Gå til innhold

Trådløst headset klikket etter jeg sølte vann på det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Headsettet mitt har seriøst klikket fullstendig. Den slår seg av og på, av og på hele tiden, blinker uten at den er i bruk og lager sånn pipelyder som når den blir slått av og på.. Jeg har prøvd å trykke på av knappen flere ganger men det er som om den har skilt seg fast og det går ikke an å slå den av! Blir gal av den pipingen. Vurderer å bare kaste den men tenkte også at hvis den kan tørkes så kanskje det går an å fikse den? Eller hva tenker folk her? Noen som har opplevd det samme eller som har noen tips?

Anonymkode: bb1a0...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge en god stund sånn at det tørker. Et par-tre dager kanskje. Prøv igjen da.

Anonymkode: c956f...6de

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke fikk tørket headsettet umiddelbart etter det fikk væske på seg, så er det ødelagt. 

Anonymkode: c772e...5b3

• Liker 2
Skrevet

La det tørke et par dager, har fått ting til å virke  igjen med det.

• Liker 3
Skrevet

Ok takk for svar. Skal gi det et par dager. Forhåpentligvis slutter vel den pipingen snart hvis den går tom for batteri. Får legge den inn på et kott eller noe i mellomtiden.

Ts

Skrevet

Det aller beste hadde vel vært om du fikk skrudd det opp sånn at du kunne tørket komponentene. Men du får se hva du gidder, det er ikke alltid så enkelt å skru opp et headset uten mye styr, kommer an på modell.

Anonymkode: c956f...6de

• Liker 2
Skrevet

Har skjedd med mitt også. Lot det tørke i ca 5  dager, virket fortsatt ikke. Leverte til reparasjon, men umulig å fikse

Anonymkode: 258d6...e1f

• Liker 1
Skrevet
trøndermann38 skrev (6 minutter siden):

La det tørke et par dager, har fått ting til å virke  igjen med det.

Teknologiske duppedingser som blir våte må ofte åpnes og tørkes inni siden det er der teknologien sitter. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har skjedd med mitt også. Lot det tørke i ca 5  dager, virket fortsatt ikke. Leverte til reparasjon, men umulig å fikse

Anonymkode: 258d6...e1f

Uff, jaja, får eventuelt bare kjøpe meg et nytt. Det kostet jo heldigvis ikke altfor mye men kipt når sånne ting som dette skjer.. Er da heldigvis ikke verdens undergang for det om. Takk for alle svar.

Ts

Skrevet

Du må i alle fall ikke legge det i et kott. Legg det i nærheten av en varmekilde eller et sted det er veldig god luftsirkulasjon. F.ex. heng det opp i en snor et stykke over en varmekilde. Du må få tørket det kjappest mulig om du skal få reddet det. Man må aldri slå på ting som er våte. Tør dem først, og så slå dem på, da skal de funke helt fint.

Anonymkode: 5b17e...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...