Gå til innhold

hvor får man kjøpt nougat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

fant en oppskrift på mozartkuler i julekalenderen, og fant ut at de måtte jeg bare prøve, for det er så grusomt godt :D

Men jeg har ingen anelse om hvor man kan fa tak i nougat. Har sett på kiwi og meny

Skrevet

Det selges i litt bedre matforretninger. Lette ganske lenge etter det selv (og mener ganske sikkert at de hadde det på Meny før...), og fant det tilslutt på Safari. :rosasmil:

Skrevet (endret)

Noen ICA-butikker har Anton Berg sin nougat, iallefall ICA Supermarkedene :)

Ellers så kan du kjøpe Mozartkulesett på Panduro (tror jeg) med alle ingredienser og små former;)

Endret av Caro
Skrevet (endret)

...Eller i butikker som selger litt mer "avansert" godteri, konfekt og sånn... Hvis du bor i Oslo vet jeg at det er en slik butikk på Storo senter. Jeg har kjøpt nougat der før, i hvert fall.

Edit: Ooops, du bor i Tvedestrand, ja...

Endret av Virvel
Skrevet
...Eller i butikker som selger litt mer "avansert" godteri, konfekt og sånn... Hvis du bor i Oslo vet jeg at det er en slik butikk på Storo senter. Jeg har kjøpt nougat der før, i hvert fall.

Edit: Ooops, du bor i Tvedestrand, ja...

hehe.. ja.. stedet gud glemte....

Får ta en titt i arendal når jeg skal dit, kanskje jeg er heldig. :)

Skrevet

Har funnet det (Odense Nougat) både hos Spar og Mega

Skrevet

Freia har nougat i år har sett at de hadde det på Obs!

Skrevet

Jeg var på Meny i dag og så at de hadde Anthon Berg nougat der... Håper du finner det!

Skrevet
hehe.. ja.. stedet gud glemte....

Får ta en titt i arendal når jeg skal dit, kanskje jeg er heldig. :)

På Meny på Krøgenes eller Arena Sentert har de nougat fra Odense!

Skrevet

Lurer på om flere butikker har tatt det inn nå i det siste siden det er jul. For jeg har lett etter det flere steder tidligere i høst, og nå ser jeg at de har det mange av stedene jeg tidligere ikke har funnet det.

Nam. Nugat :sikle:

Skrevet
Hvor er Safari

I Bergen er det hvertfall mange Safari butikker - bla. på Fantoft, Fjøsanger, Støletorget, Lagunen og på Rolland. Vet ikke om kjeden er andre steder i landet..

Skrevet
På Meny på Krøgenes eller Arena Sentert har de nougat fra Odense!

oki, tusen takk :) får ta meg en tur på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...