AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Da er det 4 nyrebekkenbetebbele her.. Starter me UVI uten symptomer, merker ingenting før det plutselig blir veldig vondt å gå på do, eller i korsrygg ller urinrør. Men kjenner ingenting før det har gått så langt.. Nå sitter jeg her, pjusk, frossen, løper hyppig på do og har smerter.. Startet på antibiotika idag. Prøver å drikke mye, og har tatt tranebærkapsel de siste 3 ukene, men tydeligvis ingen effekt.. Flere som opplever dette? Hvorfor blir man rammet om igjen og om igjen?? Hadde aldri dette før, men siste året har det vært helt voldsomt hyppig.. Anonymkode: 51629...012
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Går du på prevensjon? F.eks lavt østrogen kan spille inn, mener jeg å ha lest. Anonymkode: 2aba5...35f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da er det 4 nyrebekkenbetebbele her.. Starter me UVI uten symptomer, merker ingenting før det plutselig blir veldig vondt å gå på do, eller i korsrygg ller urinrør. Men kjenner ingenting før det har gått så langt.. Nå sitter jeg her, pjusk, frossen, løper hyppig på do og har smerter.. Startet på antibiotika idag. Prøver å drikke mye, og har tatt tranebærkapsel de siste 3 ukene, men tydeligvis ingen effekt.. Flere som opplever dette? Hvorfor blir man rammet om igjen og om igjen?? Hadde aldri dette før, men siste året har det vært helt voldsomt hyppig.. Anonymkode: 51629...012 Hvis du bor i en fuktig leilighet, kan det være årsaken. F eks kjellerleilighet/sokkel/fukt/kulde Anonymkode: 32daa...efd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Har du byttet sexpartner i det siste? Kledd deg for dårlig i forhold til temperatur? Evt begynt å bruke stringtruser der bakterier kan vandre fra bak til foran? Anonymkode: 422aa...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå