AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg hadde nexplanon implantatet i 3 år og et annet i 6 måneder. Så 3,5 år og det siste året fikk jeg mer blødninger og de siste 3/4 månedene blødninger og krampe uten stans. Jeg tok den ut i dag 😁 men jeg vet ikke om jeg vil ha hormonspiral eller kobber .. og selv om jeg vil ha den hormonelle vet jeg ikke engang hvilken jeg vil ha. Hva er dine erfaringer med de forskjellige typene spiral? Litt ekstra info om meg er at jeg er 18 og har gått på prevensjon siden jeg var 11 på grunn av forferdelige kramper. Jeg kan ikke lenger bruke pillen fordi jeg har migrene med aura. Og jeg har en kjæreste, så jeg trenger virkelig noe som holder meg fra å blø i flere måneder, men som også er effektivt for å forhindre graviditet. Anonymkode: fc628...e95 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Jeg er veldig fornøyd med Mirena hormonspiral. Hadde noen småblødninger i starten, men det ga seg og nå blør jeg aldri. Merker ingenting til bivirkninger Anonymkode: 26b76...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå