Gå til innhold

Kan noen med god intuisjon, klarsynte være så snill å hjelpe meg med et spørsmål?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg beklager; men kjennes ikke ut som hun tar kontakt igjen. For din egen del, ta kontakt med henne å se om du får svar på hvorfor. 

Anonymkode: e601c...375

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet er det du som må ta kontakt, og gjøre det tydelig hva du egentlig føler for henne.

Anonymkode: 70b4a...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dessverre gått over streken hennes for mange ganger til at det vil skje. Jobb med å respektere grensene til folk og å generelt respektere andre. Og å ikke sette deg over andre. Å behandle folk som er smartere enn deg som dumme brød, er ikke så lurt. 

Anonymkode: 3af81...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke om en kjærlighetsrelasjon men om et brutt vennskap der du har ønsket mer enn henne å opprettholde kontakt. Hun føler på utnyttelse og en ubalanse. Og du må belage deg på at dette vil ta laaaang tid. Det jeg vil si er at du er altfor opphengt i dette mennesket, du tror livet ditt avhenger av hva hun sier til deg. Det gjør ikke det, du tar egne valg. Hun har hatt rett i mye hun har sagt men hun har ikke en 100% troverdig gave. 

Du kan ta kontakt men vær forberedt på avvisning. Hun har allerede vært nokså tydelig på en annen måte ikke sant? 

Igjen, vær klar over at det finnes andre og bedre enn henne. Du har allerede vært i kontakt med en. Stol på vedkommende. Gå videre fra hun du spør om og se fremover mot noe nytt og bedre. 

Anonymkode: 73fd1...6e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.11.2022 den 23.42):

Dette handler ikke om en kjærlighetsrelasjon men om et brutt vennskap der du har ønsket mer enn henne å opprettholde kontakt. Hun føler på utnyttelse og en ubalanse. Og du må belage deg på at dette vil ta laaaang tid. Det jeg vil si er at du er altfor opphengt i dette mennesket, du tror livet ditt avhenger av hva hun sier til deg. Det gjør ikke det, du tar egne valg. Hun har hatt rett i mye hun har sagt men hun har ikke en 100% troverdig gave. 

Du kan ta kontakt men vær forberedt på avvisning. Hun har allerede vært nokså tydelig på en annen måte ikke sant? 

Igjen, vær klar over at det finnes andre og bedre enn henne. Du har allerede vært i kontakt med en. Stol på vedkommende. Gå videre fra hun du spør om og se fremover mot noe nytt og bedre. 

Anonymkode: 73fd1...6e9

Hvordan vet du dette ut i fra en setning som TS skrev?

Anonymkode: e84c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan vet du dette ut i fra en setning som TS skrev?

Anonymkode: e84c5...277

Vrangforestillinger

Anonymkode: 300db...0b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...