GÃ¥ til innhold

Kleineste daten, og eksen hans kom🤭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann på tinder Ifjor sommer. Ble 1 date. Jeg visste han bodde sammen med noen. Men ikke med hvem før jeg møtte han. Så når jeg kommer der hos han så drikke vi vin, og litt sånt. Jeg spør hvem han bor med og da sier han ei vennine, men hu hadde dratt ute med venner. "Venninen" kommer hjem etter 2-3 timer. Vi sitter på stua. Hu kommer inn der og hilser på meg. Jeg sier: du er vel vennina til xx? Ja også eksdame svarer hun, da får jeg mildt sjokkk! Visste ikke hva  jeg skulle si, le eller gråte, først blir jeg målløs, jeg ser litt ned så sier jeg: åja okei. Jeg spør så begge to hvor lenge siden er det tok slutt, da hadde det vært slutt i 2 år, men hu bodde fremdeles hjemme hos han. Jeg syns dette var kjempe kjempe rart. Aldri vært borti sånt. Eksdama var russisk, pen dame i slutten av 20-årene,, hjemmeværende. Så vi pratet mest engelsk. Fyren er norsk, styrtrik, og eier masse selskaper. Dette var da hjemme hos han på Frogner... han er 40 år, og jeg 23 år. Hadde jeg visst at han bor med ei eksdame så hadde jeg aldri dratt hjemme hos han. Men jeg ble både småsjalu under daten og hele opplegget var sykt dritt. Alle 3 satt og snakket sammen under daten, måtte inkludere henne og. Vi ble godt fullle alle sammen, jeg hadde ikke trikk/buss som kjørte så seint. Så overnattet hos han, men gjorde ingenting. Jeg sa til han klart at  jeg ligger ikke med deg... vi kysser bare og sier god natt. Eksdama sover i andre rommet. Kleineste var da alle 3 stod på badet og pusset tennene sammen

jeg bestemmer meg for å være kald  mot han i ettertid, noe skurrer veldig,. Kun på insta jeg har han. Etter 8 mnd så tar han kontakt og spør om å møtes, eksdama hadde reist bort, så nå hadde han tid til å møtes. Så sier jeg ja du kan komme hos meg, ville grave litt ord ut av han. Han kommer og vi prater litt, gjør ikke noe med hverandre. Han nevner ingenting om eksdama om hva som skjer melllom de, hu bor fremdeles hos han da han nevne kun litt, dette var da i mars. Men jeg spør om det er noe mellom de to, da sier han bare nei.... absolutt ikke. Det går lenge uten kontakt mellom oss, elller litt små meldinger, han spør hva jeg skal i helga f.eks  jeg svarer han kort, i sommer tidligere  tar han kontakt for å ha meg med på båttur, jeg sier at jeg ikke har tid pga mye jobb. Og ikke mere. Så uten kontakt i 3-4 mnd

en dag på instagram legger han ut på sin story bilde av et lite barn. Jeg gratulerer han og spør om han har blitt pappa. Og da svarer han: ja, det har jeg, med hu jeg bor med. Dette var da for 2-3 uker siden. Jeg får sjokk, det viste seg enten at han hadde åpent forhold med dame nr 1, eller at de ikke var helt ferdig med hverandre... syns det er veldig rart å tenke på i ettertid at jeg har hatt kontakt med en fyr som hadde dame som var gravid. Men nevnte aldri noe om det i sommer... helt til han legger ut på story. Ingen som bor med en eks når det har gått 2 år?? Dette er helt på grensa.... 

Anonymkode: df8e4...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke en 23 åring hadde vært på date med en 40-åring. Troll. 

Anonymkode: dcfd7...702

• Liker 1
Skrevet

Åpenbart troll 🙄 ikke mat trollet

Anonymkode: 8bced...2fa

• Liker 1
Skrevet

Cool story, bro

Anonymkode: 35f0c...48b

Skrevet

Så mange tråder med en 23 åring og en fyr i 40 åra.. Hjelpes.

Anonymkode: 446ca...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...