AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Huden på haken og rundt munnen min blir skrapt opp hver gang jeg og kjæresten kliner, jeg ender opp med å få et stort sår så begynner det å flasse av de neste dagene og jeg tørr ikke vise meg utenfor døren på en uke, ser jo helt jævlig ut, venninnene mine har sagt flere ganger at det ser ut som et stor brannsår. Må jeg bare slutte å kline med kjæresten eller finnes det noe jeg kan ta på for å beskytte huden? Har vurdert å ta på plaster rundt, eller finnes det noe annet jeg kan ta på? Noen andre som opplever dette når dere kliner med kjæresten deres? Hva gjør dere for å unngå dette? Jeg er så lei, for dette har skjedd så mange ganger nå.. Jeg er også redd for at jeg til slutt kan få arr eller permanent stygg hud der, vet noen om det kan skje? Anonymkode: 048e9...8b6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Han må vel barbere seg bedre? Anonymkode: ba01d...bb1 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Han må barbere seg daglig Anonymkode: 2f872...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå