AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Og som hopper fra det ene forholdet til det andre? Vil de noen sinne finne fred? Jeg forstår ikke hvordan de klarer å leve sånn Anonymkode: ff5f1...1df
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Jeg tenker at mange som hopper fra forhold til forhold 1. er redd for å være alene 2. blir forelsket fort Anonymkode: 31c64...230 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at mange som hopper fra forhold til forhold 1. er redd for å være alene 2. blir forelsket fort Anonymkode: 31c64...230 Og 3. kjeder seg fort Anonymkode: 1b3e1...030 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 De som hopper fra forhold til forhold tør ikke å erkjenne smerter de bærer på. Det er enklere å late som og bare legge all skyld på alle andre enn å ta deler av problemene selv. Anonymkode: c8642...a75 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 De hopper vel fra forhold til forhold frem til de er for gamle til å ha sjans på ny kjæreste. Vet om noen sånne. Om det gjør dem lykkelige eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men dette er folk som uansett aldri vil kunne være i et langvarig forhold av ulike grunner. Anonymkode: 6e7ae...f70 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Og som hopper fra det ene forholdet til det andre? Vil de noen sinne finne fred? Jeg forstår ikke hvordan de klarer å leve sånn Anonymkode: ff5f1...1df Jeg forstår det heller ikke. De har tydeligvis ingen ro i livet. Anonymkode: 24a68...acc 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 De kan være usikre på seg selv, og hva de egentlig ser etter hos en partner. Noen shopper bare rundt inntil de finner den rette. Noen er veldig glad i jakten og spenningen ved å nedlegge en ny partner - får dopaminkikk av det Anonymkode: 910be...e91 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 Noen har et tenningsmønster som er så nært knyttet opp mot at noe er nytt og spennende at de ikke klarer å tenne på samme person over tid. Jeg synes synd på slike, fordi varig forhold da er svært vanskelig. Synes også at det er mer ærlig av dem å hoppe videre enn å bli i et forhold, hvor den andre part fortviler over at vedkommende ikke lenger vil ha sex. Tror nok også det er noen som er rastløs av andre årsaker, som de nok burde ta opp med psykolog. Anonymkode: f6072...06c 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at mange som hopper fra forhold til forhold 1. er redd for å være alene 2. blir forelsket fort Anonymkode: 31c64...230 Jeg tenker at mange som tviholder på forhold 1. er redd for å være alene 2. legger all sin selvverdi i at noen gidder å være sammen med dem De som elsker spenning og nye partnere er de som våger å være ærlig med seg selv, og ikke lever i en illusjon om at man skal leve i livslange parforhold helt uten grunn. Anonymkode: 1fc68...bd1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker at mange som tviholder på forhold 1. er redd for å være alene 2. legger all sin selvverdi i at noen gidder å være sammen med dem De som elsker spenning og nye partnere er de som våger å være ærlig med seg selv, og ikke lever i en illusjon om at man skal leve i livslange parforhold helt uten grunn. Anonymkode: 1fc68...bd1 Begge deler er dysfunksjonelt. Anonymkode: ae2a6...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og som hopper fra det ene forholdet til det andre? Vil de noen sinne finne fred? Jeg forstår ikke hvordan de klarer å leve sånn Anonymkode: ff5f1...1df Jeg hopper ikke fra det ene forholdet til det andre, men forelsker meg lett selv når jeg er i forhold. Jeg vet ikke helt hva det skyldes. Tror kanskje jeg har noen tilknytningsproblematikk siden jeg også har noen problemer på vennefronten: har vanskelig for å slippe folk helt inn på meg. Jeg tror det skyldes at jeg er redd for å miste folk jeg er glad i og at det henger sammen med at vi flyttet mye rundt da jeg var barn og at jeg derfor stadig måtte ta farvel med venner som jeg så mistet kontakten med. Jeg har en mistanke om når jeg forelsker meg så søker jeg ubevisst en slags perfekt person som kan helbrede meg. Rasjonelt vet jeg jo at en slik trolig ikke finnes selvfølgelig. Jeg har også et ganske stort behov for spenning tror jeg, noe som forverrer situasjonen. Jeg har sjelden vært utro da, siden jeg tross alt har en samvittighet og misliker intenst å såre folk. Har vurdert å begynne med en eller annen risikosport for å dempe spenningsbehovet. Anonymkode: 44851...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå