AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg og kjæresten har fått en vill ide om at vi skal gifte oss på stranden i Dubai. Noen med erfaringer? Er det feks noen byrå i Norge som arbeider med å areangere dette? Anonymkode: 48e8c...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #2 Del Skrevet 15. november 2022 Hva ønsker du spesifikt tips om? Kvinneundertrykkelse? Brudd på menneskerettigheter? Fengselsstraff for homofile kanskje? Anonymkode: b9747...27f 64 3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Skal dere ha gjester i bryllupet? Det vil bli mange innbydelsessvar med "Kan ikke komme", når gjestene skjønner at de må punge ut med flybilletter og hotell i Dubai for å komme i bryllupet deres. Med mindre dere kun rører dere i velstående kretser, da. Anonymkode: 9e9ec...d01 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #4 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg ville ALDRI reist til Dubai uansett årsak. Anonymkode: d25ae...b20 45 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal dere ha gjester i bryllupet? Det vil bli mange innbydelsessvar med "Kan ikke komme", når gjestene skjønner at de må punge ut med flybilletter og hotell i Dubai for å komme i bryllupet deres. Med mindre dere kun rører dere i velstående kretser, da. Anonymkode: 9e9ec...d01 Hadde fint hatt råd til å dra til Dubai, hadde likevel takket nei til invitasjonen og revurdert om dette er venner jeg vil ha Anonymkode: e5516...f83 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og kjæresten har fått en vill ide om at vi skal gifte oss på stranden i Dubai. Noen med erfaringer? Er det feks noen byrå i Norge som arbeider med å areangere dette? Anonymkode: 48e8c...fc3 Håper du husker på å bestille enkeltrom til gjester som er samboere og ikke gift. De har ikke lov til å dele rom. Anonymkode: 5b3eb...1bc 29 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg og kjæresten har fått en vill ide om at vi skal gifte oss på stranden i Dubai. Noen med erfaringer? Er det feks noen byrå i Norge som arbeider med å areangere dette? Anonymkode: 48e8c...fc3 Jeg blir nysgjerrig av dette jeg....det er umulig å ikke ha fått med seg hvor moralsk forkastelig det er å dra til land som UAE, Qatar, Saudi og så videre. Er du virkelig EN av de få som ikke følger med i det hele tatt? Anonymkode: 18bf0...359 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 Nå kommer det sikkert noen med «åh, så typisk KG som ikke unner dette paret å gifte seg i Dubai og blabla» Men jeg tror (heldigvis) ikke jeg kjenner en eneste en av min omgangskrets som har ønske om å støtte dette landet. Og jeg tror det er bare jeg som henger her på kvinneguiden av og til siden ingen andre nevner det når jeg nevner det. Det finnes tusenvis av vakre strender både i Norge og i andre land. Hvorfor ikke velge en av disse? Anonymkode: bf939...5a9 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir nysgjerrig av dette jeg....det er umulig å ikke ha fått med seg hvor moralsk forkastelig det er å dra til land som UAE, Qatar, Saudi og så videre. Er du virkelig EN av de få som ikke følger med i det hele tatt? Anonymkode: 18bf0...359 Like mye når det gjelder USA😉 Anonymkode: 8c8a7...83a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg blir nysgjerrig av dette jeg....det er umulig å ikke ha fått med seg hvor moralsk forkastelig det er å dra til land som UAE, Qatar, Saudi og så videre. Er du virkelig EN av de få som ikke følger med i det hele tatt? Anonymkode: 18bf0...359 Har vært i Dubai før. Vet tydeligvis mer om landet enn det du gjør. Anonymkode: 48e8c...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Del Skrevet 15. november 2022 Kostnadene blir enorme. Jeg har vært i Dubai og hovedmotivasjonen er hovedsakelig klima. Det er varmt vinterstid og kortere flytur enn til andre varme destinasjoner. Men regningen for en ukes ferie kommer lett på 60-70,000 bare for to pers. Anonymkode: 9229f...2ec 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 Dubai, ja. Er dere muslimer? Anonymkode: 4ad25...378 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #13 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har vært i Dubai før. Vet tydeligvis mer om landet enn det du gjør. Anonymkode: 48e8c...fc3 Du har vel holdt deg til den rike turistvennlige delen av Dubai, og så tror du at du basert på det vet så mye om hva som foregår der. Anonymkode: 81a22...f80 24 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #14 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vært i Dubai før. Vet tydeligvis mer om landet enn det du gjør. Anonymkode: 48e8c...fc3 Fortell oss det vi ikke vet om dette landet som du mener er viktig å få frem Anonymkode: bf939...5a9 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #15 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har vært i Dubai før. Vet tydeligvis mer om landet enn det du gjør. Anonymkode: 48e8c...fc3 Nå er jeg spent, lær oss noe nytt! 🙏🏻 Anonymkode: b9747...27f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #16 Del Skrevet 15. november 2022 Dubai❤️ Dere er heldige hvis dere gjennomfører ideen. Høres helt magisk ut! Anonymkode: e5959...ed2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Del Skrevet 15. november 2022 Så utrolig tacky. Anonymkode: 136ed...318 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #18 Del Skrevet 15. november 2022 Norge har ikke ambassade i Qatar, og det er nok ikke enkelt å få gifte seg lokalt Info fra norsk ambassade i Emiratene: Ambassaden i Abu Dhabi har borgerlig vigselsrett. En forutsetning for vielse er at begge parter er norske statsborgere. Ekteskapsinngåelse på ambassaden Ambassaden i Abu Dhabi har borgerlig vigselsrett i tilfeller der begge parter er norske statsborgere. Ambassaden kan dessverre ikke vie personer av samme kjønn ettersom dette ikke anerkjennes av De forente arabiske emirater. Av kapasitetshensyn vier vi kun par hvor minst en er bosatt i FAE. Anonymkode: 4ad25...378 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #19 Del Skrevet 15. november 2022 Enn å ville feire kjærligheten i et land hvor det ikke er tillatt å vise kjærlighet offentlig… Anonymkode: d4afa...621 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #20 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enn å ville feire kjærligheten i et land hvor det ikke er tillatt å vise kjærlighet offentlig… Anonymkode: d4afa...621 Eller hva da? (Tror setningen din er blitt kuttet) Anonymkode: 4ad25...378 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå