snagglepusnos Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Noen som vet? fant en oppskrift på mozartkuler i julekalenderen, og fant ut at de måtte jeg bare prøve, for det er så grusomt godt :D Men jeg har ingen anelse om hvor man kan fa tak i nougat. Har sett på kiwi og meny
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Det selges i litt bedre matforretninger. Lette ganske lenge etter det selv (og mener ganske sikkert at de hadde det på Meny før...), og fant det tilslutt på Safari. :rosasmil:
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 (endret) Noen ICA-butikker har Anton Berg sin nougat, iallefall ICA Supermarkedene Ellers så kan du kjøpe Mozartkulesett på Panduro (tror jeg) med alle ingredienser og små former;) Endret 7. desember 2005 av Caro
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 (endret) ...Eller i butikker som selger litt mer "avansert" godteri, konfekt og sånn... Hvis du bor i Oslo vet jeg at det er en slik butikk på Storo senter. Jeg har kjøpt nougat der før, i hvert fall. Edit: Ooops, du bor i Tvedestrand, ja... Endret 7. desember 2005 av Virvel
snagglepusnos Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2005 ...Eller i butikker som selger litt mer "avansert" godteri, konfekt og sånn... Hvis du bor i Oslo vet jeg at det er en slik butikk på Storo senter. Jeg har kjøpt nougat der før, i hvert fall. Edit: Ooops, du bor i Tvedestrand, ja... ← hehe.. ja.. stedet gud glemte.... Får ta en titt i arendal når jeg skal dit, kanskje jeg er heldig.
SissiB Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Har funnet det (Odense Nougat) både hos Spar og Mega
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #8 Skrevet 8. desember 2005 Freia har nougat i år har sett at de hadde det på Obs!
Brunhilde Skrevet 8. desember 2005 #9 Skrevet 8. desember 2005 Jeg var på Meny i dag og så at de hadde Anthon Berg nougat der... Håper du finner det!
summer25 Skrevet 9. desember 2005 #10 Skrevet 9. desember 2005 hehe.. ja.. stedet gud glemte.... Får ta en titt i arendal når jeg skal dit, kanskje jeg er heldig. ← På Meny på Krøgenes eller Arena Sentert har de nougat fra Odense!
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #11 Skrevet 9. desember 2005 Lurer på om flere butikker har tatt det inn nå i det siste siden det er jul. For jeg har lett etter det flere steder tidligere i høst, og nå ser jeg at de har det mange av stedene jeg tidligere ikke har funnet det. Nam. Nugat
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 Hvor er Safari ← I Bergen er det hvertfall mange Safari butikker - bla. på Fantoft, Fjøsanger, Støletorget, Lagunen og på Rolland. Vet ikke om kjeden er andre steder i landet..
snagglepusnos Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2005 På Meny på Krøgenes eller Arena Sentert har de nougat fra Odense! ← oki, tusen takk får ta meg en tur på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå