AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Jeg begynte på Mysimba for 5 uker siden, og må si jeg er litt skuffet. Hører om andre som mister sultfølelsen og raser ned i vekt, men det gjelder ikke meg. La om kostholdet og logger alt jeg spiser/drikker så vet at jeg ikke har for mange kalorier, men kun gått ned 1,5 kg. Er like sulten som før, ingen virkning og ingen bivirkning av tablettene. Har tidligere spist strikt lavkarbo, da gikk jeg ned 7 kg første mnd, så dette var ganske skuffende. Denne gangen har jeg fulgt anbefalingene om mye grønnsaker, rent kjøtt/fisk og grove kornprodukter, men med slette resultater. Skal til lege om 3 uker og lurer på om jeg skal be om å få prøve en Saxenda eller Ozempic. Noen her som har erfaring å dele? Virket Mysimba etter lengre tid? Andre som har byttet medisin og hatt suksess med det? Anonymkode: 2d6b1...f20
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Spør bare av nysgjerrighet her, men om du tidligere har klart å gå ned i vekt selv, hvorfor trenger du medisiner nå? Du vet jo hvordan man gjør det. Har lest om bivirkningene folk får av disse medisinene, og det høres jo mye bedre ut å klare det på egen hånd 🤷♀️ Anonymkode: 5508e...6aa
Hakkepetter Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 (endret) Ogsp prøvd Endret 18. mai 2023 av Hakkepetter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Null effekt bare en hel masse magesmerter! Aldri mysimba igjen! Havnet nesten på sykehus pga magetrøbbel... Anonymkode: 02711...c7f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Du har jo knapt begynt på den. Du må gi det litt mer tid før du konkluderer med at det ikke virker. Har du trappet opp til full dose? men når det er sagt, funket den ikke helt på meg. Startet med mysimba, så prøvde jeg saxenda, før jeg endte på ozempic. Var ikke før jeg kom på fullndose av ozempic jeg følte effekt. Men raste ikke ned i vekt. Jeg ble mindre sulten og fysen, spiste mindre og gikk ned i velt, sakte men sikkert. Er ikke alle som raser ned i vekt, så du kan ikke sammenlikne deg med alle andre. Anonymkode: 166ec...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå