AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg og kjæresten min har nylig slått opp. Jeg er sikkelig kvalm av tanken på det. Hvorfor blir man det? Anonymkode: eaa78...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Det gjør fysisk og psykisk vondt. Jeg hadde en liknende reaksjon for ett år siden. Det føltes som det lå en tung kule i magen. Jeg var kvalm, og det gjorde fysisk vondt i både magen og brystet. Det går over♥️ Anonymkode: 93e2c...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Jeg kasta opp etter at forrige kjæresten slo opp. Anonymkode: 5be9e...d70
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Kanskje fordi du egentlig ikke vil at det skal være slutt? Med mindre det var alvorlige årsaker til bruddet, kanskje det er mulig å snakke om det og finne tilbake til hverandre igjen? Anonymkode: 4920e...3c9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Graviditetstest hvis du er dame. Anonymkode: df38c...87f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje fordi du egentlig ikke vil at det skal være slutt? Med mindre det var alvorlige årsaker til bruddet, kanskje det er mulig å snakke om det og finne tilbake til hverandre igjen? Anonymkode: 4920e...3c9 Jeg er kvalm av tanken på det, men i går fikk jeg melding av eksen som det sto «jeg er sikkelig kvalm av tanken på det». Anonymkode: eaa78...cf3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er kvalm av tanken på det, men i går fikk jeg melding av eksen som det sto «jeg er sikkelig kvalm av tanken på det». Anonymkode: eaa78...cf3 Da møtes dere og prater ut. Om det går. Anonymkode: 4920e...3c9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Da møtes dere og prater ut. Om det går. Anonymkode: 4920e...3c9 Men siden han sier han er sikkelig kvalm av tanken, hvorfor er han det? Anonymkode: eaa78...cf3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men siden han sier han er sikkelig kvalm av tanken, hvorfor er han det? Anonymkode: eaa78...cf3 Er han kvalm av tanken på å prate med deg, eller kvalm fordi dere gjorde det slutt? Det kan bare han svare deg på. Anonymkode: 4920e...3c9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er han kvalm av tanken på å prate med deg, eller kvalm fordi dere gjorde det slutt? Det kan bare han svare deg på. Anonymkode: 4920e...3c9 Fikk en melding av han i går som han skrev «jeg er sikkelig kvalm av tanken på det» tanken på at det er slutt. Anonymkode: eaa78...cf3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk en melding av han i går som han skrev «jeg er sikkelig kvalm av tanken på det» tanken på at det er slutt. Anonymkode: eaa78...cf3 Ja, da spørs det hvordan du føler om det. Er du og kvalm av tanken på at det er slutt? Hva svarte du han? "jeg også"? Og hvorfor ble det slutta? Vil du at dere skal bli sammen igjen? Eller hva er situasjonen her? Vil du at han skal si eller gjøre noe? Du får gjøre det du syns er riktig for deg. Finne ut hva du vil, og hva du ikke vil. Sette grenser for deg selv for hva du aksepterer og ikke aksepterer. Anonymkode: 4920e...3c9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og kjæresten min har nylig slått opp. Jeg er sikkelig kvalm av tanken på det. Hvorfor blir man det? Anonymkode: eaa78...cf3 Fordi hode og kropp henger sammen og påvirker hverandre! ❤️ Anonymkode: 513fc...a60 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #13 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, da spørs det hvordan du føler om det. Er du og kvalm av tanken på at det er slutt? Hva svarte du han? "jeg også"? Og hvorfor ble det slutta? Vil du at dere skal bli sammen igjen? Eller hva er situasjonen her? Vil du at han skal si eller gjøre noe? Du får gjøre det du syns er riktig for deg. Finne ut hva du vil, og hva du ikke vil. Sette grenser for deg selv for hva du aksepterer og ikke aksepterer. Anonymkode: 4920e...3c9 Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men vi har det veldig bra i sammen når vi først er sammen og ingen andre jeg kunne tenke meg en fremtid med, og det har jeg sagt til han. Grunnen til at det ble slutt er fordi han har så mye drømmer og ting han vil oppnå. Og han har en jobb som krever ekstremt mye av han. Vi bor en time unna hverandre, og han jobber hver dag i fra 06-21. Og i helgene jobber han som regel, eller jakter og drikker med kompisene sine. Han sier at han kanskje ikke var klar for et forhold, som han hadde trodd og at han ikke ville legge fra seg den tiden med kompisene sine heller. Han syntes det ble vanskelig ovenfor meg fordi han fikk dårlig samvitighet for at han alltid nedprioritere meg. Han gråt og gråt og var helt fra seg. Han sa han var så usikker, men at han hadde på følelsen at det var det mest riktige. Han sa også at han ikke følte seg ferdig for noen dager siden, og han sa sikkert fem ganger under sexen at han elska meg. Når jeg spurte om han faktisk kunne se for seg en fremtid med meg, så sa han «ja». Men at sånn som ting var nå visste han ikke om jeg var kjærligheten i hans liv. Vi skulle på hytta hans ved sjøen i sommer, noe jeg sa jeg syntes var trist at ikke ble noe av. Da sier han «men det kan jo hende vi er sammen da». Og litt senere at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. I går så lurte han på hvordan dagen min hadde gått og at han hadde tenkt mye på meg i dag og at han var sikkelig kvalm av tanken på det. Også skrev han «vi sees igjen!❤️ingen er bedre enn du». Anonymkode: eaa78...cf3
Eloise12345 Skrevet 15. november 2022 #14 Skrevet 15. november 2022 Et brudd gir fysisk og psykisk ubehag. Det henger sammen.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #15 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, da spørs det hvordan du føler om det. Er du og kvalm av tanken på at det er slutt? Hva svarte du han? "jeg også"? Og hvorfor ble det slutta? Vil du at dere skal bli sammen igjen? Eller hva er situasjonen her? Vil du at han skal si eller gjøre noe? Du får gjøre det du syns er riktig for deg. Finne ut hva du vil, og hva du ikke vil. Sette grenser for deg selv for hva du aksepterer og ikke aksepterer. Anonymkode: 4920e...3c9 Takk for gode svar<3 Anonymkode: eaa78...cf3
Topsi Skrevet 15. november 2022 #16 Skrevet 15. november 2022 Psykiske belastninger påvirker det autonome nervesystemet og gir symptomer herfra hvis det er ille 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men vi har det veldig bra i sammen når vi først er sammen og ingen andre jeg kunne tenke meg en fremtid med, og det har jeg sagt til han. Grunnen til at det ble slutt er fordi han har så mye drømmer og ting han vil oppnå. Og han har en jobb som krever ekstremt mye av han. Vi bor en time unna hverandre, og han jobber hver dag i fra 06-21. Og i helgene jobber han som regel, eller jakter og drikker med kompisene sine. Han sier at han kanskje ikke var klar for et forhold, som han hadde trodd og at han ikke ville legge fra seg den tiden med kompisene sine heller. Han syntes det ble vanskelig ovenfor meg fordi han fikk dårlig samvitighet for at han alltid nedprioritere meg. Han gråt og gråt og var helt fra seg. Han sa han var så usikker, men at han hadde på følelsen at det var det mest riktige. Han sa også at han ikke følte seg ferdig for noen dager siden, og han sa sikkert fem ganger under sexen at han elska meg. Når jeg spurte om han faktisk kunne se for seg en fremtid med meg, så sa han «ja». Men at sånn som ting var nå visste han ikke om jeg var kjærligheten i hans liv. Vi skulle på hytta hans ved sjøen i sommer, noe jeg sa jeg syntes var trist at ikke ble noe av. Da sier han «men det kan jo hende vi er sammen da». Og litt senere at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. I går så lurte han på hvordan dagen min hadde gått og at han hadde tenkt mye på meg i dag og at han var sikkelig kvalm av tanken på det. Også skrev han «vi sees igjen!❤️ingen er bedre enn du». Anonymkode: eaa78...cf3 Ikke gi den løken mer oppmerksomhet, eller bry deg om hans kvalme/tårer etc. Han velger aktivt selv å ikke prioritere deg, og ha livsstil som er uforenlig med et forhold. Noen ord på melding og vage håp koster ham ingenting. Ikke vær hans ventepølse. Anonymkode: 5be9e...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå