Gå til innhold

Er ikke denne mannen litt merkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en mann helt tilfeldig etter en bytur. Hadde og har absolutt null romantiske følelser eller interesse for han på den måten bare så det er sagt. Men viste seg at han kjente noen barndomsvenner fra stedet jeg er oppvokst og det syntes jeg var litt moro. Så vi pratet en del om det. 

Jeg ga han aldri mitt tlfnr eller kontaktinfo, men det må ha glippet ut av meg hvor jeg jobbet for noen dager etter dukket han opp på jobben min. (Butikk på kjøpesenter) Og det gjorde han jevnt og trutt nå og da. I starten syntes jeg det var koselig hvis jeg hadde lite å gjøre og kjedet meg. Noen ganger kom han med kaffe eller milkshake. 

Men så begynte jeg å legge merke til at han omtrent hadde tilhold på kjøpesenteret. En dag jeg skulle ned i søppelrommet på senteret med ei handlevogn m søppel så jeg han stå ved en sånn oppbevaringsboks hvor han drev å la inn jakka si, en sekk osv. Etter det ser jeg han her og der, sitter på kafeen eller bare rusler rundt midt på lyse dagen, på kvelden eller begge deler. Alltid i inneklær på vinteren så det virker som han benytter seg av oppbevaringsboksene ofte. Noen ganger kommer han innom meg, andre ganger går han forbi. Et par ganger når jeg har vært veldig opptatt har jeg vel vært kort mot han, for jeg har hatt hendene fulle med kunder og har ikke tid til å prate med han. 

Nå er han tydeligvis sur på meg eller noe, for i det siste når jeg har møtt på han å hilst så går han bare rett forbi uten så mye som se på meg. Egentlig helt greit for meg  da jeg er litt lei av at han kommer å skal prate når det passer som dårligst i og med at jeg er på jobb. Han spurte meg også en gang når jeg skulle av vakt om jeg ville rusle litt rundt på senteret med han, men jeg var sliten og ville hjem og har egentlig ikke noe interesse av å rusle rundt på min arbeidsplass på fritiden min med mindre jeg faktisk skal kjøpe noe. Her for litt siden satt han henslengt på en benk utenfor Narvesen å pratet i tlf når jeg gikk forbi med noen esker varer, jeg smilte og nikket høflig til han og da bare så han på meg og ropte "nå må du jobbe på nå!"

Hva er dette for slags oppførsel? 🤔 som sagt har jeg ikke noe interesse av han, men hvorfor omtrent bor en 26 år gammel mann på et kjøpesenter og har en så rar oppførsel? 

Anonymkode: aad0f...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jobber vel ikke der da? Om dere har pratet litt har du vel spurt han driver med for tiden?

ellers får jeg litt dårlige vibber av det du skriver. Høres ut som en mann som føles seg litt avvist, og lar det hå ut over deg igjen. Ikke la han rote med hodet ditt. 

Skrevet

Virker som han har lyst på deg og driver å masse planlegger hvordan han skal få napp ved å vingle med følelsene dine

Skrevet

For meg høres det ut som han jobber der.. og at han var keen, men interessen dabbet av når du var avvisende... 

Anonymkode: 1e111...3ce

Skrevet

Han jobber ikke. Han har ikke sagt annet enn at han er inni NAV

Anonymkode: aad0f...e89

Skrevet

Tenker det er best å holde avstand til han der. Virker ikke helt god.

Anonymkode: 527ec...cce

• Liker 4
Skrevet

Virker som en som har noen issues. Det er ikke normalt å virre rundt på et kjøpesenter hele dagene. Han er nok blitt sur bare fordi du avviste ham når du var opptatt med kunder, og når det skal så lite til, kan han ha problemer med å tøyle sinnet sitt.

Jeg ville holdt avstand, og ikke lagt opp til mer kontakt enn å hilse i forbifarten. Hvis han overser deg, gjør du det samme. Regner med at vekterne på senteret kjenner til ham, så du kunne sikkert fått noe informasjon der.

Anonymkode: 2d459...018

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...