AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 vi har tenkt å gifte oss til neste år. Har vært sammen siden jeg var 20, elsker han selvfølgelig, men ting har begynt å slå meg. At jeg egentlig er for å ung til å gifte meg, tenker rundt 35 års alderen. Har også begynt å tenke at han er for gammel for meg og at jeg kastet bort beste tiden min på han. Familie og venner er enige. nå har jeg truffet en 24 åring og jeg synes passer min stil, jeg føler meg tross alt ung og mange tror jeg er 19-20. Han deler samme interesse som meg og det ble liksom kjærlighet fra første blikk. Satt og tok en drink med en venninne og merket han hadde en øye for meg. han ville at jeg skulle bli med han hjem, men det kunne jeg dessverre ikke, han ringer meg ofte og vil møtes. har jeg funnet min drømmemann? burde jeg gå for han? Anonymkode: 6a8b8...ff7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Om unggutten er drømmemannen er ikke så godt for oss å si, men gjør det slutt med han du er sammen med nå, så han kan finne en som vil ha han. Anonymkode: 0a96b...8a2 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 hjelpe meg, ikke rart det er krig i verden Anonymkode: c92db...d7f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Skjønner ikke problemet.... Med mindre DU synes det er ett aldersproblem, hva betyr meningen til andre????????????? Anonymkode: 545d6...af8
Nattens rytter Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 (endret) Må vera trolling. Kva hindrar ungguten frå å koma på same tankar som deg om eit par år? Då er det kanskje for seint for deg å stifta familie. Endret 14. november 2022 av Nattens rytter 1
Anonymburker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Du elsker en, men har likevel truffet en annen?🤨
Okidokisjokioki Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Dette var litt merkelig formulert, så ikke sikker på om du er oppriktig... Jeg er selv sammen med en som er 5 år eldre enn meg, og for oss fungerer det veldig fint da vi er på samme bølgelengde. Jeg fikk reist og opplevd verden, festet og danset før jeg traff ham, og nå har vi hus, bil og barn i en alder av 25 og 30. Jeg stortrives med dette og vet også at det kommer et liv etter barna er blitt store også. Så prøver å nyte hver enkelt epoke livet har å by på. Gjør det som gjør det lykkelig, det finnes ingen fasit og det er sant som mange sier: veien blir til mens man går.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 Her er det nok ikke alderen som er problemet. 6 år er ingenting, og du er ikke så ung lenger heller. 29 år er perfekt alder å slå seg til ro ifølge meg. Når jeg var på din alder hadde jeg en 5 åring og en 3 åring. Anonymkode: c76a3...429 2
Flores Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 Unnskyld meg? Har du tenkt at dersom du tenker at han er for gammel, og dere har vært sammen ganske lenge, så sier det at du bare ikke elsker han. Du nevner ingenting om du elsker han eller ikke- Spesielt når du sier at venner og familie er "enige" Elsker du han ikke, og du begynner å flørte og har andre tanker og blir litt opphisset og får tankene til å vandre bare fordi en som er yngre viser interesse for deg? Da kan jeg bare si, at det vil ikke si at dette kommer til å bli noe av. Gjør det slutt, du er ung. Det skal ikke være en gang et spørsmål om han er for gammel for deg, da det er kun snakk om 6 års forskjell, men tydeligvis så mener du ikke at 24 åringen er for ung, eller at du er for gammel for han? Det er jo tross alt 5 år forskjell. Dette er bare patetisk. Kan du forstå hvor dumt dette høres ut?? Bruk noen spenn på noen timer med coach og terapi så får du svaret! Lykke til med valget!!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 Det er akkurat samme aldersforskjell mellom meg og min mann, og vi var 30 og 36 når vi giftet oss. For å sitere sønnen vår på 12: Den som er forelsket i en annen når han/hun har kjæreste er en drittsekk! 😆 Saken her er at du må ta et valg. Anonymkode: caa03...4a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå