Gå til innhold

Intervjurunder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på 3 intervjurunder til samme jobb, skulle ringe om 14 dager har ikke hørt noe og det har gått 3 uker, så lyser de ut stillingen på nytt, men jeg har ikke fått avslag. Nesten så jeg blir drit forbanna, hva skal jeg egentlig tenke om dem? 

Det eneste de spurte om på alle 3 intervjuene var om jeg søkte på andre jobber? Hvorfor spør de om det?

Anonymkode: e791e...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan jeg ikke vite hva som skjedde i ditt tilfelle, men har vært borti flere gang at det kan skyldes at ingen av søkerne hadde god nok eller korrekt kompetanse. 

Er du helt sikker på at det var akkurat samme stilling, og ikke bare en tilfeldighet med en nesten lik stilling i samme bedrift. Rart de ikke justerer annonsen om de ikke fant rett person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

c_buk skrev (14 timer siden):

Nå kan jeg ikke vite hva som skjedde i ditt tilfelle, men har vært borti flere gang at det kan skyldes at ingen av søkerne hadde god nok eller korrekt kompetanse. 

Er du helt sikker på at det var akkurat samme stilling, og ikke bare en tilfeldighet med en nesten lik stilling i samme bedrift. Rart de ikke justerer annonsen om de ikke fant rett person.

Hvorfor skulle de behøve 3 intervjurunder for å avdekke at ingen av søkerne møtte kvalifikasjonskravene i stillingsutlysningen? 🤔

Anonymkode: 07c8f...d12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle de behøve 3 intervjurunder for å avdekke at ingen av søkerne møtte kvalifikasjonskravene i stillingsutlysningen? 🤔

Mest sannsynlig fordi TS og de andre ikke gjorde gode nok intervju og at totalinntrykket dermed ikke ble likt det de ser etter.

Anonymkode: eaa87...34a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig med den andre som svarte deg ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...