AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 I dag fikk mannen min kommentar på at han bør være mer stille når han trener, og ble bedd om å være stille fordi andre føler de vil ha det stille på treningssenteret Han løfter TUNGE vekter, vil si det er normalt med en viss grad av lyd da? Hvis man ser på videoer på nett av de som løfter virkelig tungt. Er vel ikke ulovlig det? Jeg tenker at de har jo ikke noen rett til et stille treningssenter, og flertallet bruker uansett hodetelefoner når de trener så skjønner ikke hvorfor de en gang orker å la seg plage av det? Vil de ha det musestille kan de jo trene hjemme? 😅 Syns det hele hørtes ganske tåpelig ut. Anonymkode: 6eaf2...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): I dag fikk mannen min kommentar på at han bør være mer stille når han trener, og ble bedd om å være stille fordi andre føler de vil ha det stille på treningssenteret Han løfter TUNGE vekter, vil si det er normalt med en viss grad av lyd da? Hvis man ser på videoer på nett av de som løfter virkelig tungt. Er vel ikke ulovlig det? Jeg tenker at de har jo ikke noen rett til et stille treningssenter, og flertallet bruker uansett hodetelefoner når de trener så skjønner ikke hvorfor de en gang orker å la seg plage av det? Vil de ha det musestille kan de jo trene hjemme? 😅 Syns det hele hørtes ganske tåpelig ut. Anonymkode: 6eaf2...69a Jeg må innrømme at jeg irriterer meg over de som slipper tunge vekter rett ned og de som lager mye lyd. Da tenker jeg at man heller kan dra på et rent styrketreningssenter Anonymkode: 8e65a...7c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 56 minutter siden, AnonymBruker said: I dag fikk mannen min kommentar på at han bør være mer stille når han trener, og ble bedd om å være stille fordi andre føler de vil ha det stille på treningssenteret Han løfter TUNGE vekter, vil si det er normalt med en viss grad av lyd da? Hvis man ser på videoer på nett av de som løfter virkelig tungt. Er vel ikke ulovlig det? Jeg tenker at de har jo ikke noen rett til et stille treningssenter, og flertallet bruker uansett hodetelefoner når de trener så skjønner ikke hvorfor de en gang orker å la seg plage av det? Vil de ha det musestille kan de jo trene hjemme? 😅 Syns det hele hørtes ganske tåpelig ut. Anonymkode: 6eaf2...69a Helt normalt å lage kroppslig lyder, og det er helt ok. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må innrømme at jeg irriterer meg over de som slipper tunge vekter rett ned og de som lager mye lyd. Da tenker jeg at man heller kan dra på et rent styrketreningssenter Anonymkode: 8e65a...7c1 Er det derimot som AB skriver her, at mannen slipper tunge vekter rett ned, så kan han kanskje tenke seg litt om... For det er jævla irriterende Anonymkode: 22aa4...8ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt normalt å lage kroppslig lyder, og det er helt ok. Er det derimot som AB skriver her, at mannen slipper tunge vekter rett ned, så kan han kanskje tenke seg litt om... For det er jævla irriterende Anonymkode: 22aa4...8ad Slipper ikke tunge vekter rett ned nei, lager lyd mens han løfter dem. Anonymkode: 6eaf2...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitch92 Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg irriterer meg over de som slipper tunge vekter rett ned og de som lager mye lyd. Da tenker jeg at man heller kan dra på et rent styrketreningssenter Anonymkode: 8e65a...7c1 wow , du føler virkelig hele verden må innrette seg etter deg og dine behov? Har et treningssenter tunge vekter er det innafor å bruke de, trenger ikke dra på et rent styrkesenter pga. Hårsåre folk som deg vel? Som ikke tåler litt lyd. Herrefred. Greit nok å irritere seg litt, det gjør vi alle. Men kreve at de skal dra på et annet senter? Nå må du gi deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #6 Del Skrevet 15. november 2022 Hvis man velger å trene på et treningssenter må man tåle litt lyd, både kroppslige lyd, musikk, tunge vekter som smeller i gulvet osv. Man må lære å innrette seg, man får det ikke alltid som man vil 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg synes lyd er bedre enn de som slipper en stinkende fjert mens de håndterer disse blytunge vektene Anonymkode: dc2b0...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I dag fikk mannen min kommentar på at han bør være mer stille når han trener, og ble bedd om å være stille fordi andre føler de vil ha det stille på treningssenteret Han løfter TUNGE vekter, vil si det er normalt med en viss grad av lyd da? Hvis man ser på videoer på nett av de som løfter virkelig tungt. Er vel ikke ulovlig det? Jeg tenker at de har jo ikke noen rett til et stille treningssenter, og flertallet bruker uansett hodetelefoner når de trener så skjønner ikke hvorfor de en gang orker å la seg plage av det? Vil de ha det musestille kan de jo trene hjemme? 😅 Syns det hele hørtes ganske tåpelig ut. Anonymkode: 6eaf2...69a Mer logisk å trene hjemme hvis man har lyst til å bråke…. Anonymkode: 1f07e...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. november 2022 #9 Del Skrevet 15. november 2022 Hvis det faktisk ble påtalt, er det nærliggende å anta at lydnivået hans ligger utenfor normalen. Man skal tåle litt lyd fra andre på offentlige steder, men man skal også huske på når man lager lyder at man ikke er alene og har omgivelser man skal ta litt hensyn til. Han har ikke noe mer rett til å bråke ubegrenset enn andre har til å ha ro rundt seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Del Skrevet 15. november 2022 Om man brøler overdrevet, så er det ikke ok. Men man bør virkelig tåle noen "hnnngggg!!" lyder fra vektområdet. Å klage på det, er som å klage på at de på tredemøllen peser... Anonymkode: 9a327...7de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitch92 Skrevet 15. november 2022 #11 Del Skrevet 15. november 2022 Daria skrev (2 timer siden): Hvis det faktisk ble påtalt, er det nærliggende å anta at lydnivået hans ligger utenfor normalen. Man skal tåle litt lyd fra andre på offentlige steder, men man skal også huske på når man lager lyder at man ikke er alene og har omgivelser man skal ta litt hensyn til. Han har ikke noe mer rett til å bråke ubegrenset enn andre har til å ha ro rundt seg. Men litt lyd når folk trener er normalt, hvorfor er folk så lett trigget? Er man ute i offentligheten har man ikke rett på at andre skal oppføre seg akkurat slik en vil. Han har ikke gjort noe ulovlig. Hvorfor er nordmenn så sykt trigget av lyd? Enten det er noen som snakker på telefon på bussen eller lager lyder når de trener, folk tåler ingenting her til lands. Tåler ikke at folk setter seg i nærheten av oss på bussen, tåler ikke at fremmede snakker til oss. Sarte sjeler. Kaldt samfunn. Alt utenfor normalen er uglesett. Alle skal visst være en del av the borg eller noe her. Ikke bare ift. TS sin post men generelt sett i Norge, folk tåler ikke det som ikke er A4. Du kan anta det er utenfor normalen, eller så kan man anta at Norge har uvanlig mange sarte sjeler? Kan likegjerne den som klaget som er en person som ikke tåler noe som helst. Hvorfor skal vi ta så mye hensyn til folk som blir fornærmet over at folk eksisterer i offentligheten? At folk gir livstegn fra seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 Litt lyd må vi tåle. Selv om jeg også synes det er veldig rart at en som er så sterk at han løfter de tyngste vektene ikke har krefter til å sette ned vekten etterpå, framfor å slenge alt i gulvet med et brak. Stønn og hyl virker også veldig dumt på meg, men det plager meg ikke. Anonymkode: c43df...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 18. november 2022 #13 Del Skrevet 18. november 2022 Var de ansatte på treningssenteret som ba han om å trene mer stille eller var det andre som var der og trente samtidig? Synes selv det er helt greit å brøle litt iblant, særlig når de tyngste vektene skal løftes. Meg og treningskompisen min brøler til hverandre på maksløft. Det drar opp stemningen og hjelper. Og så er det noen øvelser det er vanskelig å gjøre helt stille. Må ikke høre på pripne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Del Skrevet 19. november 2022 tøydokka skrev (19 timer siden): Var de ansatte på treningssenteret som ba han om å trene mer stille eller var det andre som var der og trente samtidig? Synes selv det er helt greit å brøle litt iblant, særlig når de tyngste vektene skal løftes. Meg og treningskompisen min brøler til hverandre på maksløft. Det drar opp stemningen og hjelper. Og så er det noen øvelser det er vanskelig å gjøre helt stille. Må ikke høre på pripne folk. Ikke snakk om å være prippen, men oppegående å tenke at det er andre der som ikke orker å høre på fjørti mannfolk som høres ut som om de kommer (sex) Anonymkode: c3e97...d15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå