AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Har sett henne før, men tør ikke å snakke til henne eller komme bort til henne. Vi har hatt øyekontakt, men det er alt. Jeg har så lyst å finne ut av navnet hennes og bli kjent. hvordan går jeg fram? Er ikke særlig utadvendt, og lurer på om jeg bare skal la dette forbli en crush. Hun var der klokka 15:30 ca i hvertfall i dag. Vet ikke hvor lenge. kanskje noen på magisk vis vet hvem jeg snakker om eller hun ser dette Anonymkode: 8b071...650
norw Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Hvis hun ser dette, er det fort mer en ulempe enn en fordel. 8 1 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Det enkleste er at du ser på henne når du passerer og smiler først noen ganger uten å gjøre noe mer. Så han du tilføye et Hei! når du passerer. Dvs når du ser henne komme forbi. La oss si at du må på toalettet en tur eller kommer derfra når hun kommer inn eller går etter trening. Så ser du hva som skjer om du får smil og hei tilbake. Men husk at hun er der for å trene og ikke bli sjekka opp så ikke gjør mer der inne. Om det ser lovende ut kan du se om du får sagt hei og smile, og utveksle noen ord på utsiden når hun kommer eller du går. Men kanskje du skal sørge for at dere ikke trener på samme tid slik at det ikke blir kleint inne, om dere bedriver samme type trening. Ha i bakhodet at hun kan avvise deg, og da må du finne taktikker til å takle det. Anonymkode: 5a789...057 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Hvis jeg var henne,og potensielt interessert, så hadde jeg sett litt mørkt på at du poster anonymt. Anonymkode: fa5cc...219 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 norw skrev (22 timer siden): Hvis hun ser dette, er det fort mer en ulempe enn en fordel. hvordan det? Anonymkode: 8b071...650 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det enkleste er at du ser på henne når du passerer og smiler først noen ganger uten å gjøre noe mer. Så han du tilføye et Hei! når du passerer. Dvs når du ser henne komme forbi. La oss si at du må på toalettet en tur eller kommer derfra når hun kommer inn eller går etter trening. Så ser du hva som skjer om du får smil og hei tilbake. Men husk at hun er der for å trene og ikke bli sjekka opp så ikke gjør mer der inne. Om det ser lovende ut kan du se om du får sagt hei og smile, og utveksle noen ord på utsiden når hun kommer eller du går. Men kanskje du skal sørge for at dere ikke trener på samme tid slik at det ikke blir kleint inne, om dere bedriver samme type trening. Ha i bakhodet at hun kan avvise deg, og da må du finne taktikker til å takle det. Anonymkode: 5a789...057 Takk for svar. Jeg har prøvd å smile til henne, men hun smiler ikke alltid tilbake. føler likevel at det er noe der, eller så er det bare ønsketenkningen som snakker her. Vi har i hvertfall øyekontakt veldig ofte Om det er noe mer, tror du det er en sjanse for at hun tar initiativ? Anonymkode: 8b071...650
norw Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hvordan det? Anonymkode: 8b071...650 Fordi du skriver at du ikke tør å snakke med henne og legger dette ut på KG. Det gir ikke et godt inntrykk. Bare å spørre om råd her, men jeg ville krysset fingrene for at personen det gjelder ikke leser tråden.
Hensatt Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 Når dere har smilt og nikket til hverandre noen ganger, fortsetter du med å si hei når du treffer henne. Du merker fort om hun er interessert eller ikke. Men gå for all del ikke for fort frem, men slutt heller ikke med smil/hei når du først er i gang. Da kan du fort virke overlegen igjen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar. Jeg har prøvd å smile til henne, men hun smiler ikke alltid tilbake. føler likevel at det er noe der, eller så er det bare ønsketenkningen som snakker her. Vi har i hvertfall øyekontakt veldig ofte Om det er noe mer, tror du det er en sjanse for at hun tar initiativ? Anonymkode: 8b071...650 Om hun ikke smiler tilbake, så er det absolutt ikke noe der. Vær obs på at når man trener kan man stirre ut i rommet i en retning som kan være mot deg, uten at hun kikker på deg. Hun bare fokuserer på treningen. Anonymkode: 09131...884 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 On 11/15/2022 at 12:43 AM, norw said: Hvis hun ser dette, er det fort mer en ulempe enn en fordel. Det er vel særs liten sjangse at hun ser dette om hun var attraktiv og under 35. Anonymkode: 7eaae...bca
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 Blizz1 skrev (På 16.11.2022 den 1.30): Når dere har smilt og nikket til hverandre noen ganger, fortsetter du med å si hei når du treffer henne. Du merker fort om hun er interessert eller ikke. Men gå for all del ikke for fort frem, men slutt heller ikke med smil/hei når du først er i gang. Da kan du fort virke overlegen igjen. Jge er bare redd for at hun forsvinner helt ut av det blå, oxo tror jeg ikke jeg er den eneste som har henne i kikkerten Anonymkode: 8b071...650
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er vel særs liten sjangse at hun ser dette om hun var attraktiv og under 35. Anonymkode: 7eaae...bca Om hun gjør, så tror jeg ikke hun vet hvem jeg er … Anonymkode: 8b071...650
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 Vi vil ikke bli sjekket opp når vi trener, vi vil trene!!! Hilsen nesten alle kvinner. Anonymkode: e0027...f3b 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 Så hyggelig, du ser henne nok igjen Viktig å tørre prate til henne, gjerne gi henne noen fine komplimenter. Si at du ofte ser henne, ikke klarer slutte tenke på henne. Gjerne fortelle at du syntes hun er sexy, har en fin rumpe i treningstightsen og deilige lår eller liknende. Lykke til Anonymkode: 3e0ec...496 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (På 15.11.2022 den 23.24): Om det er noe mer, tror du det er en sjanse for at hun tar initiativ? Anonymkode: 8b071...650 Tror den sjansen er liten. De fleste er der for å trene. Treningssenter er en særdeles dårlig sjekkearena. uønsket oppmerksomhet er et reelt problem for jenter på treningssenter. Anonymkode: f154b...445 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror den sjansen er liten. De fleste er der for å trene. Treningssenter er en særdeles dårlig sjekkearena. uønsket oppmerksomhet er et reelt problem for jenter på treningssenter. Anonymkode: f154b...445 Enig. 😅 Anonymkode: 09e4a...a17
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så hyggelig, du ser henne nok igjen Viktig å tørre prate til henne, gjerne gi henne noen fine komplimenter. Si at du ofte ser henne, ikke klarer slutte tenke på henne. Gjerne fortelle at du syntes hun er sexy, har en fin rumpe i treningstightsen og deilige lår eller liknende. Lykke til Anonymkode: 3e0ec...496 NEI. Anonymkode: e2de4...c4f 14 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 Bruker hun tights? Kan du se cameltoen hennes? Anonymkode: db39b...7d0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 norw skrev (På 16.11.2022 den 1.22): Fordi du skriver at du ikke tør å snakke med henne og legger dette ut på KG. Det gir ikke et godt inntrykk. Bare å spørre om råd her, men jeg ville krysset fingrene for at personen det gjelder ikke leser tråden. Dere kvinner vet hvor vanskelig dere har gjort det for menn å ta steget. Jeg synes dere burde ha mer empati. Anonymkode: 48341...e88 2
norw Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere kvinner vet hvor vanskelig dere har gjort det for menn å ta steget. Jeg synes dere burde ha mer empati. Anonymkode: 48341...e88 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå