Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som mange begynner å be meg om ønskeliste syntes jeg det er så vanskelig å komme på noe, for jeg har vært så fokusert på ungenes ønskeliste😅

Håper tråden kan gi meg inspirasjon til egen ønskeliste🤞🎄

Anonymkode: 1e28a...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år ønsker jeg meg siste utgave av Lids Flora og ørepynt.   Håper på begge, men erfaring tilsier at jeg får kun en fysiskpresang resten av familien vippser( kipeste presangen, jeg har mer enn nok penger selv)

Anonymkode: 6798a...52d

Skrevet

Jeg ønsker meg gavekort på Elkjøp og klesbutikk. Jeg trenger nye bukser og har lyst på headset,men hver gang jeg får penger ender jeg opp med å bruke de på barna😊kanskje jeg klarer å la det være hvis jeg får gavekort på spesifikke butikker😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tøffler

Anonymkode: e248f...cf5

Skrevet

Ønsker meg parfyme til Jul, trenger påfyll av Tom Ford Rose Prick Eau de Parfum 🤩

Skrevet

Blir mye fokus på hva barna ønsker seg er også.  Føler det er litt teit å kjøpe gave til voksne mår folk spør hva jeg ønsker meg, men et veldig glad i å gi gaver til venner og familie. Keg ønsker meg slim fra momoslimes og peachyBbies, serum fra Lancome, ullsokker, saftkoker og ny brusmaskin. K28

Anonymkode: 6fa9f...1da

Skrevet

Fred, god mat og en god klem.

Anonymkode: 16295...112

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ønsker jeg har oppgitt til andre er duftlys, hvitløksrivefat som jeg ble tipset om her inne på matforumet (alternativ til hvitløkspresse), mascara, sjokolade.

Ellers har jeg også en lang liste med dyre ønsker, men de holder jeg for meg selv, og satser på å gi noen av de til meg selv på salgene etter jul: omslagsgenser fra Ozma of California, en av de mindre le creuset runde grytene, ny stålgryte, ny hverdagsveske, dyson omni-glide, har også to leppestifter på listen. 

Anonymkode: f4073...499

Skrevet

Tja hva ønsker jeg meg? Sikkert teit men forbruksvarer som lys , servietter, bakevarer som jeg kan bruke til ulike ting, jeg har egentlig alt jeg trenger

Skrevet

sminke, duft pinner, body skubb, tacosett, reisebag

Anonymkode: 60349...04a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå som mange begynner å be meg om ønskeliste syntes jeg det er så vanskelig å komme på noe, for jeg har vært så fokusert på ungenes ønskeliste😅

Håper tråden kan gi meg inspirasjon til egen ønskeliste🤞🎄

Anonymkode: 1e28a...421

disse 2

https://premiumtek.no/produkt/kyvol-premium-smart-airfryer?gclid=CjwKCAiAjs2bBhACEiwALTBWZc8boDnUh_TEKAe4TZs6P23hmDSMOV0YtnYyjaUI_GIcELiiMLRS7hoCYp4QAvD_BwE

og motivasjon vannflaske blå 

Anonymkode: 126d1...79f

Skrevet

Chanel veske 🥳

Anonymkode: c832c...2e3

Skrevet

Parfyme, og noen fine smykker fra Gullfunn 🥰

Anonymkode: 62779...e25

Skrevet

En positiv graviditetstest 

Anonymkode: 2f9ef...50a

• Hjerte 8
Skrevet

Sengesett av flanell. Ellers egentlig ingenting, jeg har det jeg trenger. 

Anonymkode: 5e168...310

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

En positiv graviditetstest 

Anonymkode: 2f9ef...50a

Håper du får det du ønsker deg 🥰

• Hjerte 4
Skrevet

Ønsker meg aller mest å bli bedt bort til noen en dag ijula så jeg slipper å lage mat og styre hver dag. 

Anonymkode: 18ae7...347

Skrevet

Ny slalomhjelm og alpinbukse 

Kaffemaskin dolce gusto 

Skrevet

En god klem ❤️

Skrevet

Helt ærlig skulle jeg ønske at jeg våget å ønske meg en beredskapskiste. Har store barn som ganske jevnlig har spurt om hvilken beredskap vi har i hus, fordi det visstnok har vært tema på skolen, men jeg har egentlig ikke orket å sette meg inn i hva man bør ha i hus. Ja takk til fiks ferdig utstyr! 

Synes imidlertid det er er litt flaut ønske. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...