AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Kvinne i slutten av 20 årene her. Ting jeg anser som minus med meg: - Er ung ufør - Har barn som bor i fosterhjem og ikke med meg - Er veldig liberal i forhold til narkotika og bruker litt div av og til og mange ulike mennesker som venner med mange ulike meninger (dette trenger jo naturligvis ikke en partner å vite om men kan bli nokså ensomt å holde det skjult) Ting jeg anser som pluss med meg: - Har en ryddig økonomi - Bor for meg selv i egen bolig - Har litt jobbing på si - Personligheten min er bra og jeg får folk til å føle seg sett Anonymkode: 2b101...060
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Er du pen? Tror ikke du burde ha noe problem egentlige Anonymkode: 46e0f...114
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinne i slutten av 20 årene Dette alene gjør at du drukner i muligheter 🙂 Ja det var litt merkelige greier på minussida der, men det er egentlig bare bagateller i forhold til den siterte setninga over Anonymkode: 3278f...e82 2
Hannah80 Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Jeg tenker at årsaken til at barna bor i fosterhjem, er veldig vesentlig. Hadde i hvertfall vært det for meg. 15
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Du bruker narkotika og har mista ungen din som bor i fosterhjem. Det i seg selv gjør deg ganske langt ned på rangen så er du ufør i tillegg.... ufør alene hadde ikke vært så ille men alt det andre gjør alt veldig ille i mine øyne Du må nok finne deg en på ditt nivå i såfall, en annen rusmisbruker som ikke bryr seg om at man setter rus foran eget barn eller hva enn som er årsak til at barnet ditt er i fosterhjem. Spiller ikke så stor rolle hvorfor Anonymkode: 4cd30...527 7 1
Isambard Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Jeg tror du har dårlige muligheter for å få en oppegående mann, dessverre. Du må slutte helt med rus, så så ta det derfra. 10
likestilling Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Hva er du ute etter? Sex eller et ekte forhold? Sex, ja, når som helst. Forhold med en attraktiv mann, nei... Du glemmer å skrive det viktigste om deg, hvor pen/attraktiv er du utseendemessig?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 likestilling skrev (6 minutter siden): Hva er du ute etter? Sex eller et ekte forhold? Sex, ja, når som helst. Forhold med en attraktiv mann, nei... Du glemmer å skrive det viktigste om deg, hvor pen/attraktiv er du utseendemessig? Her på kg er det masse menn som sier kvinner er så opptatt av utseendet og bare liker 10% av mennene osv. Da til forskjell fra dem selv, som ikke er kresne og liker alle damer. Men samtidig sier de også ofte at utseendet er det som er viktig for dem. Som feks denne her. Klar over at ikke alle menn er like, men dette går ikke opp for meg. Anonymkode: 28a38...8d4 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her på kg er det masse menn som sier kvinner er så opptatt av utseendet og bare liker 10% av mennene osv. Da til forskjell fra dem selv, som ikke er kresne og liker alle damer. Men samtidig sier de også ofte at utseendet er det som er viktig for dem. Som feks denne her. Klar over at ikke alle menn er like, men dette går ikke opp for meg. Anonymkode: 28a38...8d4 hvis hun som alle damer skal kun satse på top % av menn så har jo utsende hennes mye og si. Anonymkode: 46e0f...114 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 Større enn menn. Altså ingenting mer å diskutere. Anonymkode: 76981...981 1
likestilling Skrevet 14. november 2022 #11 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her på kg er det masse menn som sier kvinner er så opptatt av utseendet og bare liker 10% av mennene osv. Da til forskjell fra dem selv, som ikke er kresne og liker alle damer. Men samtidig sier de også ofte at utseendet er det som er viktig for dem. Som feks denne her. Klar over at ikke alle menn er like, men dette går ikke opp for meg. Anonymkode: 28a38...8d4 Hæh? Skjønner ikke hva du prøver å få frem. Ingen har nektet for at menn er opptatt av utseende, det er kvinner som nekter for at de er det, selv om all forskning og praksis sier at de gjør det. Selvfølgelig betyr utseendet mye, spesielt i hennes situasjon. Jeg prøver bare å hjelpe TS med et svar. Hvis hun er superpen kan det veie opp for ulempene hennes på datingmarkedet. Eventuelt kan prøve på noen på sitt nivå eller under, men det er nok uaktuelt.
norw Skrevet 14. november 2022 #12 Skrevet 14. november 2022 Ville ikke gått for meg, men sikkert mange som vil ha deg 1
Gjest ChadMcChadson Skrevet 14. november 2022 #13 Skrevet 14. november 2022 Tror det som kan skremme vekk menn er at du har mistet ungen din, og at du driver med dop. Ellers er det fint du har ryddig økonomi til tross for at du er ufør. Enda en bonus hvis du er pen. Men som sagt, de to tingene jeg nevnte først kan være store dealbreakere
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #14 Skrevet 14. november 2022 Vanskelig å si, da jeg er dame og dater menn.. Drrimot om du hadde vært mann og lurt på sjans hos meg ville det du lister opp gjort at jeg ikke engang ønsker vennskap dessverre. Vokst opp i rus og ønsker ikke det i nærheten av meg. Anonymkode: 47f4b...598 1 2
c_buk Skrevet 14. november 2022 #15 Skrevet 14. november 2022 Narkotikaen er nok det største hinderet for at en oppegående mann ønsker å involvere seg. Årsaken til barn i fosterhjem kan også være relevant.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #16 Skrevet 15. november 2022 Er tynn. Ganske pen. Ikke superpent ansikt med masse symmetriske proporsjoner, men pen kropp, scorer nok mest på kroppen. TS som folk skriver hehe. Så skjønner det har mest å si ja. Bruker ikke narko daglig nei, ikke helt hver dag men når det passer meg Anonymkode: 2b101...060
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Skrevet 15. november 2022 likestilling skrev (2 timer siden): Hæh? Skjønner ikke hva du prøver å få frem. Ingen har nektet for at menn er opptatt av utseende, det er kvinner som nekter for at de er det, selv om all forskning og praksis sier at de gjør det. Selvfølgelig betyr utseendet mye, spesielt i hennes situasjon. Jeg prøver bare å hjelpe TS med et svar. Hvis hun er superpen kan det veie opp for ulempene hennes på datingmarkedet. Eventuelt kan prøve på noen på sitt nivå eller under, men det er nok uaktuelt. Hva mener du med at utseende betyr mye spesielt i min situasjon? Gjør det ikke for alle? Eller mener du at det er så mye som trekker ned for meg at det blir på en måte det eneste jeg har? Føler ikke det selv da. Er en god samtalepartner, liker jeg å tro iallfall. Hvorfor tror du det er uaktuelt med en på mitt nivå? Og hva mener du med det? En på mitt nivå er det samme som en ufør mann som har barn som er tatt av barnevernet? Kan være vanskelig å finne da. Skjønner deg ikke helt Anonymkode: 2b101...060
likestilling Skrevet 15. november 2022 #18 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med at utseende betyr mye spesielt i min situasjon? Gjør det ikke for alle? Eller mener du at det er så mye som trekker ned for meg at det blir på en måte det eneste jeg har? Føler ikke det selv da. Er en god samtalepartner, liker jeg å tro iallfall. Hvorfor tror du det er uaktuelt med en på mitt nivå? Og hva mener du med det? En på mitt nivå er det samme som en ufør mann som har barn som er tatt av barnevernet? Kan være vanskelig å finne da. Skjønner deg ikke helt Anonymkode: 2b101...060 Jeg mener at det er så mye som trekker ned at du bør ha noe som trekker godt opp... Siden du har nevnt så mye annet, så står vi igjen med utseende... For å si det rett ut, er du skikkelig fin/pen har du gode muligheter, såpass overfladiske er menn. Og kvinner.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #19 Skrevet 15. november 2022 likestilling skrev (Akkurat nå): Jeg mener at det er så mye som trekker ned at du bør ha noe som trekker godt opp... Siden du har nevnt så mye annet, så står vi igjen med utseende... For å si det rett ut, er du skikkelig fin/pen har du gode muligheter, såpass overfladiske er menn. Og kvinner. Ingenting som tilsier at jeg er skikkelig pen desverre. Er tynn og har lav bmi, men ansiktet er vel ikke akkurat modellaktig haha. Ikke stygg men kanskje litt gjennomsnittlig i fjeset. Vanskelig å si. Anonymkode: 2b101...060
likestilling Skrevet 15. november 2022 #20 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting som tilsier at jeg er skikkelig pen desverre. Er tynn og har lav bmi, men ansiktet er vel ikke akkurat modellaktig haha. Ikke stygg men kanskje litt gjennomsnittlig i fjeset. Vanskelig å si. Anonymkode: 2b101...060 De tingene du har nevnt trekker nok ganske mye ned ja. Du svarte aldri på hva slags forhold heller. FWB eller kjæreste? Du kan jo bare prøve Tinder, ikke gå for de peneste, så er det helt sikkert noen som ønsker forhold på tross av det med barnet og slikt. På den positive siden, så bryr ikke menn seg om ung ufør i samme grad som kvinner, men det er neppe et pluss. Det kommer jo litt an på hvorfor også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå