AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 For 1 uke siden ble det satt inn en perfekt blastocyst og jeg forventer mens om 2 dager. Idag allerede begynte jeg å blø. Bruker progesteronstøtte morgen og kveld. Testdato er ikke før om 1 uke ifølge klinikken. Kan det fortsatt være ett håp? Verden fallt litt sammen imorges da det var blod på papiret 😮💨 Anonymkode: 20f73...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colakake Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Det kan være hormonstøtten som gjør at du blør! Får veldig skjøre slimhinner av det. Jeg begynte å blø senere enn deg, men jeg spottet fra uke 6 til 12 på mitt fryseforsøk og fikk en frisk, perfekt baby. Krysser fingrene for deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Tok nettop en test og den viser ikke gravid 😬 så da var dette forsøket rett i vask Anonymkode: 20f73...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colakake Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 Ville ikke gitt opp håpet helt enda hvis det fortsatt er en uke til testdag🤞🏼 Har du flere på frys eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 colakake skrev (1 time siden): Ville ikke gitt opp håpet helt enda hvis det fortsatt er en uke til testdag🤞🏼 Har du flere på frys eller? Ifølge klinikken skulle det vises nå om jeg skulle være gravid. Er 13 dpo Kun 1 på frys igjen. (Forsøkene har kostet oss 133000 hittil) 🥺 Anonymkode: 20f73...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå