AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Hei damer! Appen viser eggløsning i morgen symptomer: Ekstreme murringer i eggstokkene ( ømt og rygg, veldig økt sex lyst og har kjempe mye blankt slim i dag. ( helt ekstremt ) - hadde samleie i går eggløsningtesten viser svak strek, gjort i noen dager nå. Bør den bli sterkere snart? Jeg blir helt gal av dette.. Hadde en spontan abort i september så håper jeg treffer denne gangen 🤍💪🏽 Anonymkode: c04f8...904
Sofakona Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Om du ikke har hat regelmessig syklus siste 4-5 mnd kan du ikke gå etter app. Men test to ganger om dagen. Det kan være at du får eggløsning om 2-7 dager
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Har alltid hatt regelmessig syklus / helt til spontan aborten. trodde man hadde eggløsning rett etter eggløsningslimet er kommet Anonymkode: c04f8...904
Sofakona Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har alltid hatt regelmessig syklus / helt til spontan aborten. trodde man hadde eggløsning rett etter eggløsningslimet er kommet Anonymkode: c04f8...904 Eggløsning slim kan komme dager før eggløsning og dager etter. Du kan også få eggløsning slim uten eggløsning
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Jeg har eggløsningsslim i opp til en uke før eggløsning kommer. Fortsett å teste så får du svar tilslutt. Lykke til 🤞 Anonymkode: 3d147...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå