus egentlig... Anonymkode: c06e8...164 12 4
appelsinjuice Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Kan ikke du bare tilby kvinnene å holde deg langt unna de, slik som de åpenbart ønsker? 🤔 5 1
trøndermann38 Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Jeg har noen mus på loftet du kan få dem 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Haha. Behov = behov, men mus =/= mus? Anonymkode: 65ee9...455 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 De forstår det. Men du har ikke noe krav på dem likevel. Deres behov for å ikke ha deg i nærheten, er større enn ditt behov for mus. Anonymkode: 6aaad...18d 14 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 Kanskje du skal prøve å bli litt mer sjarmerende enn du er i hi? Kvinner skylder deg ingenting Anonymkode: f8fc6...c90 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 Det er ikke en vare du kan "få", det er ikke en brus liksom. Anonymkode: 415cb...3f6 5 1
Navani Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 Skjønner godt du ikke får. Du får lære deg at kvinner er mennesker som skal behandles med respekt. 7 2
Kaisada Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er så lei av at kvinner ikke helt forstår behovet mitt for mus? Jeg er helt gåen etter å ha gått lenge uten fitte og jeg blir provosert av at kvinner ikke forstår behovene mine... Jeg har jo behov! Behov = behov, det er ikke noe å lure på. Synes det er dumt at kvinner gjør seg så vanskelig, det er jo bare å tilby meg musen sin.... Det er også litt vanskelig for jeg vil kun ha behovene mine dekket av de riktige kvinnene, jeg er ikke så lysten på sånn tørr, kjip gammel damemus uten humor.. Hilsen en mann som vil ha mus i hus, men som ikke får mus i hus Anonymkode: f993e...3a8 Fordi du ikke er en katt?..... 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 Kvinner har ingen forpliktelser til å dekke dine AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er så lei av at kvinner ikke helt forstår behovet mitt for mus? Jeg er helt gåen etter å ha gått lenge uten fitte og jeg blir provosert av at kvinner ikke forstår behovene mine... Jeg har jo behov! Behov = behov, det er ikke noe å lure på. Synes det er dumt at kvinner gjør seg så vanskelig, det er jo bare å tilby meg musen sin.... Det er også litt vanskelig for jeg vil kun ha behovene mine dekket av de riktige kvinnene, jeg er ikke så lysten på sånn tørr, kjip gammel damemus uten humor.. Hilsen en mann som vil ha mus i hus, men som ikke får mus i hus Anonymkode: f993e...3a8 Kvinner har ingen forpliktelse til å dekke dine fysiske behov. Anonymkode: 17aea...10b 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Skrevet 15. november 2022 Kjedelig trolling Anonymkode: f8fc6...c90 13 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #13 Skrevet 15. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei av at kvinner ikke helt forstår behovet mitt for mus? Jeg er helt gåen etter å ha gått lenge uten fitte og jeg blir provosert av at kvinner ikke forstår behovene mine... Jeg har jo behov! Behov = behov, det er ikke noe å lure på. Synes det er dumt at kvinner gjør seg så vanskelig, det er jo bare å tilby meg musen sin.... Det er også litt vanskelig for jeg vil kun ha behovene mine dekket av de riktige kvinnene, jeg er ikke så lysten på sånn tørr, kjip gammel damemus uten humor.. Hilsen en mann som vil ha mus i hus, men som ikke får mus i hus Anonymkode: f993e...3a8 Kvinnene er smarte vettu. De lukter din desperasjon lang vei, du oser nok av desperasjon. Med din tankegang så må du nok belage deg på en aldri så liten håndjager, hvis ikke hånds de har samme standard som kvinnene. Hilsen mann som har respekt for kvinner og som ikke kaller dem for «mus». Kos deg med håndjagerne dine, ikke slit deg ut. Anonymkode: d03fd...a6c 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #14 Skrevet 15. november 2022 Og jeg vil ha en milliard kroner, men gir noen meg den milliarden uten at jeg trenger å gjørenoe som helst for den? Sjansene mine for å vinne i lotto er sannsynligvis større enn sjansene dine for å vinne mus. Sånn er livet Anonymkode: 9c41c...5c5 8 2
Blått Skrevet 15. november 2022 #15 Skrevet 15. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei av at kvinner ikke helt forstår behovet mitt for mus? Jeg er helt gåen etter å ha gått lenge uten fitte og jeg blir provosert av at kvinner ikke forstår behovene mine... Jeg har jo behov! Behov = behov, det er ikke noe å lure på. Synes det er dumt at kvinner gjør seg så vanskelig, det er jo bare å tilby meg musen sin.... Det er også litt vanskelig for jeg vil kun ha behovene mine dekket av de riktige kvinnene, jeg er ikke så lysten på sånn tørr, kjip gammel damemus uten humor.. Hilsen en mann som vil ha mus i hus, men som ikke får mus i hus Anonymkode: f993e...3a8 Er dette trolling…? 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #16 Skrevet 15. november 2022 Ok, kvinner skylder deg ingenting. Du får dekke det behovet ditt på andre måter Anonymkode: 2685a...324 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Skrevet 15. november 2022 Det er høst, så høysesong for mus som kommer inn. Om du vil hjelpe dem litt kan du sikkert gjøre huset litt mindre tett, så det blir lettere for dem å komme inn og krafse i soverromsveggen din. Om du mot formodning ikke skulle klare å skaffe mus på den måten, så går det an å sjekke om dyrebutikker har noen du kan kjøpe. Om du ikke er kresen, og åpen for andre gnagere også, så bruker de fleste dyrebutikker å ha hamster. Bor du urbant kan du prøve å ordne deg noen kloakkrotter, bor du mer landlig kan du lokke til deg ekorn ved å legge ut nøtter. Lykke til! Anonymkode: d2b51...4eb 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #18 Skrevet 15. november 2022 Det er ikke sånn at andre eksisterer kun for å tilfredsstille dine behov. Hva gjør du selv for å være en attraktiv partner? Anonymkode: 614c3...a45 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #20 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er så lei av at kvinner ikke helt forstår behovet mitt for mus? Jeg er helt gåen etter å ha gått lenge uten fitte og jeg blir provosert av at kvinner ikke forstår behovene mine... Jeg har jo behov! Behov = behov, det er ikke noe å lure på. Synes det er dumt at kvinner gjør seg så vanskelig, det er jo bare å tilby meg musen sin.... Det er også litt vanskelig for jeg vil kun ha behovene mine dekket av de riktige kvinnene, jeg er ikke så lysten på sånn tørr, kjip gammel damemus uten humor.. Hilsen en mann som vil ha mus i hus, men som ikke får mus i hus Anonymkode: f993e...3a8 Rart du ikke forstår at man ikke kan få alt man vil ha. Verden dreier seg heller ikke om dine lyster og behov. Du kan lære hvordan man blir en gentleman, endre ordbruken og tankegangen. Litt dannelse hadde også kommet godt med. Da kanskje kan du be en dame på en hyggelig dame som kan lede til noe mer. Anonymkode: fbfa9...9b4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå