AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Det er fakta. Dere har faktisk mye lettere for å finne noen som er oppriktig glad i dere. Vi er en kusinegjeng. alle sammen er litt over gjennomsnittet pene. 4 av oss er jenter og 3 av oss er gutter. Alle guttene har dame etter dame, men vi jentene er single år etter år. Jeg begynner å se ett mønster. Dere har mye lettere for å få langvarig ordentlig kjærighet. Anonymkode: 4290c...bec 3
Tingelinge Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Vel... Hvis 3 gutter har forhold med hver sin dame, så er det jo teknisk sett like mange damer som gutter som har forhold. Eller misforstår jeg noe? 🤔 11 1
GrønnNellik68 Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er fakta. Dere har faktisk mye lettere for å finne noen som er oppriktig glad i dere. Vi er en kusinegjeng. alle sammen er litt over gjennomsnittet pene. 4 av oss er jenter og 3 av oss er gutter. Alle guttene har dame etter dame, men vi jentene er single år etter år. Jeg begynner å se ett mønster. Dere har mye lettere for å få langvarig ordentlig kjærighet. Anonymkode: 4290c...bec Er fordi kvinner bestemmer hvem som får sex og av de mannfolka de velger å ha sex med er til syvende og sist mannen som bestemmer om kvinnen er bra nok til forhold 2
spegel Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Hehe.. For hver mann i heterofilt forhold, så finnes det også en kvinne i forhold. Mønsteret er altså at gutta i gjengen deres er mer attraktive enn dere jenter 5 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Det beviser i så fall at kvinner sikter før høyt. Anonymkode: 8b89e...71b 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det beviser i så fall at kvinner sikter før høyt. Anonymkode: 8b89e...71b Det er jo ikke akkurat livets lykkelodd å få et forhold til en mann da, koster ofte mer enn det smaker, bare at han skjerper seg i innledende runde sånn at man ikke merker det helt.. 😁. Hvis man da liksom skal gå ned i standard...blæh🤢. Anonymkode: 4866e...08f 3
Gjest ChadMcChadson Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 (endret) Åja, nei da får dere bare fortsette å prøve til dere finner noen dere klaffer med. Endret 14. november 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det beviser i så fall at kvinner sikter før høyt. Anonymkode: 8b89e...71b Nei. Det beviser at kvinner flest ønsker forhold og at menn som kan tilby forhold kan kose seg i godstolen, mens menn som bare tilbyr sex må svette på treningssenteret. Anonymkode: 6c309...745 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Er fordi kvinner bestemmer hvem som får sex og av de mannfolka de velger å ha sex med er til syvende og sist mannen som bestemmer om kvinnen er bra nok til forhold Slutt med det tullet der. Har hatt sex med flere menn jeg aldri i livet kunne tenkt meg å gå inn i et forhold med. Anonymkode: 6e9ae...e6c 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #11 Skrevet 14. november 2022 (endret) Noen kvinner må på samme måte som mange menn ta det de kan få når det gjelder sex. Men forhold.. nei altså. Anonymkode: 6e9ae...e6c Endret 14. november 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #12 Skrevet 14. november 2022 (endret) Eh nei, hva veit du om de ligger for fort eller etter flere dater? Kvinner finner bare feil menn, menn som vil kun ha sex. Jeg ble droppet av en fyr fordi jeg ikke lå med han tidlig, han maste og jeg sa nei.... og han var kun ute etter sex,. Uansett så blir man droppet om ma har for tidlig eller for seint, jeg til og med sa at jeg var gira på han, men han valgte å ikke tro på meg nei du er ikke kosete av deg osv. De vil miste interessen uansett. Er en man ute etter forhold så vil han vise det og ikke bruke dama... og bli en sutrekopp... for alt og ingenting Anonymkode: f568b...a4a Endret 14. november 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #13 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det beviser i så fall at kvinner sikter før høyt. Anonymkode: 8b89e...71b Nei men også, dropper deg om du er for ung eller har for små pupper, eller om du sier noe for tull. Selv etter 20 dates Anonymkode: f568b...a4a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #14 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. Det beviser at kvinner flest ønsker forhold og at menn som kan tilby forhold kan kose seg i godstolen, mens menn som bare tilbyr sex må svette på treningssenteret. Anonymkode: 6c309...745 Orker jo ikke sånne slappfisker som koser seg i godstolen m fast abonnement på sex og ellers en mammakvinne som ordner alt for ham. Det man får m en A4-mann i forhold, ikke mye å trakte etter Anonymkode: 4866e...08f 2
Rhodiola Skrevet 14. november 2022 #15 Skrevet 14. november 2022 Ryddet for nedsettende ytringer, brukerangrep, latterliggjøring og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #16 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er fakta. Dere har faktisk mye lettere for å finne noen som er oppriktig glad i dere. Vi er en kusinegjeng. alle sammen er litt over gjennomsnittet pene. 4 av oss er jenter og 3 av oss er gutter. Alle guttene har dame etter dame, men vi jentene er single år etter år. Jeg begynner å se ett mønster. Dere har mye lettere for å få langvarig ordentlig kjærighet. Anonymkode: 4290c...bec Det er ganske mange flere menn enn kvinner (i alle fall opp til 40+), ergo er det matematisk umulig at flere kvinner enn menn er single i et samfunn til enhver tid. Jeg tror også jeg begynner å se et mønster, men det er neppe det samme som du ser... Anonymkode: 3c1d1...4ca
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #17 Skrevet 14. november 2022 vil ikke si det er lettere, men når først menn kommer i forhold kan de være trygge på at kvinnen virkelig er interessert og bryr seg om partneren, det er faen meg verdt bryet!! kvinner kommer lettere inn i forhold, men for det meste omhandler sexualle aktiviteter og hensikten til partneren kan stilles spørsmål ved. Anonymkode: 263c4...7f3 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #18 Skrevet 15. november 2022 "over gjennomsnittet pene" 😂 kan tenkes at dere er litt selvopptatte og arrogante og at det har noe med saken å gjøre..? Anonymkode: 32342...ccb 1
herzeleid Skrevet 15. november 2022 #19 Skrevet 15. november 2022 Det er nok lettere for kvinner å "få" forhold, gitt at det for kvinner i større grad er et spørsmål om å filtrere tilbud. Samtidig er det nok lettere for menn å ta en relasjon videre til forhold når en først har etablert en intim relasjon, og det er nok vanskeligere for kvinner å filtrere ut potensielle partnere som kun er interessert i sex og nivellere eget attraktivitetsnivå med potensielle partneres, gitt tilgangen på sex med mer attraktive partnere.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #20 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det beviser i så fall at kvinner sikter før høyt. Anonymkode: 8b89e...71b Nei det beviser at menn behandler kvinner som puleobjekter og har dårlig kvinnesyn men det er jo ikke noe nytt Anonymkode: 3f128...d1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå