Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Desantis bare en litt mer polert utgave av Trump?

Fyren virker veldig skinnhellig, men har holdningene til en mørkemann og bruker minoriteter for å karre seg til makt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 hours ago, kat-e said:

Jeg ble veldig overrasket da Trump sa at hadde noe hemmelig på ham og at han bør holde seg langt vekk fra 2024 valget.  Veldig ufint av Trump. Han ville helt sikkert bli valgt foran Trump, som virker litt narsistisk. 

https://nypost.com/2022/11/11/desantis-wont-take-trump-bait-after-repeated-attacks/

DeSantis er like narsissitisk. Prøver å portretere et perfekt bilde som en familiekjær far, mens han samtidig ønsker lovgivning som angriper skeive mennesker. Ynkelig i grunn.

Skrevet

DeSantis er like ille som Trump. Bare en litt mer polert utgave. Men helt grusom han også. 

Skrevet

Med tanke på at han får en norsk kvinne til å lage en tråd som dette, hvor hun i første omgang trekker frem skeives og minoriteters rettigheter i et forsøk på å svartmale han, så har han sikkert masse fornuftig å si. Tipper han hadde fått min stemme 

• Liker 2
Skrevet
On 11/15/2022 at 12:53 AM, kat-e said:

Jeg ble veldig overrasket da Trump sa at hadde noe hemmelig på ham og at han bør holde seg langt vekk fra 2024 valget.  Veldig ufint av Trump. Han ville helt sikkert bli valgt foran Trump, som virker litt narsistisk. 

"Litt"?

• Liker 1
Skrevet

Virker som en figur som mye av rælet her inne kommer til å ha sansen for.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...