Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 15. november 2022 #21 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Like mye når det gjelder USA😉 Anonymkode: 8c8a7...83a Øøøø nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #22 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har vært i Dubai før. Vet tydeligvis mer om landet enn det du gjør. Anonymkode: 48e8c...fc3 Og hva er det du vet...? Anonymkode: 2d102...1da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #23 Del Skrevet 15. november 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Dubai❤️ Dere er heldige hvis dere gjennomfører ideen. Høres helt magisk ut! Anonymkode: e5959...ed2 Åh ja det er supermagisk å drepe homofile ❤️ Slaver er også veldig magisk ❤️❤️❤️ Elsker dubai ❤️❤️❤️ Anonymkode: 5989b...af4 29 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #24 Del Skrevet 15. november 2022 Sikkert morro for dere. Men dere setter gjestene deres i en vanskelig situasjon siden svært mange ikke har noe som helst ønske om å reise til Dubai. Ikke bare er Dubai et utrolig trist sted, men strider mot alle etiske og moralske verdier å reise dit. Anonymkode: 957cc...f9b 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #25 Del Skrevet 15. november 2022 Maatte_ha_konto skrev (23 minutter siden): Øøøø nei. Åh jo. Snakk om menneskerettigheter så er USA en verstning. Anonymkode: 8c8a7...83a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 15. november 2022 #26 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åh jo. Snakk om menneskerettigheter så er USA en verstning. Anonymkode: 8c8a7...83af Hvis vi var venner og jeg ferierte i USA, ville du avsluttet forholdet med meg som venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricela Skrevet 15. november 2022 #27 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Tja, det blir jo som med alle andre land en besøker - man må innfinne seg den kulturen som er i landet man drar til. På en side tenker jeg at det vil være vanskelig å få til et bryllup i et land - snakker om UAE nå og ikke bare Dubai sånn sett - hvor det ikke engang aksepteres at man holder hender på gata. Et "vanlig" brullyp slik vi har i Norge blir nok vanskelig å gjennomføre da Dubai også har veldig strenge regler med tanke på alkohol, for eksempel. Mye av det som i norsk målestokk anses som normalt er ikke engang lovlig i Dubai. Så det blir jo litt annerledes bryllup, men det er dere nok veldig klar over allerede. Som flere andre påpeker her også, mange vil nok ikke dra til Dubai uansett - men det kommer jo selvfølgelig helt an på hvordan omgangskrets dere har, og hvilke verdigrunnlag de har. Enhver person får gjøre opp sin mening, tenker jeg. Gjør iallfall veldig god research på forhånd. Endret 15. november 2022 av Aricela 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #28 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg ville ikke dratt i bryllup i Dubai. Dyrt, tacky, sjeleløst og moralsk forkastelig. Kan nesten ikke komme på et sted jeg har mindre lyst å dra. Anonymkode: 915a6...529 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 15. november 2022 #29 Del Skrevet 15. november 2022 Men husk for all del at det er forbud mot å kysse, klemme, leie kjæresten i Dubai. Kun gifte par kan leie hverandre. Så å gifte seg på stranden der med disse reglene høres ikke enkelt ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. november 2022 #30 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og kjæresten har fått en vill ide om at vi skal gifte oss på stranden i Dubai. Noen med erfaringer? Er det feks noen byrå i Norge som arbeider med å areangere dette? Anonymkode: 48e8c...fc3 Hvorfor? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 15. november 2022 #31 Del Skrevet 15. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Åh ja det er supermagisk å drepe homofile ❤️ Slaver er også veldig magisk ❤️❤️❤️ Elsker dubai ❤️❤️❤️ Anonymkode: 5989b...af4 Er de skikkelig heldige så kanskje de får en steining som middagsunderholdning! (Ps. Ikke be gjester dere vil fortsette å ha kontakt med i etterkant - plutselig blir en av dem voldtatt og må sitte 10 år i fengsel...) 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. november 2022 #32 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg og kjæresten har fått en vill ide om at vi skal gifte oss på stranden i Dubai. Noen med erfaringer? Er det feks noen byrå i Norge som arbeider med å areangere dette? Anonymkode: 48e8c...fc3 Vet jeg hadde takket nei, er et forkastelig regime å legge igjen penger hos. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. november 2022 #33 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg og kjæresten har fått en vill ide om at vi skal gifte oss på stranden i Dubai. Noen med erfaringer? Er det feks noen byrå i Norge som arbeider med å areangere dette? Anonymkode: 48e8c...fc3 Du kan kontakte den norske Sjømannskirken i Dubai. De hjelper nok til. Bryllup på Jumeirah Beach vil bli helt fantastisk. Husk å leie bil og reis rundt i Emiratene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. november 2022 #34 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Åh jo. Snakk om menneskerettigheter så er USA en verstning. Anonymkode: 8c8a7...83a Forklar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #35 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva ønsker du spesifikt tips om? Kvinneundertrykkelse? Brudd på menneskerettigheter? Fengselsstraff for homofile kanskje? Anonymkode: b9747...27f OMG alle land har skitt på seg. Er Usa noe bedre f.eks? Drept millioner av uskyldige mennesker i andre land. Til deg som spurte…det hørtes kjempe spennende ut. I Dubai har du jo tusen muligheter vil jeg tro. Lykke til🥰 Anonymkode: c926c...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 15. november 2022 #36 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Norge har ikke ambassade i Qatar, og det er nok ikke enkelt å få gifte seg lokalt Info fra norsk ambassade i Emiratene: Ambassaden i Abu Dhabi har borgerlig vigselsrett. En forutsetning for vielse er at begge parter er norske statsborgere. Ekteskapsinngåelse på ambassaden Ambassaden i Abu Dhabi har borgerlig vigselsrett i tilfeller der begge parter er norske statsborgere. Ambassaden kan dessverre ikke vie personer av samme kjønn ettersom dette ikke anerkjennes av De forente arabiske emirater. Av kapasitetshensyn vier vi kun par hvor minst en er bosatt i FAE. Anonymkode: 4ad25...378 Sjømannskirken kan og foreta Vigsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. november 2022 #37 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg har vært i Emiratene flere ganger og par leier hverandre på gata. Hva trur dere egentlig skjer? At de blir arrestert for å leie hverandre. Mannfolk leier hverandre hele tiden i Emiratene. Det er ett tegn på vennskap. Jeg har også drukket meg rimelig full i Dubai. Er flere hoteller som serverer alkohol blandt snnet Burj Al Arab hvor jeg var i skybaren. Jeg får ikke nok av Emiratene og skal nedover igjen og igjen. Kunne ned glede bodd i Emiratene. Hbis vi skal se på menneskerettigheter så har også USA dødsstraff, men det er allikevel ett godkjent sted å feriere. Maldivene har dødsstraff også og dit reiser også folk på ferie, blir til og med sett på som luksusferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #38 Del Skrevet 15. november 2022 Dubai, som resten av midtøsten, driver med noe som heter kefala-systemet. Det er i realiteten lovlig slaveri satt i system. I min bok er faktisk dette systemet verre enn apartheid-systemet i sør-afrika. Der bare skilte de på mennesker, i Dubai kan man i realiteten kjøpe og selge mennesker på markedet helt lovlig. Dessuten er Dubai en utrolig uinteressant ørkenlapp totalt blottet for sjel og verdi. Så legg gjerne bryllupet ditt dit, men ikke regn med så mange gjester. Anonymkode: ced76...ac2 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #39 Del Skrevet 15. november 2022 Dubai er selvfølgelig en forbanna søppelfyllinga. Hvorfor noen egentlig ønsker å støtte slike områder, ved å legge igjen masse penger der som turist, det skjønner i alle fall ikke jeg... Anonymkode: 1e663...053 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #40 Del Skrevet 15. november 2022 Maatte_ha_konto skrev (5 timer siden): Øøøø nei. Eh JO om ikke mere. Anonymkode: c926c...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå