Gå til innhold

I hvilken alder sluttet du å kle deg utfordrene og sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker spesielt på hverdagen. Ser jo unge damer på 25 med bar mage, bare skuldre osv. Det er svært uvanlig at modne kvinner på 30+ viser seg i slikt i jobbsammenheng. 

Sluttet du med det med en gang du var ferdig med studiene?

Anonymkode: acb1f...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30

Anonymkode: 15fdd...995

Skrevet

Midten av 20-årene. Giftet meg og fikk barn. Ikke like kult da lenger.

Skrevet

Er 40 og har ikke sluttet

Anonymkode: eb5d2...b9f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes andre sexy antrekk enn bar mage og skuldre.

Jeg er passert 50 år og har ikke sluttet å kle meg sexy.

Anonymkode: 53b02...7c5

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kler meg fortsatt moderne, men om jeg har korte topper har jeg skjørt eller bukser som er high waist, er ikke stort av magen som syntes. Går med tynne blonde bh som jeg ikke har noe imot om syntes littegrann. Men joda, stilen min er helt klart mer voksen enn da jeg var 25. Selv om jeg er like slank og like trent. Jeg er likevel 10 år eldre. Liker likevel å kle meg sexy, dog ikke like utfordrene som tidligere. 

Anonymkode: d4868...3d2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tenker spesielt på hverdagen. Ser jo unge damer på 25 med bar mage, bare skuldre osv. Det er svært uvanlig at modne kvinner på 30+ viser seg i slikt i jobbsammenheng. 

Sluttet du med det med en gang du var ferdig med studiene?

Anonymkode: acb1f...b4f

har aldri gjort det. er ikke løs i strikken

Anonymkode: 4050a...abf

• Liker 3
Skrevet

Bar mage er ikke sexy etter en viss alder. Men en slutter da ikke å kle seg sexy for det.

Anonymkode: 7a144...e6d

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 39 og har ikke sluttet å kle meg sexy. 

Bar mage har jeg også iblant, bare en glipe da, men synes ikke det er spesielt utfordrende eller sexy. 

Men jeg kan bruke mye kroppsnære klær som jeg synes er ganske sexy.

Anonymkode: 803ba...4be

• Liker 1
Skrevet

Bar mage sluttet jeg med på etter ungdomskolen. 
Bare skuldre er ofte, fordi jeg går i sommerkjoler på sommer, og ellers bruker jeg ofte singlet. Og kan godt bruke en del utringing om jeg skal på puben på en hverdag. 
Bruker skinny jeans 99 % av tiden på vinter, og på sommer bruker jeg nevnte kjoler, skjørt eller bukser som når nedenfor knærne. 

Anonymkode: b06a1...c1b

• Liker 2
Skrevet

Bar mage har jeg aldri hatt, men utringning og korte skjørt går jeg med ennå, er 39. Altså ikke samtidig. Men ikke på jobb, det er når jeg skal ut på byen, på konsert og lignende. 

Anonymkode: e80e4...be3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Bar mage er ikke sexy etter en viss alder. Men en slutter da ikke å kle seg sexy for det.

Hvorfor det? 

Bar mage på jobb som ts skriver er ganske sært uansett alder, men jeg lurer på når jeg må slutte å gå med bar mage fordi det brått blir usexy? 

Magen er da det som holder seg best om man trener, mens brystparti og lår får litt mer slapp hud med alderen, samme om man trener.

Anonymkode: 8ea8f...9af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går fint an å kle seg sexy og classy, uavhengig av alder. Synlig stringtruse, korte skjørt så man nesten ser glufsa, pupper på utstilling-yikes. 

Figurnære plagg brukt riktig er ofte det som er penest(synes jeg da). Vid tunika og tights har jeg aldri likt på noen😫

Anonymkode: 00100...2de

• Liker 2
Skrevet

Har aldri følt meg sexy, så har aldri kledd meg slik. Er en stygg grå mus.

Anonymkode: 20731...b96

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går fint an å kle seg sexy og classy, uavhengig av alder. Synlig stringtruse, korte skjørt så man nesten ser glufsa, pupper på utstilling-yikes. 

Figurnære plagg brukt riktig er ofte det som er penest(synes jeg da). Vid tunika og tights har jeg aldri likt på noen😫

Anonymkode: 00100...2de

Classy er sexy nok. Pene klær som følger kroppen er enkelt og fint, spesielt sommerstid. Trange nye jeans, og skjørt med lengde som gjør det mulig for menn å se noe interessant når en sitter.

• Hjerte 2
Skrevet

14 år

Anonymkode: 2d883...603

• Liker 1
Skrevet

Ikke slutt å kle dere slik bare fordi dere blir eldre (så lenge man føler seg bra i det selvsagt)

Skrevet

Ingen alderbegrensing, det har kun med fettprosenten å gjøre.

Anonymkode: 72128...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...