AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Hei Mangler noen fag fra vgs som jeg må ta opp. Jeg er ikke sikker på hvilken fag det gjelder.Må man kontakte samme vgs man gikk på eller kan hvilken som helst vgs hjelpe meg med å finne ut dette? Anonymkode: 327ba...bac
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Har du ikke elektronisk karakteroversikt? Da skal du kunne se det selv. Jeg manglet noen fag, derav noen valgfri. Jeg tok kontakt med Bjørknes for en samtale med rådgiver om hvilke fag jeg trengte. Anonymkode: b5c2f...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ikke elektronisk karakteroversikt? Da skal du kunne se det selv. Jeg manglet noen fag, derav noen valgfri. Jeg tok kontakt med Bjørknes for en samtale med rådgiver om hvilke fag jeg trengte. Anonymkode: b5c2f...5fd Nei, jeg vet ikke hvor jeg finner karakteroversikt. Hvor finner man det? Trodde man måtte kontakte skolen Anonymkode: 327ba...bac
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Dersom du ikke vet hvor du skal lete for å finne egne karakterer, vil jeg tro at skolen som har utstedt karakterene er rett sted å begyne. Anonymkode: cbf18...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, jeg vet ikke hvor jeg finner karakteroversikt. Hvor finner man det? Trodde man måtte kontakte skolen Anonymkode: 327ba...bac Du finner link her: https://www.samordnaopptak.no/info/soke/soke-uhg/elektronisk_vitnemal/ Anonymkode: c8648...365 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du ikke elektronisk karakteroversikt? Da skal du kunne se det selv. Anonymkode: b5c2f...5fd Ikke alle har dette. Mitt vitnemål ligger ikke der, men studiene mine er registrert. Anonymkode: 7f26f...990 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå