AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Headsettet mitt har seriøst klikket fullstendig. Den slår seg av og på, av og på hele tiden, blinker uten at den er i bruk og lager sånn pipelyder som når den blir slått av og på.. Jeg har prøvd å trykke på av knappen flere ganger men det er som om den har skilt seg fast og det går ikke an å slå den av! Blir gal av den pipingen. Vurderer å bare kaste den men tenkte også at hvis den kan tørkes så kanskje det går an å fikse den? Eller hva tenker folk her? Noen som har opplevd det samme eller som har noen tips? Anonymkode: bb1a0...b30
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 La det ligge en god stund sånn at det tørker. Et par-tre dager kanskje. Prøv igjen da. Anonymkode: c956f...6de 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Hvis du ikke fikk tørket headsettet umiddelbart etter det fikk væske på seg, så er det ødelagt. Anonymkode: c772e...5b3 2
trøndermann38 Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 La det tørke et par dager, har fått ting til å virke igjen med det. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Ok takk for svar. Skal gi det et par dager. Forhåpentligvis slutter vel den pipingen snart hvis den går tom for batteri. Får legge den inn på et kott eller noe i mellomtiden. Ts Anonymkode: bb1a0...b30
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Det aller beste hadde vel vært om du fikk skrudd det opp sånn at du kunne tørket komponentene. Men du får se hva du gidder, det er ikke alltid så enkelt å skru opp et headset uten mye styr, kommer an på modell. Anonymkode: c956f...6de 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Har skjedd med mitt også. Lot det tørke i ca 5 dager, virket fortsatt ikke. Leverte til reparasjon, men umulig å fikse Anonymkode: 258d6...e1f 1
Grüner Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 trøndermann38 skrev (6 minutter siden): La det tørke et par dager, har fått ting til å virke igjen med det. Teknologiske duppedingser som blir våte må ofte åpnes og tørkes inni siden det er der teknologien sitter. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har skjedd med mitt også. Lot det tørke i ca 5 dager, virket fortsatt ikke. Leverte til reparasjon, men umulig å fikse Anonymkode: 258d6...e1f Uff, jaja, får eventuelt bare kjøpe meg et nytt. Det kostet jo heldigvis ikke altfor mye men kipt når sånne ting som dette skjer.. Er da heldigvis ikke verdens undergang for det om. Takk for alle svar. Ts Anonymkode: bb1a0...b30
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 Du må i alle fall ikke legge det i et kott. Legg det i nærheten av en varmekilde eller et sted det er veldig god luftsirkulasjon. F.ex. heng det opp i en snor et stykke over en varmekilde. Du må få tørket det kjappest mulig om du skal få reddet det. Man må aldri slå på ting som er våte. Tør dem først, og så slå dem på, da skal de funke helt fint. Anonymkode: 5b17e...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå