Gå til innhold

Jeg tror jeg er besatt av en person.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å slutte være besatt? 

Noen som har erfaringer? 

Anonymkode: fce3b...409

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nødt til å gi mer info...er du mann ellert kvinne? alder? i hvilket sammenheng? er dere single etc...

Anonymkode: 27e99...250

• Liker 1
Skrevet

Du skriver litt lite om hva problemet er. Mener du betatt, forelsket  men du vet det ikke kommer til å bli noe eller vedkommede ikke liker deg så unngå denne personen. Ute av syne, ute av sinn. 

Anonymkode: 2ebc7...6ec

Skrevet

På den måten at du ikke klarer å slutte å tenke på personen? Har du kontakt med dette mennesket? Stalking på nett eller virkelighet? 

Anonymkode: dd380...25d

Skrevet

Bare kutt ut å sjekke personen på some. Hold deg unna en stund så går det over. 

• Liker 2
Skrevet

Er kvinne. Betatt på en måte som er usunt og mentalt krevende. Jeg stalker ikke eller holder på med noe skumle greier, setter strek der, det bare går utover meg selv, føler som jeg holder på å gå totalt fra vettet🙁☹️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan du unngå vedkommende? 

Anonymkode: 36e2a...812

• Liker 1
Skrevet

Skjønner litt hva du mener, har en altfor ung flørt på jobben, for ikke å snakke om at jeg er gift . Har han på snap og klarer ikke la være å snappe noe , hver dag . Blir glad når jeg får en snap , og er sur når jeg ikke hører noe. Går omveier på jobb bare for å se han, tviler på at han tenker meg på samme måte, er sykt slitsomt . 

Anonymkode: 8f8c9...b9a

• Liker 1
Skrevet

Hold deg mest mulig unna, forsøk å okkupere hjernen din med andre tanker og let etter feil/mangler/avtennende egenskaper.

Anonymkode: e0793...2e5

• Liker 4
Skrevet

Jeg er der jeg og. Fullstendig oppslukt. Hører jeg ikke fra han på to dager, går jeg i spinn. Jeg blir dritsur. Får jeg en melding, svever jeg på en sky resten av dagen. Ufattelig slitsomt. 

Anonymkode: e2b92...51e

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du kan oppsøke noe nytt? Eller bli kjennt med nye mennesker? 

Hva er grunnen til at du er besatt, er du ensom?

Tenk på andre ting en denne personen før du sovner, så tankene dine ikke går direkte til vedkommende når du våktner. Om dette skjer hos deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er kvinne. Betatt på en måte som er usunt og mentalt krevende. Jeg stalker ikke eller holder på med noe skumle greier, setter strek der, det bare går utover meg selv, føler som jeg holder på å gå totalt fra vettet🙁☹️

eldre kvinne forelsket i en yngre kar?

Skrevet

Dette kan du gjøre:

- slette nr dersom du har det, samt all annen kontaktinfo som mail, adresse

- slett alt av meldinger om du har det

- ikke tenk på å blokkere, da ligger bare nummer/kontaktinfo/facebook/instagramkonto der og du blir fristet til å ta kontakt

- tenk på alt du kan komme på av negative ting om personen, og hvis du ikke kommer på noe, ta noe av det positive og spør deg selv om du egentlig syns det er positivt

- gi deg selv kalddusj av å tenke på person med ny person og familie

- flytt, bytt jobb gå andre steder enn du pleier

- grav deg ned i hobbyer, husarbeid, turer, andre positve opplevelser med andre mennesker

Anonymkode: 681c5...46c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

eldre kvinne forelsket i en yngre kar?

Hvorfor tror du det? 

Ikke ts forresten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kan du unngå vedkommende? 

Anonymkode: 36e2a...812

Hvor lenge tar det før det eventuelt gir seg hvis man unngår vedkommende?  Har lite kontakt, tanker vedvarer likevel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor tror du det? 

Ikke ts forresten.

Vel ikke yngre men jeg er feit og stygg, så det er ikke så bra,  blir sikkert stemplet kvinne svin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vel ikke yngre men jeg er feit og stygg, så det er ikke så bra,  blir sikkert stemplet kvinne svin. 

jeg skjønner ikke helt konteksten. For at vi skal hjelpe deg og det er jo derfor du skriver her. er det viktig at du oppgir i hvilket sammenheng samt alderen deres. hvem du er, hvor dette er og hva som er hensikten samt kominikasjon dere imellom har store forskjeller og må gies det skreddeskydd svar for at du skal få det svaret som passer din situasjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du det? 

Ikke ts forresten.

det er det som er typisk, tror neppe yngre kvinne og eldre mann passer her, men hvis ja så måtte hun oppgi mer info om konteksten slik jeg siterte par ganger nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er det som er typisk, tror neppe yngre kvinne og eldre mann passer her, men hvis ja så måtte hun oppgi mer info om konteksten slik jeg siterte par ganger nå

hahaha nei det må hun ikke. 

Høres ut som du tror hun er noen du kjenner slik du spør..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lenge tar det før det eventuelt gir seg hvis man unngår vedkommende?  Har lite kontakt, tanker vedvarer likevel. 

Jo mer du kan få tanker over på noe annet, jo fortere vil det forhåpentligvis gå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...