AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Jeg og kjæresten min har slått opp i dag, og jeg har det altfor vondt. Vi elsker hverandre og har følelser, men er ikke rett tid for oss begge. Nå skrev han «vi sees igjen!❤️». Det kan bety at vi møter på hverandre igjen, men hvordan hadde dere tolket det? Overtenker mye, men skal komme meg gjennom det🥺 Anonymkode: ac0ee...124
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 At dere møter på hverandre eller at han kommer til å igle seg innpå for sex og leke med følelsene dine om en uke eller to under påskudd at han savner deg. Anonymkode: 63dab...3bd 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): At dere møter på hverandre eller at han kommer til å igle seg innpå for sex og leke med følelsene dine om en uke eller to under påskudd at han savner deg. Anonymkode: 63dab...3bd Fyfader så ekkel kommentar! Anonymkode: ac0ee...124
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fyfader så ekkel kommentar! Anonymkode: ac0ee...124 Er dessverre vanlig Anonymkode: 8d2c0...102 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dessverre vanlig Anonymkode: 8d2c0...102 Nå vil jeg si at han jeg har funnet ikke er en som er opptatt av sex, men av at han er glad i meg. Han bryr seg om meg og en sikkelig ordentlig gutt. Anonymkode: ac0ee...124
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå vil jeg si at han jeg har funnet ikke er en som er opptatt av sex, men av at han er glad i meg. Han bryr seg om meg og en sikkelig ordentlig gutt. Anonymkode: ac0ee...124 Spørsmålet ditt er umulig å svare på uten fler opplysninger. Bor dere nærme hverandre, delte dere bolig, osv praktiske foranstaltninger som gjør at dere faktisk nærmest vil unngå å ses igjen. Det kan være han kommer til å ta kontakt for å ses, men det kan også bare være en høflighetsfrase. Vanskelig å si med så lite info Anonymkode: 8d2c0...102
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørsmålet ditt er umulig å svare på uten fler opplysninger. Bor dere nærme hverandre, delte dere bolig, osv praktiske foranstaltninger som gjør at dere faktisk nærmest vil unngå å ses igjen. Det kan være han kommer til å ta kontakt for å ses, men det kan også bare være en høflighetsfrase. Vanskelig å si med så lite info Anonymkode: 8d2c0...102 Vi bor ikke sammen, men har litt av samme vennekrets og bor en time unna. Han er i en vanskelig periode, og han sa at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. Anonymkode: ac0ee...124
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vi bor ikke sammen, men har litt av samme vennekrets og bor en time unna. Han er i en vanskelig periode, og han sa at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. Anonymkode: ac0ee...124 Ut i fra det du har skrevet, tenker jeg at han har vært i tvil om det skal bli slutt. Nå er det gjort, men det er fortsatt så tidlig etter bruddet at han kjenner på at det er vanskelig å venne seg til å ikke være sammen med deg. Derfor sier han det. Jeg tror uansett det vil forbli slutt med dere. Det ble faktisk slutt, og det er en grunn til det Anonymkode: 8d2c0...102
Gjest dreamstar Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi bor ikke sammen, men har litt av samme vennekrets og bor en time unna. Han er i en vanskelig periode, og han sa at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. Anonymkode: ac0ee...124 Føler det er noe du unngår å fortelle her, som kunne sette lys over hvorfor det ble slutt mellom dere. Hva betyr " han er i en vanskelig periode ". Sliter han psykisk og lar det gå ut over deg i det daglige?
Romilo Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 De sier ofte dette for å plante et håp hos deg. Bare gå videre og begynn din prosess med å heale, ikke se tilbake og ikke ha noe håp om at han kommer tilbake. For din egen del. Been there. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi bor ikke sammen, men har litt av samme vennekrets og bor en time unna. Han er i en vanskelig periode, og han sa at han hadde på følelsen at vi kom til og finne tilbake igjen. Anonymkode: ac0ee...124 Så det er dette "ikke rett tid" betyr? Si til han at når dere "møtes igjen", så er det ikke rett tid for deg heller. Det er ikke bare bare å gjøre det slutt og forvente at ting skal være det samme etter noen måneder eller år. Det er det sjeldent, veldig sjeldent. Anonymkode: 3c741...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fyfader så ekkel kommentar! Anonymkode: ac0ee...124 Men det er jo sånn det ofte er....og så er hektet igang. Anonymkode: 3a23e...b56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå